DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C126Xie Wufeng, Qin Yun'un onu reddettiğini görünce aceleyle şöyle dedi: "Kardeş Yun, bizim için endişelenmene gerek yok. İlk önce Xuanwu Akademisine girebilirsiniz! Eğer daha erken girersek gücümüzü biraz daha hızlı arttırabileceğiz. ”
Huo Zhong ve Mu Rong başlarını salladılar ve Qin Yun'a kabul etmesini tavsiye ettiler.
"Hayır, sınavı seninle birlikte geçmek ve Yıldız Xuan Wu Akademisine birlikte girmek istiyorum!" Qin Yun kararlı bir ifadeyle söyledi.
Xie Wufeng'in nadir bir kılıç dehası olduğu konusunda çok açıktı ve bu yüzden kesinlikle gömülemezdi. Bu nedenle kalmalı ve Xie Wufeng'in Yıldız Dövüş Sanatları Akademisine girmesine yardım etmelidir.
Bu tür bir sadakat Xie Wufeng ve diğer ikisini de çok duygulandırdı!
"Pekala, Üç Gizemli Akademi'de kalmanı sağlayacağım!" Hou Xingfeng, Xie Wufeng ve diğerlerine baktı ve şöyle dedi: "Eğer değerlendirmeyi gerçekten geçebilirsen, sana çok hoş geldiniz!"
Zhuo Chuan'ın yüzü kararırken Ge Yuanfei'ye bir bakış attı ve şöyle dedi: "Eğer başka biri Üç Kaynak Akademisine girmek isterse, üç Kaynak Derecesi Dövüş Akademisinin ve Harikalar Salonunun onayını geçmesi gerektiğini açıkça belirtmeliyiz. . Aksi halde burada ölmeleri umurumuzda olmayacak.”
Siyah Seviye Savaş Okulunun birkaç müdür yardımcısı da başlarını salladı.
"Öncelikle hepinize söyleyeyim. Birisi Qin Yun'a karşı harekete geçmek isterse, biraz temizleyin ve geride hiçbir iz bırakmayın." Aksi takdirde, eğer öğrenirsem Mavi Ruh Yıldız Sarayı bile olsa gidip onları yerle bir edeceğim. ” Zhuo Chuan'ın sert sözleri herkesi şok etti.
Qin Yun'un sergilediği yetenek İşaret Salonunun dikkatini çekmeye yetti. Birisi gerçekten ona karşı bir hamle yapmak istiyorsa, bunu iyice düşünmesi gerekirdi.
Zhuo Chuan şöyle devam etti: "Dean Bai, biz yeni Müdürü seçmeden önce bile bu görevi sürdürmeye devam edecek. Yeni bir Müdür seçmek için üç ayı kullanacağız.”
Konuşan oydu. Buradan onun, yani Harikalar Salonunun, Üç Gizemli Akademi'de çok fazla yetkiye sahip olduğu anlaşılıyordu.
İşaret Salonunun gücü aslında üç Kara Seviye Dövüş Akademisini ve Mavi Ruh Yıldız Sarayını dengelemeyi başardı. Bu, birçok insanın gizemli İşaret Salonu hakkında yeni bir anlayış kazanmasına olanak sağladı.
Ge Yuanfei'nin gözleri, sakat torunuyla aceleyle ayrılmadan önce Qin Yun'a bakarken nefretle doluydu.
Mavi Ruh Yıldız Sarayının diğer kıdemli öğretmenleri yaralı öğrencilerini getirdiler ve Ge Yuanfei'nin arkasından takip ettiler.
Hou Xingfeng iki bin mor parayı çıkardı ve Qin Yun'un saklama kemerini satın aldı. Daha sonra o ve Zhuo Chuan Üç Derin Akademiden ayrıldılar.
Dean Bai rahat bir nefes aldı. Doğru bahisi yapmıştı! Uzun zamandan beri, Qin Yun'u buraya gönderenin Duan Qian olması nedeniyle Harikalar Salonu tarafından büyük saygı göreceğine karar vermişti.
Şimdi her şey beklediği gibiydi. Qin Yun, İşaret Salonu tarafından oldukça değerliydi!
Dean Bai, Qin Yun'a ve arkadaşlarına baktı ve gülümseyerek şöyle dedi: "Eviniz yıkıldı. Yeni bir tane başlatmalısın!
"Dean Bai, dağda bir delik açabilir miyiz?"
"Elbette!" Dean Bai başını salladı ve işine geri döndü.
Şimdi Xie Wufeng ve diğerleri de rahat bir nefes aldılar.
… ….
Huo Zhong, aletlerini bir mağara oymak için kullandı. Pişman bir ifadeyle iç geçirdi: "Kardeş Yun, büyük bir fırsatı kaçırdın! Peki ya bu sefer başarısız olursak? ”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...