DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C70Gizemli Marks Malikanesi. Gizemli İşaretler Sarayı'nın ana salonu.
Duan Qian, Qin Yun'un odasına geldi ve ancak Qin Yun'un cildinin iyileştiğini görünce rahatladı.
Qin Yun'un yatağına doğru yürüdü ve şöyle dedi: "Az önce Siyah Seviye Dövüş Akademisinden üç üst düzey kişi vardı. Bana kökeninizi sordular ama onlara söylemedim…” Beklendiği gibi Ye Chonglei ve Qi Xue'nin yaraları yakında iyileşecek. Üstelik çok sayıda ekipman ve ruh tılsımı olacak! ”
Qin Yun yataktan kalktı ve kaşlarını çattı. "Xiao Yue Mei'ye hızla meydan okumam gerekiyor. Onu yenebildiğim sürece aşağıdaki insanların yukarı çıkması zor olacak!”
Kenarda duran Yang Shiyue şunları söyledi: "Gizli Ejderha Dövüş Sanatları Yarışması aslında bir Siyah Seviye Dövüş Sanatları Akademisiydi, birinci sınıf öğrencilerinin birbirleriyle yarışmasına ve kimin daha güçlü olduğunu görmesine olanak sağlamak için. Bu kadar zarar göreceklerini beklemiyorlardı!”
"Biliyordum. Siyah Seviye Dövüş Sanatları Akademisine neden bu kadar çok insan giriyor? Görünüşe göre öğrencilerin çoğu Siyah Seviye Dövüş Sanatları Akademisi ile bir anlaşma imzalamış. Artık Ejderha Kalbi Otunu elde etmenizi engellemek için çok fazla yatırım yaptılar!”
Qi Xue ve Ye Chanlei'nin yaraları oldukça ağırdı. Bu kadar kısa sürede iyileşmek için son derece pahalı bir ilaç kullanmak zorunda kaldılar!
Duan Qian sakalını okşadı ve güldü, "Qin Yun'un bu kadar güçlü olmasını hiç beklemiyordum..." Qin Yun, sen ikinci sırada kalabilirsin. Meng Fei Ling senin arkadaşın ve altınızdaki insanları engellemenize kesinlikle yardımcı olacak! ”
Qin Yun başını salladı ve şöyle dedi: "Gizemli Kalp Otu benim için çok önemli. Xiao Yue Mei'ye meydan okumak ve onu yenebilecek miyim görmek istiyorum!"
Qin Yun'un ne kadar kararlı olduğunu gören Duan Qian, "Ruh tılsımları oluşturmak ister misin?" diye sordu. Sana canavar derileri sağlayabilirim! ”
Qin Yun başını salladı ve şöyle dedi: "Xiao Yue Mei'nin yeteneği ve Xiao Lang'ın önceki örneği ile o kesinlikle bana karşı dikkatli olacaktır."
Dövme çekicini çıkardı ve sıkıca kavradı. "Sadece kendi gücüme güvenebilirim."
Duan Qian başını salladı, "Çok fazla zorlamaya gerek yok, sadece eğitim olarak kabul edin."
Yang Shiyue, Duan Qian'ı dışarı gönderdi ve görünüşe göre çok dikkatli bir şekilde kapıyı kapattı.
Yumuşak bir şekilde sordu: "Qin Yun, Xiao Lang ile olan maçın sırasında içsel gücünü açığa çıkardın, değil mi?"
Qin Yun hafifçe başını salladı.
Yang Shiyue bunu daha önce zaten görmüştü, bu yüzden onaylamak istedi. Dedi ki: "Xiao Lang bir süre uyanmayacak ama uyandığında bu sırrı kesinlikle öğrenecek!"
Endişelenmenize gerek yok. Açığa çıkacak olsan bile, sorun olmayacak. En fazla yalnızca İmparatoriçe ve diğerleri seninle daha da sert bir şekilde ilgilenecektir. Dövüşçü Bedeni aleminin 6. seviyesine hızlıca adım atmanız sizin için en iyisi olacaktır.
"En!" Qin Yun başını salladı.
Meng Fei Ling maskeli adama meydan okumaya devam etmedi. Bu birçok insanı meraklandırdı. Aslında bu Qin Yun'un üzerindeki baskıyı hafifletmek içindi.
Bu yaralı Qin Feng, Ye Chonglei ve Qi Xue'yi durdurabilir.
… ….
İki gün sonra Qin Yun tamamen iyileştiğinde Gizli Ejderha Enstitüsüne geldi ve Xiao Yue Mei'ye meydan okumasını ilan etti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...