DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C136
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun kulaklarını dikti ve başını salladı. O zamanlar, Xiao Lang'ı sakatlamak için aniden Salınımlı Dövüş Ruhu'nun gücünü kullanmıştı.
"Güzelce savaştı. Uzun zamandır bu adamdan memnun değildim. Bütün gün benimle kiminle evleneceğini düşünüyordu. Fayda alışverişinde bulunmak için bu yöntemi kullanmayı planlıyor. Xiao Yue Mei homurdandı, "Bana ikinci dövüş ruhunu söyle, ben de sana dövüş ruhumu söyleyeyim. Bir takas yapsak nasıl olur?"
"Önce sen söyle, önce güzellikler!" Her halükarda, ikinci dövüşçü ruhunun keşfedildiğini ona söylemenin sorun olmayacağını düşünüyordu.
Xiao Yue Mei aynayı salladı ve şöyle dedi: "Benim dövüş ruhum bu ayna, mor altın dövüş ruhu, onun efsanevi bir dövüş ruhu olup olmadığını bilmiyorum."
"Gerçekten mi? Bana yalan söylemiyorsun, değil mi?" Qin Yun buna inanamadı. O kadar tuhaf bir savaşçı ruhu vardı ki, onu doğrudan ortadan kaldırabilirdi.
Xiao Yue Mei ciddi bir yüzle şunları söyledi: "Benim dövüş ruhum başlangıçta öyle değildi, ancak gelişim gösterdikten ve içsel gücümle bütünleştikten sonra bu aynaya dönüştü... "Yani bu sadece bir kristal parçası."
Qin Yun, Xie Wufeng'i düşündü. Dövüşçü ruhunu geliştirdikten sonra, element enerjisiyle birleşerek bir kılıç oluşturmuştu!
"O halde bu aynanın dövüş ruhlarını algılamaktan başka ne faydası var?" Qin Yun sordu, "Sıçrama ve sınırlarla ilerlemek için aynanın savaşçı ruhuna mı güveniyorsunuz... Ayrıca ruhsal gücünüz çok güçlü, bunun aynayla bir ilgisi var mı? "
Qin Yun sadece merak ediyordu.
"Zaten Yedi Güneş Ruhsal Nabzım var. Ancak iki Ruhsal Darbe ancak Dövüş Ruhum uyandıktan sonra ortaya çıktı. Bu yüzden herkes benim yalnızca beş Ruhsal Nabzım olduğunu düşünüyordu." Xiao Yue Mei kıkırdadı: "Ayna Dövüş Ruhumun en şaşırtıcı kısmı, Dövüş Ruhumu parlattıktan sonra, herhangi bir Dövüş Ruhunu aynaya kopyalayabilmemdir!"
"Ne demek istiyorsun?" Qin Yun anlamadı.
"Örneğin, senin dövüş ruhun aynama yansıdığında, bende bir dövüş ruhu var, bu da bir dövüş ruhuna sahip olmaya eşdeğer!" Xiao Yue Mei gururla söyledi.
Qin Yun şaşkına döndü ve paniğe kapıldı. "Bu..." Bu nasıl mümkün oldu? Eğer çok fazla dövüş ruhu görürseniz, çok fazla dövüş ruhuna sahip olmaz mıydınız? "
Xiao Yue Mei güldü ve başını salladı: "Aşağı yukarı... ... Ancak, yalnızca bir Dövüş Ruhu kullanabilirim ve Dövüş Ruhumu her değiştirdiğimde, onu değiştirebilmek için bir yıl beklemem gerekiyor! Mor Altın Ateş Dövüş Ruhu'nu çıkardıktan sonra onu değiştirmem bir yılımı alacak. "
Qin Yun şöyle dedi: "Bu daha çok buna benziyor. İstediğiniz zaman yer değiştirebilseydiniz ya da aynı anda birden fazla Dövüş Ruhunun gücünü açığa çıkarabilseydiniz bu çok korkunç olurdu!"
Xiao Yue Mei hafifçe güldü: "Şu anda yapamam ama belki gelecekte yapabilirim. Dövüş ruhları kendi başlarına gelişebilirler. Belki altı ayda bir dövüş ruhlarını değiştirebilirim ya da iki tür dövüş ruhunu aynı anda kullanabilirim... Elbette, eğer güçlü bir dövüş ruhu olmasaydı, onu içimde tutmazdım. ayna! Dövüş ruhun çok güçlü, acele et ve bir şans ver! "
"Bunu nasıl yaparız? Bir şey kaybedecek miyim? " Qin Yun endişeyle sordu.
"Merak etme, bir şey kaybedersen kız kardeşime ben bakarım!" Xiao Yue Mei şunları söyledi: "Tüm vücudunuzu gevşetin ve aynamın karnınıza yapışmasına izin verin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...