DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C182
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun utanmış bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Demek istediğim, bana çok değerli bir Ruh Sarsıntı Tozu veriyorsun, bu yüzden sana borçluymuşum gibi hissediyorum. Bunun nedeni başka bir şey değil."
"Sen!!" Xiao Xuanqin, Qin Yun'a kızgınlıkla baktı ama suskun kaldı.
Qin Yun'un ifadesi aniden ciddileşti ve şunları söyledi: "Bu neredeyse kritik bir an. Xiao Teyze, zihnine odaklan ve iç yuanının istikrarını kontrol et ki içindeki dövüş ruhu onunla kaynaşabilsin!''
Xiao Xuanqin hemen gözlerini kapattı ve Qin Yun'un elinin karnında ısındığını hissetti. İçsel yuan enerjisine rehberlik etmek için dantianına tuhaf bir enerji akıtıyordu.
Qin Yun, Xiao Xuanqin'in iç enerjisini tetiklemek için zihinsel enerjisi ve Kara Güneş iç gücünün birleşimini kullanmıştı. Bu kadar kolay başarıya ulaşacağını düşünmüyordu. Bu şekilde Dövüş Ruhu'nun kaynaşması daha kolay olacaktır.
Bu, başkalarına basit bir ruh arıtımı konusunda ilk kez yardım ediyordu. Ruh arıtma tekniklerinin ustalığını arttırabilmesi de iyi bir şeydi.
Qin Yun, Xiao Xuanqin'in dantianındaki durumu da görebiliyordu. Hızla dönen platin renkli bir gaz topu vardı. Döndükçe aniden mora döndü ve hatta morumsu-altın alevlerle dolup taştı!
Kısa süre sonra mor altın alev yavaş yavaş zayıfladı ve mor altın kanun ortaya çıktı. Bu Xiao Xuan Qin'in kanun dövüş ruhuydu!
"Bu bir başarı!" Qin Yun çok memnun görünürken terini sildi.
"En!" Xiao Xuanqin de son derece heyecanlıydı. Bu yıllardır onu rahatsız eden bir sorundu ve artık nihayet çözülmüştü.
Qin Yun gülümseyerek şöyle dedi: "Xiao Teyze, bunu gelecekte deneyebilirsin. Eğer bu küçük kanunu kendi yaşam silahınız haline getirirseniz, daha da güçlü olacaktır! Şu anda mor altın alev kanununun dövüşçü ruhuna sahipsiniz ve kanun ses dalgaları yayabilir ve zihinsel saldırılar gerçekleştirebilir. Bu tür bir kombinasyon da çok nadirdir.”
Xiao Xuanqin başını salladı. Qin Yun'un bu konuda bu kadar derin içgörülere sahip olmasını hiç beklemiyordu. Bütün bunlar daha önce hiç düşünmediği şeylerdi.
Çok içten bir şekilde şöyle dedi: “Teşekkür ederim! Daha önce hayatımı kurtarmıştın ve şimdi de savaşçı ruhumla sorunu çözmeme yardım ediyorsun!”
Qin Yun bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Bir şey değil! Soulshake Tozu'nun da bana çok faydası olabilir!"
“Yue Mei'yi kurtarmak için neden seninle saraya gitmiyorum!” Xiao Xuanqin aniden Qin Yun'un güvenliği konusunda endişelenmeye başladı. O, "Tian Qin İmparatorluk Sarayı şu anda çok katı. Havada bile dokuzuncu seviye Savaşçı Bedeninde devriye gezen insanlar var. Dokuzuncu seviye Savaşçı Bedenini savuşturmak için seninle birlikte geleceğim."
Qin Yun gülümseyerek şunları söyledi: "İmparatorluk sarayına oldukça aşinayım. Oraya başarılı bir şekilde sızabilmeliyim. Eğer bir Dövüş Dao Bölgesi yetişimcisiyle tanışırsam, onlarla başa çıkmak için Soulshake Tozu'nu kullanacağım! Şu anda durumunuz pek iyi görünmüyor. Bir an önce burayı terk etmeniz sizin için en iyisi."
Xiao Xuanqin 9. katman Savaşçı Bedenine sahipti ve Savaşçı Dao Alemine adım atma şansına sahipti. Bu güç seviyesi onun bağımsız olmasına ve Tian Xiao İmparatorluğu'na güvenmek zorunda kalmamasına izin vermek için yeterliydi.
Aksi halde beklemeye devam ederse bir gün Tian Xiao İmparatorluğu tarafından ihanete uğrayacaktı!
“Yue mei'yi gerçekten kendin kurtarabilir misin?” Xiao Xuanqin hâlâ endişeliydi: "Sana yardım edebilirim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...