DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C198
Pubfuture'a göre reklamlarQin Long başını salladı, "Ben de emin değilim. İblis Kral Zhenren, canavarların nehri yeni geçtiklerini ve yakında geleceklerini söyledi. Diğer şehirler zaten gece boyunca savunmalarını sıkılaştırdılar."
Qin Yun, Bulut Ejderhası Sıradağlarında Xiao Xuanqin için korkuyordu. Aceleyle şöyle dedi: "Baba, Bulut Ejderhası Sıradağlarına gitmem gerekiyor. Xiao Teyze hâlâ içeride!"
"Ben de gideceğim!" Xiao Yue Mei de teyzesi için çok endişeliydi.
Qin Long, "Ben de seninle geleceğim! Bu şekilde çok daha güvende olacaksınız!"
Kararlarını verdikten sonra hemen imparatorluk sarayından ayrıldılar ve imparatorluk şehrinin dışına uçarak Bulut Ejderhası Sıradağlarına doğru ilerlediler.
Xiao Xuanqin, Qin Yun'a nerede saklandığını gösteren bir harita vermişti.
Qin Long haritaya bakıp konumu ezberledikten sonra Qin Yun'u ve arkadaşlarını havaya kaldırdı ve Bulut Ejderha Sıradağlarına girdi.
Xiao Xuanqin, Bulut Ejderha Sıradağları'nın çok da derin olmayan bir dağının tepesindeki bir mağarada saklanıyordu.
Qin Yun ve arkadaşları bölgeye vardıklarında, kalabalıktan geçen herhangi bir iz görmediler. Ayrıca kendilerini güvende hissettiler.
Çok hızlı bir şekilde Xiao Xuan Qin'i buldular.
Xiao Xuanqin, Xiao Yue Mei'yi görünce heyecandan gözyaşları dökmeden edemedi. Her zaman Qin Yun'un Xiao Yue Mei'yi kurtaramayacağından endişelenmişti.
Daha sonra nişan töreninde yaşananları öğrendi.
Xiao Yuelan'ın Xiao Yanglong'un kontrolünden tamamen kurtulduğunu öğrendiğinde çok sevindi ve hemen Qin Yun'a teşekkür etti.
Xiao Xuanqin, Soulshake Tozu meselesi yüzünden kötü bir üne sahipti ama Qin Yun bu konu hakkında pek düşünmüyordu. Xiao Xuanqin'i Tianqin İmparatorluk Şehri İlahi Yazıt Sarayı'na getirdi ve orada yetişim yapmasını sağladı.
Xiao Yue Mei de onunla birlikteydi. Bu şekilde Qin Yun gelecekte sık sık gelip onunla oynayacaktı.
Qin Yun'un Bulut Ejderhası Sıradağlarından dönmesi üç gün sürdü. Yıldız Xuan Wu Akademisine dönmeye hazırdı.
Xiao Xuan Qin, Xiao Yue Mei'yi izlerken İlahi Yazıt Sarayında gelişim yaparken rahattı.
Geceleri Qin Yun ve Qin Long, Tian Qin Sarayı'nın imparatorluk sarayındaki yüksek bir kulenin tepesinde duruyorlardı. Gökyüzündeki göz kamaştıran yıldızlara hayranlıkla bakıyorlardı.
Qin Long yüzünün yarısını kaplayan maskeyi çıkardı ve Qin Yun'a baktı. Gülümseyerek dedi ki: "Küçük Yun, maskeyi neden taktığımı tahmin etmeliydin, değil mi?"
Qin Yun, Qin Long'un sağ yanağındaki dövmeyi gördü ve hemen başını salladı. "Bu Ejderha Totemi mirası!"
"Doğru, onu Dragon King'in Mızrağından aldım! Bir de totem ruhu var." Qin Long dedi.
"Bu harika! Ölü totemimin aksine." Qin Yun gülümseyerek söyledi.
Qin Long, "Xiao Yun! Toteminiz çok özeldir ve sıradan bir totem değildir, dolayısıyla ölü ya da diri diye bir şey yoktur! Ejderha totemini birkaç yıldır edindim ama hala içindeki dövüş sanatlarını anlayamadım! Yine de Cennetsel Aslan'ın dövüş sanatını Cennetsel Aslan Totemi'nden öğrenebildin, bu yüzden Cennetsel Aslan totemin kesinlikle basit değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...