4. Bölüm Patlamanın Öfkesi

375 50 7
                                    


DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

Birkaç gün önce Qin Yun, Yuan Yanying'in Dövüş Bedeni Aşamasının dördüncü seviyesine geçtiğini duymuştu. Bugün burada olmasının nedeni Ruhsal Enerji Hapı almaktı.

Veliaht prens ve kızı dışında, soylu generallerin torunlarının tümü hap toplamak için saraydaki Ruh Hapı Köşküne gelebilirdi.

Yuan Yan, gençken garip bir hastalık geçirdi. Her zaman zayıf ve hasta olmuştu. Sonunda, Qin Yun'un Büyük Öğretmeni, onu tedavi etmek için üstün tıbbi becerilerini kullanmıştı. Bu nedenle gençken Qin Yun ile çok iyi bir ilişkisi vardı.

Ancak, Qin Yun ortadan kaldırıldıktan sonra ikisi tanışmamıştı.

Yuan Yanying ve Qin Tianyi, Qin Yun'un Dövüş Bedeni aleminin üçüncü seviyesine adım attıklarını söylediğini duyduklarında son derece şaşkına döndüler.

Bunun nedeni, Qin Yun'un sadece bir ruh damarına sahip olmasıydı. Onu besleyecek çok sayıda hap olmadan, Dövüş Bedeni aleminin üçüncü seviyesine geçmesi imkansızdı!

Qin Yun, Yuan Yanying'e gülümsedi ve nazikçe, "Rahibe Yanying, uzun zamandır görüşmedik. Gerçekten on sekiz yaşında bir kadına dönüştün. Seni neredeyse tanıyamadım!”

"Yun... Kardeşim! Az önce beş Spiritüel Enerji Hapı aldınız, değil mi? Yuan Yanying hafifçe başını eğdi. Yumuşak bir şekilde söylediği gibi ifadesi biraz utangaçtı.

Yanında duran Qin Tianyi, Qin Yun ve Yuan Yanying'in çok samimi bir şekilde sohbet ettiğini gördü. İfadesi bir anda değişti!

Herkes, Qin Yun'un bu kadar zor durumda olmasına rağmen hala bir güzellik tarafından tercih edilmesini tuhaf buluyordu.

Qin Yun, Yuan Yanying'in yanına yürüdü ve gülümseyerek, "Yanying, sen de mi hap almak için buradasın?" dedi. "Şu anda benden çok daha güçlüsün. Dövüş Bedeni Aşamasının dördüncü seviyesinde zaten bir dövüş sanatçısısın!"

Üçüncü ve dördüncü aşamalar tamamen farklı bir alemdi!

Dövüşçü Vücut Aşamasının üçüncü seviyesinde, kişi içsel bir Qi oluşturmak için büyük miktarda içsel Qi kullanmak zorundaydı. Ancak o zaman kişi Dövüş Bedeni Aşamasının dördüncü seviyesine adım atabilirdi!

İç enerji, bir kültivatörün vücudunda büyük miktarda iç enerji depolamasına izin veren bir şeydi. Bir dövüş sanatçısı için çok önemliydi.

Yetenekli insanların içsel gücünü yoğunlaştırması zor değildi. Ancak, sadece iki kan bağı olan insanlar için bu son derece zordu.

Qin Tianyi, Qin Yun ve Yuan Yanying'in mutlu bir şekilde sohbet ettiğini görünce ifadesi daha da çirkinleşti.

Kıskandığını herkes görüyordu ama tepki vermiyordu. Sadece yumruklarını sıktı ve kaşlarını çattı.

"Kardeş Yun, on gün içinde orduya katılacaksın! "Dövüşçü Bedeni Aynasının üçüncü seviyesinde bir dövüş sanatçısı olsan bile, on gün içinde Dövüşçü Bedeni Aynasının dördüncü seviyesine girmen imkansız."

Yuan Yanying'in söylediği şey, Qin Yun'a bir şeylerin ters gittiğini hissettirdi. Dayanamayıp kaşlarını çattı ve dinlemeye devam etti.

"Yalnızca bir ruh damarın var, bu yüzden savaş yoluyla kaderin olmayacak." Bunun senin hatan olmadığını biliyorum, hepsi Büyük Öğretmenin suçu... Büyük Kardeş Yun, sadece kaderini kabul et ve elindeki ruh hapını Tianyi'ye ver. ”

"Yuan Yanying, kapa çeneni!" Qin Yun onun bitirmesini beklemeden kükredi ve öfkeyle konuştu: "Eğer Büyük Eğitmen sana o zaman davranmasaydı, bugün burada nasıl olurdun? Gerçekten nankör biri olacağını hiç düşünmemiştim! ”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin