Bölüm 121: Kolun Alınması

163 29 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C121
Pubfuture'a göre reklamlar

“Patron Xie gerçekten iyi olacak mı?”

Qin Yun hala endişeliydi. Xie Wufeng'in karşı karşıya olduğu düşmanlar son derece güçlüydü. Savaşçı bedenin yedinci seviyesinde Yıldız Sarayı öğretmenlerinin yanı sıra birkaç demir adam da vardı.

Mu Rong Jun kaşlarını çatarak şöyle dedi: "Görünüşe göre en kötüsüne hazırlanmamız gerekiyor. Eğer Patron Xie'ye gerçekten bir şey olursa o piçlere bunun bedelini kesinlikle kanlarıyla ödeteceğiz."

Tek kelime etmeden sandalyeye otururken Qin Yun'un ifadesi ağırlaştı.

Huo Zhong ve Mu Rong için de aynısı geçerliydi. Tek kelime etmeden koridorda oturup Dean Bai'nin dönmesini beklediler.

Gecenin ilerleyen saatlerinde yağmur çiseliyordu ve vadi karanlık ve soğuktu.

Qin Yun ve arkadaşları gece boyunca tek kelime etmeden oturdular.

Aniden taş evin dışından bir ses geldiğini duydular ve hemen dışarı fırladılar. Onlar yavaşça yaklaşırken Dean Bai'nin Xie Wufeng'i desteklediğini gördü.

Xie Wufeng'i gördüklerinde Qin Yun ve arkadaşları rahat bir nefes aldılar. En azından Xie Wufeng hala hayattaydı.

Xie Wufeng, Dean Bai'nin beyaz cübbesini giyiyordu, yüzü solgundu. Beyaz cübbenin arasından sağ omzunun bir kolunun eksik olduğu görülebiliyordu!

"Patron!!! …” Huo Zhong, Xie Wufeng'in kolunu kaybettiğini görünce hemen öfkeyle kükredi.

Qin Yun ve Mu Rong Jun çoktan oraya gitmiş ve Xie Wufeng'i destekliyorlardı.

"Dean Bai, Mavi Ruh Yıldız Sarayı'ndaki insanlar nerede?" Qin Yun derin bir sesle sordu. O kadar öfkeliydi ki vücudu titriyordu.

“Işık düzeni ekipmanın da gitti! Bunu o şerefsizler mi yaptı? ” Mu Rong Jun'un yüzü korkunç derecede karanlıktı ve aynı zamanda öfkesini de bastırıyordu.

“Mavi Ruh Yıldız Sarayını yerle bir edeceğim!” Huo Zhong o kadar kızmıştı ki asasını çıkardı ve aceleyle dışarı çıkmak üzereydi.

"Sakin ol!" Xie Wufeng'in zayıf sesi buz kadar soğuktu.

Qin Yun ve arkadaşları birlikte eve girerken sakinleştiler ve öfkelerine katlandılar.

Onlar içeri girdikten sonra Dean Bai konuştu, "Xie Wufeng'in sağ kolu Mavi Ruh Yıldız Sarayından biri tarafından alındı. Sol kolunu kurtarmak için oraya zamanında varmayı başardım. ”

“Mavi Ruh Yıldız Sarayı insanları nereye gitti? Hemen gidip onları öldüreceğim! ” Huo Zhong bunu duyduğunda tekrar sinirlendi.

Dean Bai bu konuda kendini çaresiz hissediyordu. Mavi Ruh Yıldız Sarayı onun karşı koyamayacağı güçlü bir güçtü.

İçini çekti ve "Vadideler!" dedi.

Xie Wufeng soğuk bir tavırla şöyle dedi: "Henüz onların dengi değiliz... Bir beyefendinin intikam alması için on yıl çok geç değil. Gelecekte daha güçlü olduğumuzda gidip onlarla hesaplaşabiliriz! ”

Dean Bai iç geçirdi, "Bu adamlar Mavi Ruh Yıldız Sarayının öğrencileri, Üç Gizem Akademisinin öğrencileri değil. Onlarla uğraşamam." Şu anda Mavi Ruh Yıldız Sarayı güneş kadar parlak ve onlara hiçbir şey yapamaz! ”

Mavi Ruh Yıldız Sarayının bu kadar kibirli davranmasının, güpegündüz her şeyi yakıp yağmalamasının nedeni buydu!

Mu Rong Jun öfkeyle şöyle dedi: "Bu işin peşini bırakacak mıyız?"

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin