Bölüm 195: Ölümsüz Mezarlık Diyagramının sırrı

163 27 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C195
Pubfuture'a göre reklamlar

“Yenilgiyi kabul ediyorum!!! Yenilgiyi kabul ediyorum..." Luo Yan acı içinde bağırdı. Eğer Xiao Yuelan ona bir kez daha basarsa kesinlikle ölürdü.

Yaşlı Luo'nun Xiao Yue Lan'e dik dik bakan bakışları öldürebilirdi.

Bayrak dizisi çekildikten sonra Doğu Sarayından bir yaşlı aceleyle dövüş alanına girdi ve Xiao Yuelan'ın önünde durdu. Bu yaşlı Doğu Sarayının üçüncü büyüğüydü. Shui Yi Hui, Qin Yun onu hatırladı.

“İhtiyar Luo, önce torununu kurtar!” Shui Yi Hui, Xiao Yue Lan'ı korurken söyledi.

Yaşlı Luo öfkeli bir hışırtı çıkardı ve hemen Luo Yan'ın yaralarını kontrol etmeye gitti. Çirkin bir ifadeyle soğuk bir ifadeyle şöyle dedi: "İçsel güç ve Dövüş Ruhu ciddi biçimde hasar görmüş, neredeyse kırılmıştı!"

Eğer Xiao Yuelan tekrar tekme atsaydı ölmese bile yine de sakat kalacaktı.

Sonuçta Kıdemli Luo bir dövüş sanatları uzmanıydı, Luo Yan'ın yaralarını zamanla stabilize edebilirdi.

"Az önce beni sakatlamayı planlamamış mıydı? Neden ona bu şekilde vurmama izin verilmiyor? O zaman bu yarışmanın amacı ne?”

Xiao Yuelan en ufak bir korkmuyordu ve Kıdemli Luo ile alay etti: "Bu adamın hiçbir yeteneği yok ama rol yapma konusunda oldukça iyi ve her zaman dünyanın en iyisiymiş gibi davranıyor."

Yaşlı Luo anında öfkeye kapıldı ve öfkeyle bağırdı: "Aptal kız, kapa çeneni!"

Xiao Yanglong da çok kızgındı ama fazla bir şey söylemedi. Sonuçta Xiao Yuelan, Qin Yun'un karısıydı ve Qin Long onu yandan izliyordu.

"İhtiyar Luo, Xiao Yue Lan'in dokuzuncu seviye Savaşçı Bedeninde bir gelişim üssü var. Torununuz gerçekten de ondan çok daha aşağıda! Az önce merhamet gösterdi. Aksi takdirde torununuz uzun zaman önce ölmüş olurdu.” Shui Yi Hui gülümsedi.

Xiao Yuelan aslında dokuzuncu seviye Savaşçı Bedeni alemine adım atmıştı!

Herkes sessizce nefes nefeseydi. Xiao Yuelan sadece on yedi veya on sekiz yaşındaydı ve zaten dokuzuncu seviye Savaşçı Bedeni alemindeydi. Yeteneği Yang Shiyue'ninkinden çok daha korkutucuydu. Bir veya iki yıl içinde Dövüş Dao Alemine adım atabilir.

Yirmi yaşında bir dövüş dao uygulayıcısı, bunu düşünmek bile dehşet vericiydi!

Qin Yun inanamayarak Xiao Yuelan'a baktı. Bunu bu kadar iyi gizleyeceğini hiç beklemiyordu. Ayrıca gelecekte onun tarafından tamamen bastırılacağından da endişeliydi.

Xiao Yanglong da geniş gözlerle Xiao Yuelan'a bakarken inanılmaz bir ifadeye sahipti. Soğuk terler dökmekten kendini alamadı! Bunun nedeni Xiao Yuelan'ın yetişiminin ona yetişmek üzere olmasıydı; o zaman kesinlikle skoru çözerdi.

“Mavi Ruh Yıldız Sarayınızdan başka kim bana meydan okumak istiyor? Eğer beni yenersen benimle evlenebilirsin. Eğer kazanamazsam kendimi öldüreceğim.”

Mavi cübbeli genç adamların üzerinden geçerken Xiao Yuelan'ın buz gibi gözleri öldürme niyeti ve kibirle doluydu.

Xiao Yuelan zaten Tian Xiao İmparatorluğu'ndan kaçmıştı ve Doğu Sarayının büyükleri Xiao Yanglong ve diğerlerini görmezden gelip onu koruyabilirdi. Dolayısıyla diğer Yıldız Sarayları artık pek bir şey yapamadı.

Diğer güçler herhangi bir kayıp yaşamadıkları için içten içe seviniyorlardı.

Batı Sarayından Yaşlı Luo ise büyük bir kayıp yaşadı. Önce Qin Yun'a 450 milyon kristal para kaybetti, ardından torunu ağır yaralandı. Bu, diğer üç Yıldız Sarayının onun talihsizliğinden gizlice övünmesine neden oldu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin