Bölüm 72: Önce Gizli Ejderha

211 34 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C72

Xiao Yue Mei ateş dalgasına doğru koştu ve aniden içsel bir güç dalgasının kendisine doğru geldiğini hissetti. Büyük sürprizine göre, bu kadar güçlü bir iç güç aslında Dövüş Bedeni aleminin beşinci seviyesindeki biri tarafından yaratılmıştı.

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Qin Yun, içindeki gücü serbest bırakırken Meteor Parçalayan Yumruğuyla yumruk attı. Kayan iki yıldız gibi Xiao Yue Mei'nin vücuduna çarptı ve onu birkaç adım geri atmaya zorladı!

"İşe yaradı mı?" Qin Yun yere düşerken kolları dayanılmaz bir acı içindeydi. Çevresine gelince, çevresinde hâlâ alevler yanıyordu.

Alevlerin ortasında kimse Qin Yun'u göremedi. Sadece alevlerin dağılmasını beklediler!

Xiao Yue Mei'nin saldığı mor altın alevler son derece yoğundu ve Qin Yun'un yanma hissi hissetmesine neden oldu!

Qin Yun da ateşte yetişim yapıyordu. Mor altın rengi ateş savaşçı ruhuyla, alevlere dayanmak için ateşin iç element enerjisini kullanabilirdi. Aksi takdirde yanarak küle dönecekti.

Dışarıda neler olduğunu göremiyordu, etrafta yangın olduğundan kimse de onu göremiyordu.

Qin Yun'un kolları aşırı acı içindeydi. Artık hareket etmek istemiyordu. Sadece orada sessizce oturup nihai sonucu beklemek istiyordu.

Bir ıslık sesiyle yangın yeniden şiddetle sallanmaya başladı!

Xiao Yue Mei tekrar saldırarak Qin Yun'un kalbinin atmasına neden oldu!

Az önceki saldırı çok güçlü olmasına rağmen ona zarar vermedi!

Alevlerin içinde Qin Yun içeri giren beyazlı kıza baktı. Yüzünü gördüğünde şaşkınlığa uğramadan edemedi.

Genç kızın maskesi parçalanmıştı. İçeri girdiğinde Qin Yun'un yüzünü gördü. Yeşim taşı gibi yüzdeki kızgın ifade aynı zamanda bir şaşkınlık ifadesi de taşıyordu!

Qin Yun'un Meteor Yağmuru ona zarar vermedi ama maskesini yok etti!

Tanıdık ve güzel bir yüzdü.

Xiao Yueran!

Bu kadın aslında Xiao Yueran'dı!

Ancak Qin Yun, Xiao Yueran'ın o kadar kısa olmadığından ve biraz daha uzun olduğundan çok emindi. Bunun dışında o, Xiao Yueran ile tamamen aynıydı!

Kısa bir süre önce Xiao Yue Lan gizlice Hua Ling Wu Akademisine girmiş ve onunla bir kez görüşmüştü. Bu yüzden onu çok net hatırlıyordu.

"Sensin!"

Qin Yun ve Xiao Yuelan hep birlikte söyledi!

"Sen Xiao Yue Mei değilsin!" Qin Yun derin bir nefes aldı ve şaşkınlıkla bağırdı: "Sen Xiao Yuelan'sın!"

Xiao Yuelan'ın neden burada ortaya çıktığını anlayamıyordu.

Ancak bu, elinden gelenin en iyisini yapsa bile rakibine en ufak bir zarar veremeyeceğini açıklayabilir!

Çünkü dövüş sanatlarında ona karşı yarışan Xiao Yuelan, Dövüş Bedeni aleminin sekizinci seviyesinde bir dövüş sanatçısıydı!

"Kız kardeşim kavga etmek istemiyor, ben de onu görmeye geldim ve kavga etmesine yardım ettim!" Xiao Yuelan soğuk bir şekilde cevapladı: "Kemik Küçültme Sanatını kullandım, dolayısıyla boyutu küçük kız kardeşimle aynı."

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin