Bölüm 91: Vahşi Canavarlar

198 31 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C91

Girişteki gardiyanlar Qin Yun'un koşarak geldiğini görünce şaşkına dönmeden edemediler. Tepki verdiklerinde çoktan uzaklaşmışlardı.

“Hım…” Gerçekten Qin Yun muydu? Cennetin Ceza Kulesi'nde kilitli değil mi? " dedi orta yaşlı bir gardiyan şaşkınlıkla.

“Ben Qin Yun. Bunu hemen bildirmem gerekiyor!” Eski muhafızlardan biri dedi ve aceleyle gitti.

Bir ay önce Cennetin Ceza Kulesi'nde hapsedilen Qin Yun gerçekten ortaya çıkmıştı!

Gardiyanlar neler olup bittiğini bilmiyorlardı, sadece bu konunun son derece önemli olduğunu biliyorlardı, bu yüzden durumu hemen amirlerine bildirdiler.

Qin Yun, Cennet Cezalandırıcı Kulesi'nden çıktı ve dışarıda, özellikle de atmosferde meydana gelen büyük değişiklikleri fark etti.

Dışarı çıktıktan sonra hemen bambu ormanındaki eve koştu.

Bamboo Woods House'un kapıları sıkı sıkıya kapalıydı.

İçeride kimse yoktu ve bahçe yabani otlarla doluydu. Tek bir bakışta, günlerdir boş olduğu anlaşılıyordu.

"Öğretmen gerçekten Hua Ling Wu Akademisi'nden ayrıldı!" Qin Yun içten içe iç çekerken tamamen şaşkına dönmüştü.

Daha sonra aceleyle Müdür Zhang'ın kırmızı ahşap bir bina olan evine gitti.

… ….

Hua Ling Dövüş Sanatları Akademisi'nde, Dövüş Sanatları Uygulama Alanının yanındaki üç katlı ahşap bir binada.

Müdür Zhang'ın ahşap binasında yaptığı bir çalışmada kitap okuyordu. Aniden beyazlar giyinmiş, sırıtan bir Qin Yun gördü. Sanki bir hayalet görmüş gibi paniğe kapılmıştı.

Qin Yun gülümseyerek şöyle dedi: "Başkanım, giriş sınavını halletmek için buradayım. Bir ay önce final sınavında Jiang Lang'ı yendim. Görünüşe göre ödül olarak hâlâ yüz bin kristal param var.”

O gün Qin Yun, Mavi Ruh Yıldız Sarayı'ndaki insanlar tarafından yarıda kesildiğinde on üstün element iksiri ödülünü yeni almıştı.

Başkan Zhang, Qin Yun'un sesini duyduğunda bunun bir yanılsama olmadığını doğruladı. Şaşırarak "Nasıl çıktın?" diye sordu.

"Pagodanın tepesine bir delik açtım ve kemik küçültme sanatını kullanarak vücudumu küçülttüm."

Qin Yun bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Acele edin ve benim için kaydolun!"

Müdür Zhang'ın kaşları seğirdi. Herkes Cennetin Ceza Kulesi'nin son derece sağlam olduğunu biliyordu. Bırakın beşinci seviye Dövüş Bedeni genci bir yana, dokuzuncu seviyedeki bir Dövüş Bedeni yetişimcisi bile bundan kaçmayı başaramazdı.

“Her zaman sağduyuya aykırı şeyler yapıyorsun.” Başkan Zhang ancak gerçeği kabul edebilir ve Qin Yun'un yeni dönemde akademiye girmesi için gereken prosedürleri uygulayabilirdi.

“Mavi Ruh Yıldız Sarayı'ndaki o adam Dövüş Sanatları Akademisine girdiğinden beri öğrenim ücreti hiç artmadı. Yüz bin kristal para değerinde.”

Qin Yun kaşlarını çattı. Kaçmak için Cennet Cezalandırıcı Kulesi'ndeki tüm kristal paralarını tüketmişti. Sırıttı ve "Ne kadar pahalı!" dedi.

Müdür Zhang yeni bir öğrenci jetonu verdi ve şunları söyledi: "Öğrenim ücreti artacak, dolayısıyla kaynaklar da doğal olarak artacak. Yeni dönem yarışmasında toplam on gün vardı. Zaten sekiz gün oldu. Gitmek ister misin? “Bu, Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın ev sahipliği yaptığı bir yarışma. Canavar Avı ana etkinliktir.”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin