Bölüm 73 Davetler

223 35 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C73

Gizli Ejderha Dövüş Sanatları Yarışmasının sıralaması büyük bir değişikliğe uğradı!

Birçok kişi Xiao Yue Mei'nin şampiyon olan Qin Yun'a meydan okuyacağı günü sabırsızlıkla bekliyordu.

Hepsi onun Cennetsel Kükreme İmparatorluk Ailesi veya Kara Seviye Dövüş Akademisinin baskısı tarafından Qin Yun'a meydan okumaya ve tekrar birinci olmaya zorlanacağına inanıyordu.

Qin Yun'un yaralanmaları çoğunlukla kollarından kaynaklandı. Meteor Yağmuru'nu kullanarak içsel bir güç ürettiği için kolları artık buna dayanamadı ve kasları parçalandı.

Neyse ki fiziği çok güçlüydü ve zamanında tedavi edildi, böylece yaraları stabil hale geldi.

"Bu sefer şansın oldukça iyi! Eğer Xiao Yue Mei bu kadar kalpsiz ve acımasız bir kadınsa sonuçları hayal bile edilemezdi! " Yang Shiyue gazlı bezi dikkatlice Qin Yun'un kollarına sardı. İçinde ezilmiş iksirler vardı.

Qin Yun daha önce Xiao Yuelan'a onun yerine geçme konusunda hiçbir şey söylemeyeceğine dair söz vermişti. Bu nedenle Yang Shishi'ye iç hikayeyi anlatmadı.

Yang Shiyue şaşkın Qin Yun'a baktı ve tatlı bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Ne düşünüyorsun? Artık kızlar arasında çok popüler misin? Daha önce Qi Meilian ve Meng Fei Ling vardı ve şimdi Xiao Yue Mei var! "

Qin Yun garip bir şekilde gülümsedi ve şöyle dedi: "Öğretmenim, ben Küçük Mei Lian'ı yalnızca kız kardeşim olarak görüyorum. Kıdemli Meng benim arkadaşım, yani ikimizin arasında hiçbir şey yok! Xiao Yue Mei'ye gelince... Ben de neler olduğunu bilmiyorum! "

"Dong, dong, dong!"

Duan Qian bağırırken kapı çalındı, "Qin Yun, biri seni görmek istiyor!"

Yang Shiyue hemen kapıyı açtı ve şok oldu. Duan Qian'ın dışında aslında beyaz elbiseli, maskeli bir kadın da vardı. O, küçük kız kardeşi gibi davranan Xiao Yuelan'dı!

"Önce ben ayrılacağım!" Duan Gan konuşmayı bitirir bitirmez ayrıldı.

"Girin!" Yang Shiyue maskeli kadına yumuşak bir şekilde söyledi.

Xiao Yue Lan içeri girer girmez maskesini çıkardı ve soğuk kibir dolu yüzünü ortaya çıkardı. Yang Shi Yue bunu gördüğünde o kadar şok oldu ki konuşamadı.

Xiao Yuelan, Qin Yun'un yanına geldi ve onun kollarına baktı. Soğuk bir tavırla, "Onlar sakat değil, değil mi?" dedi.

Qin Yun, Xiao Yuelan'a baktı ve başını salladı.

Xiao Yueran soğuk bir şekilde homurdandı: "Sakat olsan bile bunun benimle hiçbir ilgisi yok."

Gerçekten de Qin Yun'un kendi yaralanmalarından kaynaklandı...

Xiao Yuelan bir sandalyeye oturdu ve bacaklarını yukarı kaldırdı. Soğuk, kemik delici gözleriyle Qin Yun'u inceledi!

Qin Yun onun bakışları altında biraz rahatsız hissetti. Gözleri ileri geri hareket ederken yumuşak bir şekilde sordu: "Bana Gizli Ejderha Derecesinin ilk rütbesini verdiğin için suçlanmayacak mısın?"

"Bu benim sorunum, seni hiç ilgilendirmez!" Xiao Yue Lan, Yang Shi Yue'ye baktı ve soğuk bir şekilde sordu: "Onun Savaşçı Ruhu hakkında bilginiz var mı?"

Yang Shiyue oturdu, bir süre düşündü ve şöyle dedi: "Bu Salınımlı Savaşçı Ruhu ile mi ilgili? Biliyorum! "

Xiao Yuelan bunu duyduğunda maskesini taktı. Ayağa kalkarak kapıya doğru yürüdü. Sırtı Qin Yun'a dönükken derin bir sesle sordu: "Bunu başka kim biliyor?"

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin