Bölüm 6: Güzel Öğretmen

369 44 1
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

Merhaba arkadaşlar Öncelikle umarım Bayramınız güzel geçmiştir bölümler için kusura bakmayın Biraz geç geldi kusura bakmayın şimdiden iyi günler ve okumalar:)

"On beş yaşında Dövüş Bedeni krallığının dördüncü seviyesine ulaşamayan bir prens, orduya katılmalı ve sınıra gitmelidir!" Qin Yun'a soğuk bir şekilde bakan Kraliçe'nin yüzü buz gibiydi. Sertçe bağırdı, "Qin Yun, orada ne için duruyorsun? Ne dediğimi duymadın mı? ”

Qin Yun sakince kırmızı halının yanında durdu ve sanki hiçbir şey olmamış gibi izledi. Kraliçe'nin sorusunu duyduktan sonra hafifçe gülümsedi ve “Yazık! Savaşçı Beden Aşamasının dördüncü seviyesine girdim, gitmeme gerek yok! Acele et ve başla! Acele etmek! ”

Bu sözler söylendiğinde herkes şok oldu ve heyecanlandı!

Qin Yun'un beş yıl önce hurdaya döndüğünü herkes biliyordu.

Birkaç gün önce Dövüş Bedeni krallığının üçüncü seviyesine girdi ve Qin Tianyi'yi yaraladı. Bunun haberi çıkar çıkmaz tüm İmparatorluk Şehri'ni şok etti.

Ve şimdi, sadece on gün sonra Dövüş Bedeni Aşamasının dördüncü seviyesine ulaşmıştı!

Bu yetiştirme hızı inanılmazdı!

"Orduya katılmamak için yalan söylemek ciddi bir suçtur!"

Kraliçe, Qin Yun'un sözlerine inanmadı. Buz gibi gözlerinde öldürme niyeti vardı ve soğuk bir sesle, "Çabuk önümde durun!"

"İç Yuan'ımı yeni geliştirdim, zaten Dövüş Bedeni aleminin dördüncü seviyesinde bir dövüş sanatçısıyım!"

Qin Yun avucunu açtı ve parıldayan bir hava sisi çıkardı.

İç Qi, bir flüoresan ışığı gibi taştı. Bu, içsel Qi'yi yoğunlaştırmanın açık bir özelliğiydi. Sadece iç Qi zayıf olduğu için zayıf görünüyordu.

Qin Yun sadece İlk Güneş Ruhani Nabzına sahipti, ancak on beş yaşında Dövüş Bedeni aleminin dördüncü seviyesine girebildi!

Konuyu tartışırken herkesin yüzü şok ve şüphe doluydu.

İmparatoriçenin yüzü biraz değişti, sesi endişeli geliyordu, "Orduya katılmaktan kaçınmak için iç Qi'nin dışarı sızmasına neden olan gizli bir yöntem kullanmış olmalısın." Çabuk, Hua Ling Wu Akademisi öğretmenlerinden gelmelerini isteyin. Meydanın güney bölgesindeler.

Görünüşe göre Qin Yun orduya katılmak üzereydi. Ordudaki insanlara rüşvet verdiği sürece, onu gizlice öldürebilirlerdi. Ancak şu anda olanlar kabul edemeyeceği bir şeydi.

Bir gardiyan, Hua Ling Wu Yuan'ın öğretmenini davet etmek için aceleyle plazanın güney bölgesine koştu.

Qin Yun çok sakindi çünkü içsel elemental enerjiyi yoğunlaştırabiliyordu. Gerçekten de Dövüş Bedeni aleminin dördüncü seviyesindeydi. Hiç endişeli değildi.

"Saygıdeğer İmparatoriçe... Hua Ling Wu Yuan'ın öğretmenleri çok meşgul. Gardiyan yaklaştı ve fısıldadı.

İmparatoriçenin gözlerinin kenarı seğirdi, içten içe kızmıştı ama bir şey söyleyemedi. Hua Ling Wu Akademisi çok güçlüydü, dolayısıyla imparatorluklarının emperyal gücünden korkmuyorlardı.

"Hemen gidiyoruz!" Kraliçe ifadesiz bir şekilde söyledi.

"Pekala, Hua Ling Wu Akademisine girmek için ayrıca kayıt olacağım!" Qin Yun hafifçe gülümsedi. O da Hua Ling Wu Akademisine girmeyi dört gözle bekliyordu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin