DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C49Duan Qian, deposundaki silahtan bir kağıt tılsım ve bir oyma bıçağı çıkardı ve bunları Qin Yun'a verdi. Gülümseyerek şöyle dedi: "Genç adam, eğer tılsım yaratabilirsen, temel seviyede bir tılsım ustası olursun." Düşük dereceli ruh rünleri, düşük dereceli ruh eserleri oluşturabildiğinizde ve bir Ruhsal Dizi kurabildiğinizde, Birincil Yazıt Ustası olabileceksiniz. ”
Yang Shiyue artık çok daha rahattı çünkü Duan Qian, Qin Yun'la çok ilgileniyordu ve ona karşı hiçbir kötü niyeti yoktu.
Eğer Harikalar Salonu olağanüstü yetenekleri bünyesine katabilirse, aynı zamanda Harikalar Salonunun gücünü de arttırabilecektir.
İşaretler Salonu üç imparatorluğa ve birkaç ülkeye yayılmıştı ve imparatorluk otoritesinin onu kısıtlamasından korkmuyordu. Son derece gizemli bir varoluştu.
Duan Qian'ı anlayan çok fazla kişi yoktu ama onun basit olmadığını biliyorlardı. Sonuçta o, Cennetin Qin Yazıt Salonunun baş kahyasıydı. Çok güçlü olmalı ve Usta Wei'nin ona karşı saygılı tutumuna bakılırsa bunu görmek açıktı.
“Artık başlayabilirsiniz! Biz eski dostlar buradayken, herhangi bir numara yapmayı unutabilirsiniz. ” Duan Qian sakalını okşadı ve güldü.
Qin Yun kalbini sakinleştirdi. Her ne kadar hâlâ bazı iç yaralanmaları olsa da bu durum tılsım üretim sürecini etkilemedi.
Artık Kemik Meridyenini geliştirdiğine göre Kan Ruhunun gücünü daha sorunsuz ve hızlı bir şekilde yoğunlaştırabiliyordu.
Oyma bıçağını sıkıca kavradığında kendisininkinden çok daha iyi olduğunu keşfetti. Bu, ruh eseri seviyesinde bir oyma bıçağıydı.
Qin Yun kanını ve ruh enerjisini topladıktan sonra onu kolayca oyma bıçağına aktarabildi.
O anda, sanki oyma bıçağı vücudunun bir parçasıymış, etine ve kanına bağlıymış gibi son derece tuhaf bir duygu ortaya çıktı.
İçten içe şöyle haykırdı: “Belki de oyma bıçağı yüzündendir. Öyle görünüyor ki, iyi bir oyma bıçağı, oyma sırasında harcanan çabanın yarısının iki katı kadar iş yapabilir!"
Aniden, oyma bıçağının ucunda parlak kırmızı bir ışık noktası belirdi ve bu, bir grup yaşlı öğrencinin alarm halinde bağırmasına neden oldu!
Desenleri az da olsa anladığı sürece bunların Kan Ruhunun gücü olduğunu bilecekti!
Bir kişi kan ruhunun gücünü yoğunlaştırmayı başardığında, mistik izlerin yolunda yarım adım kalmış demektir!
Wei Xuankong'un yüzü inançsızlıkla doluydu çünkü o bile bu seviyede bir güce ulaşamamıştı. Kan Ruhunun gevşek gücünü yalnızca fırçasının ucuna yoğunlaştırıp tılsımlar çekebiliyordu!
Qin Yun kesmeye başladı. Bıçağın sapı masanın üzerindeki kağıt tılsımı saran bir ışık perdesini serbest bıraktı.
Koyu renkli işaretleri çizerken, başkalarının değerli ruh işaretlerini çalmasını önlemek için onları kapatmak zorundaydı.
Hareketleri son derece yetenekli görünüyordu ve belli bir yeterlilik seviyesine ulaşmış görünüyordu. Sadece ona bakıldığında, onun pek çok kez çizim yaptığı söylenebilir!
Wei Xuankong bunu görünce üzüldü. Usta Wei'nin alnı şimdiden terlemeye başlamıştı!
Daha önce Wei Xuankun, tüm çabasını Yazıt Dao'sunu öğrenmeye harcadığını ve dövüşmede iyi olmadığını söylemişti. Bu yüzden idman maçında Qin Yun'a kaybetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...