Bölüm 185

156 28 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C185
Pubfuture'a göre reklamlar

Eğer Xiao Yue Mei, Qin Yun ile birlikte ortaya çıkmasaydı, herkes onun Xiao Xuanqin tarafından kurtarıldığını düşünecek ve bu nedenle sadece yangını körükleyecekti.

Qin Long, "Önce siz gizli geçitten çıkın, ben burada kalmak istiyorum!" diye ısrar etti.

Qin Yun'un babasına söylemek istediği birçok şey vardı ama şimdi zamanı değildi. Gizli geçitten yalnızca Xiao Yue Mei ile çıkabildi.

Gece geç. İlahi Yazıt Sarayı son derece sessizdi.

Xie Wufeng ve diğerleri İlahi Yazıt Sarayında değildi. Hepsi geri döndü ve düğün törenine hazırlanmak için büyüklerinin ve öğretmenlerinin ardından saraya yerleştiler.

İlahi Yazıt Sarayında yalnızca Duan Qian vardı. Qin Yun'un Xiao Yue Mei'yi geri getirdiğini gördüğünde son derece şaşırdı.

Duan Qian aceleyle Xiao Yue Mei'nin İlahi Yazıt Sarayının en gizli katında kalmasını ayarladı. Bu Qin Yun'un endişelerini hafifletirdi.

Duan Qian, Qin Yun'un Xiao Yue Mei'yi nasıl kurtardığını oldukça merak ediyordu ama sormadı.

Xiao Yue Mei bu süre zarfında sıklıkla istismara uğradı. Artık kurtulduğuna göre iyice dinlendi ve derin bir uykuya daldı.

Qin Yun ve Duan Qian gizli bir salondaydı.

"Duan dede, o nişan törenine nasıl insanlar katılıyor?" Qin Yun daha çok endişeliydi çünkü Qin Long da gelecekti. Eğer kişi çok güçlüyse Qin Long'un onu durduramayacağından korkuyordu.

Duan Qian, "Gelenler arasında Mavi Ruh Yıldız Sarayı en güçlüsü olmalı. Birkaç dövüş dao gelişimcisinin buraya gelmesi gerekiyor. Ayrıca Bulut Ejderha Sıradağları'ndaki konuları da rahatça tartışacakları söyleniyor."

"İmparator Tianqi ve İmparator Tianxiao'nun hastalıklı benliği, Tianqin İmparatorluk Sarayı'nın sarayında. Üç imparatorluktaki büyük ailelerin çoğu hâlâ imparatorluk şehrinde bulunuyor. İki gün sonra imparatorluk sarayına girecekler."

Duan Qian, Qin Yun'un endişe dolu ifadesini görünce hafifçe gülümsedi. "Endişelenmene gerek yok. Büyük Yaşlı Zhuo Chuan da içeride. Yasak Topraklarda öldüğünü en son öğrendiğinde uzun bir süre depresyondaydı! Yani bu sefer kesinlikle sana yardım edecek!"

İfadesi aniden soğudu ve şunları söyledi: "Geçen seferki müzayede Soulshake Tozu'nu satmak içindi. İlahi Yazıtlı Sarayımız adeta aldatılmıştı. Mavi Ruh Batı Sarayı'nın planı bu olsa gerek. Bu borcu onlarla kapatacağız" dedi.

"Önce sen dinlen! Hazır olduğunuzda düğüne katılmak için saraya gidebilirsiniz. Bizim yardımımızla kesinlikle zulme uğramayacaksınız."

Qin Yun başını salladı ve süitine döndü.

Döndükten sonra banyoya girdi ve İmparatorluk Sarayı'nda olanları düşündü. Heyecanlanmadan edemedi.

"Babam geri döndü!" Qin Yun rahatlamış hissettiğinde gözlerini kapattı.

Ağır hasta olduğu düşünülen İmparator Tian Qin sonunda ortaya çıktı ve hatta savaş dao alemine adım attı.

Qin Yun gözlerini kapattıktan sonra aceleyle açtı çünkü Qin Yun'un sağ yanağındaki ejderha şeklindeki yara izini hatırladı.

"Kraliyet babasının yüzündeki yara izi nedir?" Olabilir mi...."

Aniden aklına bir şey geldi ve sol kolundaki Cennetsel Aslan totem dövmesine baktı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin