17.Bölüm Xiao Yue Lan

322 38 1
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

"Bu çok garip, hapın içindeki Qi nerede?" "İç Qi çok büyük, nereye saklanabilir?"

Qin Yun çok şaşırmıştı. İki hap, iç Qi'sini artırmadı.

Dokuz Güneş Ruhunu, qi hapının içerdiği dokuz tür ruhsal enerjiyi emmek için kullanmak, ama hiç gelişmedi.

“İki tane daha ye ve neler olduğunu gör!”

Qin Yun sadece deneyebilirdi. Bu sefer dikkatlice gözlemlemesi gerekiyordu. Durumu daha önce görseydi sebebini bilirdi.

Qi Arıtma Hapı büyük miktarda ruhsal enerji içeriyordu. Ruhsal enerjiyi özümseme sürecinde ne acıktı ne de zamanın akışını hissetti.

Gecenin derinliklerinde gökyüzü yıldızlarla doluydu. Kavrulmuş toprak nihayet dinlenmeye kavuştu ve sessizliğe gömüldü.

Qin Yun odasında Enerji Arındırma Hapını arıtıyordu.

Birden mutlu bir ifadeyle gözlerini açtı. Kendi kendine, "İşte böyle!" diye mırıldandı.

Bu sefer aldığı iki qi hapı hala temel enerjisini yükseltmemişti ama kalbi heyecanla dolmuştu.

Sonunda sebebini anladı!

Qin Yun, dantian içinde hala temel bir enerji elementi olduğunu keşfetmişti!

Bu, yeni oluşan ikinci temel enerjiydi!

Mor altın ateş savaşçı ruhunu uyandırdıktan sonra, iç enerjisi morumsu altın rengine dönmüştü. Ancak geliştirdiği ikinci iç enerji siyah renkliydi!

İç yuan, gizemli Kara Salınımlı Dövüşçü Ruhu sayesinde oluştu!

Salınımlı Dövüş Ruhu, efsanevi bir dövüş ruhuydu. Doğal olarak, vücudunu korumak için kendi iç gücüne ihtiyacı vardı. Bu nedenle Qin Yun, büyük miktarda ruhsal enerji içeren Vast Qi Hapını tükettikten sonra, kendi başına siyah elemental enerji üretmeye başladı.

"Harika, bu sefer siyah titreşen Dövüş Ruhu iyi gizlenebilir. Mor altın iç Qi'de gizlidir. Boyut olarak küçük olmasına rağmen çok güçlü.”

Qin Yun elini bir masaya koydu ve içindeki Qi'yi gizlice dolaştırdı. Avucundan fırlarken masayı paramparça eden bir şok dalgası yarattı.

"Ateşin içsel Qi'si ile titreşimin içsel Qi'si birleşseydi ne olurdu?"

Qin Yun sadece bir an düşünebildi. Büyük bir kargaşaya neden olacağı için düşüncesizce bir şey yapmaya cesaret edemedi.

Kara dövüş ruhu çok tuhaftı, başkalarının bunu bilmesini istemiyordu.

"Dört qi hapı kırılmama izin vermedi, ancak ikinci iç qi'mi yoğunlaştırmama izin verdi. "İkinci dövüş ruhu tarafından salınan içsel Qi daha da güçlü. İki dövüş ruhunun iç Qi'si birlikte kullanılabilir ve Mor Altın Ateş de iç Qi'yi emebilir."

Qin Yun denedi. Gerçekten de mümkündü.

İki İç Yuan Qi'den iç qi'yi aktive etmek ve bedeni terk etmek; bu, beşinci seviye bir Dövüşçü Vücuduna eşdeğerdi!

Dövüş Bedeni Aleminin beşinci seviyesinin standardı, bedeni iç Qi ile bırakmaktı!

Kişi İç Qi ve İç Qi'de belirli bir gelişim seviyesine ulaştığında, İç Qi'yi bedeni terk etmek için kullanabilir ve Savaşçı Beden Aşamasının beşinci seviyesinde olurlardı!

Bireysel temel enerji açısından Qin Yun, Dövüş Bedeni aleminin dördüncü seviyesindeydi. Ancak, iki seviyedeki iç Qi'yi kullanırsa, Dövüş Bedeni aleminin beşinci seviyesinde olurdu!

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin