Bölüm 163: Ölümsüz Ruh Yeşimi

169 24 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C163
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun, Du Gui'yi bir ağaç mağarasına kadar takip etti ve hemen içerideki Dokuz Yang Enerjisinin dışarıdan çok daha zengin olduğunu keşfetti. Gerçekten mucizevi bir ağaçtı.

Du Gui, "Burada bir ağaç oyuğunu açabilir veya buradakilerden herhangi birini eviniz olarak kullanabilirsiniz" dedi.

Qin Yun dışarıdayken dev ağacın dibinden iki ila üç yüz metre yüksekliğe kadar ağaç delikleri olduğunu gördü. Du Gui'nin durduğu ağaç kovuğu yalnızca birkaç düzine metre yüksekliğindeydi.

“Dev ağaçta o kadar çok boş delik var ki, onu tekrar açmaya gerek yok. Gidip birini kendim seçeceğim.” Qin Yun uçtu ve üç yüz metre yükseklikte bir ağaç oyuğunu seçti.

Seçimden sonra Du Gui'nin isim plakasını ağacın girişine astı ve burada birinin yaşadığını kanıtladı.

Daha sonra ortalığı toparlamaya başladı.

Seçtiği mağaranın biri büyük, biri küçük iki salonu vardı. Birkaç geniş oda vardı. Büyük bir ağacın içinden oyulmuş olduğundan duvarları cilalı ahşaptan yapılmıştı ve güzel ahşap desenleri vardı.

Mağara çok boştu ve içeriye bazı mobilyalar yerleştirmesi gerekiyordu.

Du Gui, Qin Yun'un mağara evine vardığında buranın boş olduğunu gördü. Gülümseyerek şöyle dedi: "Teşhiriniz için bazı mobilyalara ihtiyacınız olacak. Kendin de yapabilirsin, bu Hazine Ormanı benim bölgem, bol miktarda kurumuş odun var ve mobilya yapımına çok uygun. ”

“Tamam, önce temizleyeceğim!” Qin Yun başını salladı ve gülümseyerek söyledi.

Du Gui, "Şimdilik burada tek başınıza kalın ve ortalıkta dolaşmayın. Xuan Düzeyi Dövüş Okullarının öğretmenleriyle hayalet canavarlar hakkında tartışmak için bir toplantıya gidiyorum."

Qin Yun hayalet canavarın gücünün ciddiyetini çok iyi biliyordu. Daha önce karşılaştığı Hayalet Kral son derece güçlüydü.

Bir saat geçti.

Qin Yun sonunda meskenini topladı ve temizledi.

Mağaranın girişinde durdu ve geniş ormana baktı. Kendini kıyaslanamayacak kadar rahat hissetti ve sonra uzaktaki sakin Sayısız Yıldız Gölü'nü gördü ve kalbinde açıklanamaz bir korku hissetti.

Sayısız Yıldız Gölü çok sakin ve devasaydı, insanlara aşağıda korkunç bir dev canavarın saklandığını hissettiriyordu.

Hazine Ormanı daireseldi ve birkaç bin metre genişliğindeydi. Küçük bir orman sayılabilir.

Burada sadece çok sayıda büyük ağaç değil, aynı zamanda çok sayıda parlak ve güzel çiçek de vardı. Ormanda pek çok kuş türü vardı ve her türden kuş çığlığı duyuluyordu. Bu, ormanın bu seyrek nüfuslu bölgesinin özellikle canlı görünmesini sağladı.

"Ruhsal gücü eğitmek çevre için çok önemli, bu yüzden Öğretmen Du burada kalmayı seçti."

Qin Yun ayrıca ortamın çok iyi olduğunu ve rahatlamasına izin verdiğini hissetti.

Ateş Bulutu Basamakları'na bastı ve kurumuş ağacı aramak için bahçenin yukarısındaki havaya fırladı. Kısa bir süre sonra ondan fazla solmuş ağaç buldu ve Yıldızsun Hazine Ağacına geri döndü.

Qin Yun döndükten sonra mobilya yapmakla meşgul oldu.

Ahşap mobilya yapmak onun için çocuk oyuncağıydı. Bir saatten kısa bir süre içinde, başlangıçta boş olan mağara evi artık zarif mobilyalarla süslenmişti.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin