DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Yuan Yanying ve Yan Yun henüz hareket etmeye bile başlamamıştı. Qin Yun'un böyle bir hareket tekniği olduğunu görünce bunu inanılmaz buldular!
Özellikle Yan Yun. Birinci sınıf öğrencileri arasında Qing Gong'u en hızlı kavrayan kişinin kendisi olduğunu düşünmüştü. Ama şimdi, küçümsediği Qin Yun, onu geride bırakmıştı.
"Yan Yun'un Uçan Kırlangıç iç Qi'sini etkinleştirmek için en az elli saniyeye ihtiyacı var. Ve Qin Yun sadece birkaç saniye sürdü! Bunu nasıl yaptı? Bu zaten Qing Gong'un ilk aşamasının krallığı! Müdür Zhang şaşkınlıkla sorarken beyaz kaşları sımsıkı çatıldı.
Yang Shiyue, Qin Yun'un biraz kaba hareket tekniğine baktı ve son derece paniğe kapıldı.
Qin Yun dün Alevli Bulut Adımlarını henüz elde etmişti ama bugün Küçük Başarı Aşamasına adım atmıştı. Daha önce, bir gecede Gizemli Güneş Sanatını geliştirmek için küçük başarı aşamasına da ulaşmıştı!
Yang Shiyue, Qin Yun'un bütün bir gece boyunca özenle eğitim aldığını da biliyordu. Gelişiminin, hafiflik becerisini beş saniye içinde kullanabilecek kadar hızlı olmasını hiç beklemiyordu!
Qin Yun'un bu kadar yüksek bir kavrayışa sahip olduğunu görünce, iş dövüş sanatlarını öğrenmeye geldiğinde onun birinci sınıf bir dahi olduğundan emindi!
"Yang Shiyue, Hua Ling Wu Akademisi, öğretmenlerin öğrencilerine Ruh Düzeyinde Dövüş Sanatları öğretmesini yasaklıyor. Yine de kuralları çiğnemeye cüret ettin! Çabuk söyle bana, Qin Yun'a hangi hafif dövüş sanatlarını verdin? ”
Cui Hui hem kızgın hem de kıskançtı. Çok uzakta olmayan Yang Shi Yue'ye adıyla seslenerek bağırdı.
Yang Shiyue fırsatı değerlendirdiği sürece merhametli olmayacaktı. Yüksek sesle alay etti, "Cui Hui, bilgin ne kadar sığ olsa da Qin Yun'un Qing Gong vücut sanatını nasıl yargılayacağını bilmiyor musun? Senin gibi kuyudaki kurbağa nasıl öğretmen oldu? Seninle Hua Ling Dövüş Sanatları Okulunda öğretmen olmak benim için utanç verici. ”
Aniden bir öğrenci, "Qin Yun'un sergilediği Qing Gong, Müdürümüzün Ateş Bulutu Adımları!" diye haykırdı.
Herkes bunu duyduğunda, şaşkın bir tartışma telaşına girdiler!
Cui Hui'nin yüzü kırmızıya döndü ve son derece utanmıştı.
Öğrenciler bile Qin Yun'un hareket tekniğini görebiliyordu ama o göremiyordu. Ayrıca, Müdürün kullandığı Ateş Bulutu Adımlarıydı!
Herkes hemen Qin Yun'un bir önceki savaşta kazandığı iki yüksek dereceli dövüş sanatı geliştirme tekniğini düşündü. İçlerinden biri Ateş Bulutu Adımlarını seçmişti.
Ateş Bulutu Adımları yalnızca yüksek dereceli bir dövüş sanatıydı ama kimse bunu kabul edemezdi... Öğrenme hızı çok hızlı olduğu için sadece birkaç gün geçti!
Orta yaşlı bir öğretmen kaşlarını çattı ve "Bu olabilir mi..." Dövüş sanatlarının efsanevi kalbi mi? “Bu ilahi bir yetenek. Dövüş sanatlarının her türlüsüne karşı anlayışı son derece yüksektir ve bunları hocasız bile anlayabilir. Görünüşe göre Gizemli Güneş Sanatında çok hızlı bir şekilde ustalaşabilmiş…”
Herkes konu hakkında hararetli bir tartışma içindeyken, Qin Yun çoktan üçüncü bir tahta jeton elde etmişti!
O anda, Yan Yun sonunda hareket etti. Hareket tekniği zarifti, uçan bir ruh kırlangıcı gibi! Beyaz elbisesi rüzgarda dalgalanıyordu ve bu onu son derece güzel gösteriyordu. Göze hoş geliyordu ve herkesin onu yüksek sesle övmesine neden oluyordu. “Vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...