Bölüm 87: Cennet Cezalandırıcı Kulesi

195 35 7
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C87

Jiang Lang efsanevi bir dövüş ruhuna sahipti ve Savaşçı Bedeni aleminin altıncı seviyesindeydi. Ancak aslında tek darbede mağlup oldu. Tek vuruşta mağlup olduğu söylenebilirdi!

Sessiz eğitim alanında Mavi Ruh Yıldız Sarayından insanlar ve Jiang ailesi sahneye koştu.

"Hem içsel Qi'si hem de Dövüş Ruhu dağıldı..." Jiang ailesinin reisi titreyen bir ses ve hıçkıran bir ses tonuyla söyledi.

Mavi Ruh Yıldız Sarayındakilerin de kül rengi yüzleri vardı. Sonsuz kederle doldular!

Düello platformunun altında Kraliçe, son derece sakin Qin Yun'a baktı ve kalbinin titrediğini hissetti. Açıklanamayan bir korku duygusu onu ele geçirdi.

Onun çok önemsediği Nehir Dalgası, Qin Yun tarafından tek bir saldırıyla yok edilmişti!

“Bu, Xuan Seviyesi Dövüş Sanatlarının Qi Patlama Tekniğidir ve aynı zamanda Büyük Mükemmellik Aşamasındadır. Qi şimşek kadar patlayıcı, onu nereden öğrendin?" Mavi Ruh Yıldız Sarayından bir yaşlı, Qin Yun'a dik dik baktı ve kükredi.

Qin Yun, Qi Patlama Tekniğinin tam olarak anlaşıldığını görünce paniğe kapıldı. Ancak ifadesiz kaldı ve soğuk bir şekilde "Yorum yok!" dedi.

Az önce, vücudunun her yerinde akan Salınımlı İç Qi'yi serbest bırakmak için Salınımlı Savaşçı Ruhu'nu kullanmıştı.

Ses dalgası saldırdığında titreşen güç tarafından tamamen püskürtüldü ve bu yüzden tamamen zarar görmedi.

Titreşim gücü nehrin ses dalgasını tamamen kısıtladı!

“Ne yaptığını biliyor musun?” Yıldız Sarayı'ndaki yaşlı adam öfkeyle bağırdı.

Efsanevi bir dövüş ruhuna sahip olan öğrencinin dövüş ruhları ve iç qi'si dağılmıştı!

Qin Yun homurdandı ve şöyle dedi: "Bunun gibi bir turnuva bir ölüm kalım meselesidir. Jiang Lang daha önce birkaç öğrenciyi öldürmemiş miydi?” Neden öfkeni ve pişmanlığını göremiyorum? Ve Jiang Lang hala hayatta! ”

"Jiang Lang efsanevi bir dövüş ruhuna sahip!" Yanında Başkan Zhang olmasaydı kesinlikle Qin Yun'a saldırırdı.

Qin Yun alaycı bir tavırla şunları söyledi: "En güçlü olanın hayatta kalması acımasız bir rekabettir." Jiang Lang son derece acımasızdı. Bir idman maçındaki davranışları acımasız ve acımasızdı. Kimseye böyle bir şans vermemişti! Kendisi her zaman zayıf olmanın ölüm anlamına geldiğini söylerdi ve şimdi ben de bu iyiliğin karşılığını veriyordum.”

"Ama ben onun kadar gaddar değilim, bu yüzden ona yaşama şansı verdim!"

Jiang Lang hala hayatta olsaydı bile bu yine de ölümden daha acı verici olurdu!

“Benim soyumdan olan bir çöpü bile yenemiyorsa, efsanevi bir dövüşçü ruhuna sahip olmanın ne anlamı var? Hepiniz onu aslında bir hazine olarak görüyorsunuz, gerçekten çok saçma! ”

Mavi Ruh Yıldız Sarayı ve Jiang ailesindeki insanlar öfkeliydi. Kalpleri ağrıyordu ve Qin Yun onlarla alay ediyordu.

Herkes, Qin Yun'un Jiang Lang'ı ezici bir güçle mağlup etmesine rağmen Mavi Ruh Yıldız Sarayı tarafından hâlâ küçümsendiğini görebiliyordu çünkü onun sadece bir soyu vardı!

Başkan Zhang aceleyle yürüdü ve yüksek sesle şunu duyurdu: "Birinci sınıf öğrencilerinin final sınavı sona erdi. Qin Yun kazandı ve on veya daha fazla temel iksir ödülünü aldı. İki ay boyunca Qi Toplama Avlusunda kalabilecek ve bir sonraki dönem için öğrenim ücretlerini azaltabilecek.”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin