Bölüm 54: Grubun Dehası

233 32 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C54

Duan Gan bunu zaten söylediği için Qin Yun doğal olarak bunu dikkate alacaktı.

Şu anda oldukça iyi bir durumdaydı. Bir parça kurutulmuş hayvan eti yedikten sonra kendini daha da enerjik hissetti.

Duan Qian da önceki sözünü yerine getirdi ve ona rafine etme konusunda ipuçları vermeye başladı.

Öncelikle biraz sağduyuya ihtiyacı vardı, sonra da yarı ruh eserinin özünü iyileştirmesi gerekiyordu. Bunların hepsi kendi deneyimine dayanıyordu.

Qin Yun büyük bir dikkatle dinlerken ders geceye kadar devam etti.

Onun korkunç kavrama yeteneği aynı zamanda Duan Qian'ın da şok olmasına neden oldu. Mesela biraz daha zor yerlerde, ufak bir açıklamayla her şey anlaşılabilir.

“Büyükbaba Duan bana her şeyi bahşetti, bu çocuk gerçekten minnettar.” Qin Yun, Duan Gan'ın önünde eğildi ve derin minnettarlığını ifade etti.

Duan Qian güldü, "Bu sadece küçük bir mesele. Üstelik sen aynı zamanda yetenekli bir insansın ve diğer gençlerin kibrine sahip değilsin. Son derece iyi bir mizacınız ve mizacınız var.” Ona birkaç kez ders verdim ve sadece dalgın olmakla kalmadı, bunun için bana hiç teşekkür etmedi. Hatta ona benim bir dahi olduğumu, herkesin onu takip etmesi gerektiğini öğretmem gerektiğini düşündüm. ”

Qin Yun'un omzunu okşadı ve ona rahatlatıcı bir gülümseme verdi. Şöyle devam etti: "Benim gözümde sen tüm sözde dahilerden daha seçkinsin." Son beş yıldır, sizin yaşınızdaki hiç kimsenin sahip olamayacağı bir dinginliğe sahip olmanızı sağlayan o dipsiz uçurumdan çıkmak sizin için zor oldu! ”

“Dede Duan, kahramanlar grubuna ne oldu?” Qin Yun aniden konuyu düşündü ve biraz meraklandı.

"İşte böyle, bir grup huysuz sözde dahiler bir araya gelip ölümüne savaşacaklar." Duan Gan gülümsedi, "Bu endişelenmeni gerektirecek bir şey değil. Bir buçuktan fazla ruh silahını nasıl geliştireceğinizi öğrenmeden önce uygulamanızı pekiştirmelisiniz. "Temel bilgileri aşarak ve Dövüş Bedeni aleminin altıncı seviyesine adım atarak kişi, gerçek bir Ruh Hazinesi oluşturmak için yeterli Ruh gücüne sahip olabilir!"

İyi bir yarı ruh silahı da çok pahalıydı. Qin Yun'un dövdüğü iki kılıcın her biri en az 20.000 kristal paraya satıldı.

Yüksek kaliteli bir yarı ruh eseri, örneğin 4. Sınıf canavar kemiklerinden ve düşük dereceli ruh çeliğinden arıtılarak yüz bin kristal paraya bile satılabilir.

İyi bir rafineri olmak isteyen kişinin aynı zamanda malzeme üretiminde de yetkin olması gerekir.

Qin Yun, Duan Gan'ın Harikalar Salonu'nda 4. Sınıf Canavar kemiklerini ve düşük dereceli ruh çeliğini düşük dereceli kemik çeliği parçalarına dönüştürmesine yardım etti.

Her bir kemik çeliği parçası yalnızca bir avuç içi büyüklüğündeydi, ancak onlarca kilogram ağırlığındaydı.

20 günden fazla süren dövme işleminin ardından, bu konuda giderek daha uzman hale geldi. Dövdüğü düşük dereceli kemik çeliği Duan Qian'ın dövdüğüyle kıyaslanabilirdi.

Düşük dereceli bir ruh silahını geliştirmek için gereken ana malzeme, düşük dereceli kemik çeliğiydi.

Harikalar Salonu'na yardım etmek ona iyi para kazandırdı. Qin Yun, yirmi küsur günlük çalışması ve birkaç kılıç satmasıyla yüz binden fazla kristal para kazanmıştı.

Şu anda 200.000'den fazla kristal parası vardı ve bu, 15 yaşındaki bir çocuk için zaten çok zengin sayılıyordu.

"Sonra, kendim için birkaç güzel yarı ruh eseri geliştirmek istiyorum!" Qin Yun'un bir bıçağı olduğu için şimdilik herhangi bir silah yapmasına gerek yoktu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin