DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C130Du Gui bir Zihinsel Enerji ustasıydı ve sahip olduğu dövüş sanatlarının hepsi çok iyiydi.
Ruhsal gücü geliştirenler için bu yetiştirme teknikleri son derece değerliydi. Eğer bunu elde edebilirse, Zihinsel Enerji kullanımını güçlendirecekti.
Diğer öğrencilerin hepsi Xiao Yue Mei'yi son derece kıskanıyordu!
Wu Youchen gözleri kıskançlıkla dolarken dişlerini gıcırdattı. Az önce kendisini ilgi odağı haline getiren otuz dört Yükselen Tanrı Taşını havada uçurmak için çok fazla çaba harcamıştı. Ama şimdi, Xiao Yue Mei kolayca elliden fazla Tanrı Yükselen Taşın havada süzülmesini sağladı ve onu çok geride bıraktı.
Şu anda bu kadar çok çalışmasının nedeni en güçlü olabilmekti. Ancak artık kimse ona bakmadığı için kalbinde çok mutsuz hissetti.
"İstemiyorum!" Xiao Yue Mei yüzünü çevirdi, artık Du Gui'ye bakmadı ve homurdandı: "Ya tüm gücümü kullanırsam ve sen bana yetiştirme tekniğini vermezsen, bu senin gücünü israf etmez mi? "Hmph, bana yalan söylemeyi aklından bile geçirme!"
Bu yetiştirme tekniğini istediği açıktı ama kendini rahat hissetmiyordu.
Du Gui gülmeden edemedi ve şöyle dedi: "Tamam, tamam, tamam. Testte tüm gücünüzü kullandığınız sürece, onu size vereceğim.”
Xiao Yue Mei başını çevirdi ve somurtarak, "Bana yalan söylemene izin yok mu?"
Du Gui güldü, "Sana nasıl yalan söyleyebilirim? “Çabuk teste gir!”
Xiao Yue Mei derin bir nefes aldı ve zihinsel gücünü serbest bıraktı.
Herkes yüzlerine doğru esen soğuk hava dalgasını hissetti. Bu Xiao Yue Mei'nin zihinsel etkisiydi!
Yerde sadece yüz tane vardı ve zaten yüzen seksen kişi vardı... Bu seviyeye ulaşabilmek için elinden geleni yapmıştı.
Orada bulunan herkes şok oldu!
En şok edici şey, yerdeki Tanrı Yükselen Taş'ın hâlâ havada süzülmesiydi. Ondan fazlası hala havada yüzüyordu.
Xiao Yue Mei'nin güzel yüzü zaten solgundu. Zihinsel gücünü çılgınca canlandırmak için gerçekten tüm gücünü kullandığı görülüyordu.
"Yüz taş!"
Yerdeki tüm Tanrı Yükselen Taşlar yüzüyordu!
"Bitti, bitti!" Du Gui de hızla bağırırken çok şaşırmıştı.
Bir kolye çıkardı, yürüdü ve gülümsedi. "Bu sana küçük bir hediye. Zihin enerjinizi hızla geri kazanmanıza yardımcı olabilir. Onu da yanına al!”
Kolye ışıltılı ve yarı saydamdı. Sanki kristalden yapılmış gibiydi. Son derece güzeldi.
"Çok güzel!" Xiao Yue Mei hızla onu aldı ve boynuna yerleştirdi: "Teşekkür ederim, Öğretmen Du!"
Giydikten sonra cildi yavaş yavaş iyileşti. Güzel yüzünde hafif bir kızarıklık vardı.
Du Gui güldü, "Üç Kaynak Akademisinin veletlerinin testlerini bitirmesini bekleyelim! "Sana bir yetiştirme tekniği vereceğim!"
Wu Youchen bir yetiştirme tekniği edinmek için acele ediyordu. Sesi küçümseme doluydu: "Onları test etmeye gerek yok, değil mi? "Bu tam bir zaman kaybı. Yeterince usta olsalardı Siyah Seviye Dövüş Sanatları Akademisine uzun zaman önce girerlerdi!"
“Doğru, geçseler bile hayalet canavarı yenmeye cesaret edebilirler mi? Ya orada ölürse? ”
Gökyüzü Kaynak Dövüş Okulunun bir öğrencisi Üç Kaynak Akademisi öğrencilerine bağırdı: "Siz çocuklar, eğer ölümden korkuyorsanız o zaman sınava girmeyin. Eğer testi geçersen, hayaletleri ve canavarları dövmek için Bulut Ejderhası Sıradağlarına gitmen gerekecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...