DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Swoosh ile Qin Yun'un önüne koştu. İki parmağında büyük miktarda iç Qi toplanırken iki parmağı aniden bir araya geldi. Şeffaf bir sis yükselirken parmak uçları hafifçe titredi!
Sonra aşırı bir hızla Qin Yun'un alt karnına sapladı.
Karnının alt kısmı, temel enerjisinin bulunduğu yerdeydi!
Yan Zhongming'in birikmiş gücüyle, saldırı en az 5000 Jin'lik bir güce sahipti. Tek bir bakışla, Qin Yun'un temel enerjisini parçalayacağı belliydi!
Bu sadece bir düelloydu ama o kadar acımasız bir yöntem kullanmıştı ki!
Büyük öğrencilerin çoğu bu acımasızlığı görünce, gizlice kaşlarını çattı. Yan Zhongming'in acımasızlığının imparatoriçenin gözüne girmek olduğunu biliyorlardı.
Göz açıp kapayıncaya kadar, Yan Zhongming'in iki parmağı acımasızca Qin Yun'un alt karnına saplandı!
O anda herkes Qin Yun'un temel enerjisinin bozulacağına inandı.
Yang Shiyue çileden çıkmıştı. Sonunda Qin Yun'un Kraliçe'den ve o kötü eski yetkililerden neden bu kadar nefret ettiğini anladı!
Yan Zhongming gizlice sevindi. Bu hamlede kesinlikle başarılı olacağına inanıyordu ama parmağı Qin Yun'un karnına değdiğinde sert bir çelik çubuğu dürtüyormuş gibi hissetti.
Aynı zamanda bileğinden aniden yakıcı bir ağrı geldi. Sanki dişlerini sertçe ısırıyor gibiydi!
Bunu gören herkes şaşkına döndü!
Yan Zhongming'in saldırısını aldıktan sonra Qin Yun, bir dağ gibi hareketsiz kaldı. Hatta backhand hareketiyle Yan Zhongming'in bileğini tuttu!
"Gerçekten acımasızsın!" Qin Yun'un sesi soğuk ve alçaktı, öfke doluydu.
Konuşurken, Yan Zhongming'in bileğini tuttu ve şiddetle büktü!
"Çatırtı!" Kırık kemiklerin net bir sesi duyulabiliyordu.
Yan Zhongming acı içinde çığlık attı. Kolu Qin Yun tarafından bükülmüştü. Sadece omzu hala etine yapışıktı. Sadece bakmak bile acıttı!
Qin Yun, yükselen öfkesini Yan Zhongming'in karnına gönderirken yumruklarını sıkıca sıktı!
Öfke yumruğunun saldırısı bir kaplanın öfkesi gibiydi ama aynı zamanda kızgın bir kaplanın derin kükremesi gibiydi!
"AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!" Yan Zhongming, karnına vurulduktan sonra ağzından kan fışkırırken bir çığlık daha attı.
"Durmak!" Bir öğretmen koşarak geldi ve bağırdı.
Qin Yun'un öfkeli kaplan yumruğu en ufak bir şekilde azalmadı. Bir kaplanın kükremesi gibi, Yan Zhongming'in yüzüne vurma fırsatı buldu!
Acı içinde çığlık atan Yan Zhongming, bu yumrukla ciddi şekilde yaralandı. Vücudu havada döndü ve bayılarak sahneden düştü.
7. Sınıfın öğretmeni kontrol etmek için geldi ve kaşlarını çatarak şöyle dedi: “Temel enerji saçılıyor … … Acele edin ve onu tedavi için getirin! ”
Kimse bir şey söyleyemedi çünkü Yan Zhongming çok acımasızdı!
“Üç hamle bitti. Çöpe dönen ben değilim, sensin!” Qin Yun, yerde bayılan Yan Zhongming'e baktı ve soğuk bir şekilde konuştu.
Kazanan, kimsenin takdir etmediği Qin Yun'du!
Ve Yan Zhongming'i üç hamlede sakatlamıştı!
Daha yaşlı öğrenciler Qin Yun'un önceki hamlelerine şaşırarak konuşurken bir kargaşaya boğuldular...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...