Bölüm 189

145 29 13
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C189
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun, Xiao Yuelan'a baktı. Çok güzeldi ama aynı zamanda çok da soğuktu. Üstelik çok otoriterdi ve öldürme niyetiyle doluydu!

o tür bir kadınla evlenemezdi, aksi takdirde öğretmen Yang Shi Yue'nin peşinden mutlu bir şekilde koşamazdı.

Qin Yun kalemi aldı ve artık Xiao Yuelan'a bakmadı. Kalemin ucu kağıda dokunduğu anda soğuk bir ışın parladı. Hafif bir kılıç uğultusunun ardından, tüyler ürpertici bir aura ona saldırdı.

Qin Yun, boynunun delici soğukluk dalgaları tarafından delindiğini hissetti. Xiao Yuelan'ın kılıcı zaten boğazının dibindeydi. Ufacık bir hareketle boğazını delebilir!

Du Gui ve yanındaki diğer uzmanlar aceleci davranmaya cesaret edemediler. Xiao Yuelan'ın kılıç tekniği son derece muhteşemdi; Qin Yun'un kafasını anında kesebilirdi!

"İstersen konuşabiliriz!!! istersen konuşabiliriz!!!" Qin Yun, güçlü bir kıyamet duygusu kalbini sararken korkudan titredi.

"İptal belgesini imzalamaya karar verirsen bana söyle, imzalamadan önce seni öldürürüm! Çünkü mektubu beni küçük düşürmek için imzaladın. Bana hakaret etmeden önce seni öldüreceğim.

Xiao Yuelan'ın ses tonu sanki sohbet ediyormuş gibi yavaş ve düzdü. Kılıcı hâlâ Qin Yun'un boynundaydı.

"Prenses Yue Lan, beni tek vuruşla öldürebilirsin. Böylece benim gibi bir çöple evlenmek zorunda kalmayacaksın." Qin Yun cesaretini topladı ve bağırdı.

"Hayır, hiçbir sebep olmadan insanları öldürmeyeceğim! Eğer bana hakaret edersen, bunu yapmak için bir nedenim var demektir. Ölmek istiyorsan söyle bana. Böylece imzanızı attıktan sonra kafanızı olabildiğince hızlı bir şekilde kesebilirim. Kafanın kesilmesi halinde öleceğinden emin değilim. Belki kanınızın pınar gibi fışkırdığını göreceksiniz... Aslında ben de çok merak ediyorum."

Xiao Yuelan genç bir bayandı. Böyle sözler söylediğinde buz gibi yeşim yüzünde aslında bir gülümsemenin izi belirdi. Buz gibi soğukluğu son derece çekici görünüyordu ama öldürme niyeti taşmıştı.

Qin Yun, Xiao Yue Lan'ın yoğun öldürme niyetini hissedebiliyordu, onun sözlerinden en ufak bir şekilde şüphe etmeye cesaret edemiyordu!

Eğer gerçekten imzalamaya karar vermiş olsaydı, boğazında kanlı bir delik açılacak ve sonra da kafası kesilecekti.

Herkes izliyordu ve ne diyeceğini bilmiyordu!

Xiao Yuelan'ın neden o pislik Qin Yun ile evlenmek istediğini anlayamadılar. Qin Yun'dan boşanmalı ve onu kendisi küçük düşürmeli. Normal hareket tarzı bu olurdu.

Herkes onun kaçmak için Qin Yun'u kullanmak istediğine inanıyordu!

Benzer şekilde Qin Yun'un neden Xiao Yuelan kadar hassas bir kızı istemediğini de anlamadılar.

Zaten evlenmeye hazırdı! Bu, birçok dahinin hayallerinde özlemini çektiği bir şeydi!

Qin Yun, Xiao Yuelan'ı istemiyordu çünkü sevdiği kişinin peşinden mutlu bir şekilde gitmek istiyordu. Eğer onunla burada evlenmeyi kabul ederse sorumluluğu üstlenmek zorunda kalacaktı!

"Prenses Yue Lan, aslında.... Başka kızlara aşık oldum! Qin Yun aniden söylediği gibi bir şeyin farkına vardı.

Herkes Qin Yun'un nezaketini övdü. Eğer durum böyle olsaydı Xiao Yuelan kesinlikle bunu önemserdi. Evlilik sözleşmesi hiçbir aksama olmadan imha edilebilir.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin