Bölüm 59: Dövme Ejderhanın Altı Biçimi

230 32 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C59

Qi Patlama Tekniği, Qin Yun'un kozuydu. Ancak doğrudan kullansa bile ona çarpmayabilir. Bunun nedeni yaşlı kurt adamın çok hızlı olmasıydı.

Yaşlı kurt adam tekrar saldırdı.

Bir çift kurt pençesi onu pençeledi. Qin Yun'un kaçacağını düşünmüştü ama Qin Yun'un doğrudan ona saldıracağını asla beklemiyordu.

“Bin At Palmiyesi!”

Herkes alarm halinde bağırırken Qin Yun'un eylemleri karşısında alarma geçti.

"Bu çocuk ölmek mi istiyor?" Çıplak ellerini kurt pençelerime karşı kullanmak için mi? ” Yaşlı kurt adam iki güçlü pençesini uzatırken irkildi.

Yaşlı adamın tırnakları bıçak kadar keskindi.

Yakalanırsa derisi kesinlikle yırtılırdı. Kimse cesedinin yakalanmasını istemiyordu.

Tam Qin Yun'un avucu kurt pençesiyle temas etmek üzereyken aniden bir ses patlamasıyla patlayarak uludu!

Patlamadan kaynaklanan patlamaya on bin atın avucunun gücü eşlik etti ve yaşlı adamın kollarının gürültülü bir şekilde takırdamasına neden oldu.

"AHHHhhh

Yaşlı Kurt baş ağrısıyla bağırdı. Kollarındaki ve ellerindeki kemikler kırıldı, ince bedeni de hava dalgalarıyla uçup gitti.

Sanki şiddetli bir rüzgar tarafından uçup gönderilmiş gibiydi. İndiği yer savaş platformundan birkaç düzine metre uzaktaydı.

Kollarındaki ağrı onu biraz korkuttu. Zengin deneyimi olmasaydı koruyucu kolları şu anda yok edilmiş olurdu!

Kendi kendine konuştu: “Dikkatsizdim. Bu çocuğun anlık patlayıcı gücü gerçekten dehşet verici. Bin At Avucu, iç gücün patlamasına neden olan başka bir Dövüş Yeteneği içerir. Bu hangi Dövüş Becerisi?”

Qin Yun, ikili köken yeteneğinden iç enerjiyi topladı. Patlamayla birleştiğinde güç gerçekten dehşet vericiydi.

Neyse ki Kemik Meridyeni stabilize olmuştu ve iç gücün Qi patlamasına dayanabildi. Aksi halde kullanmaya cesaret edemezdi.

… ….

Lüks süitte bulunan Xiao Lang, "Yaşlı adam Lang aslında Dövüş Bedeni aleminin beşinci seviyesindeki birine yenildi!" diye bağırdı.

Qi Xue homurdandı, "Maskeli adam gerçekten basit değil. İlk 100'e girdikten sonra kimseye meydan okumaya devam etmedi. Ne yapıyor o?”

Aniden kapı itilerek açıldı. İçeri at kuyruklu, açık mavi elbiseli genç bir bayan girdi. Yüzünde bir maske vardı, berrak ve güzel gözleri öfkeyle dolu gibiydi.

Kız, “Maskeli adamın geçmişi nedir? Gerçekten yaşlı kurt adamı yaraladılar! ”

"Yue Mei, o Gizemli Desen Sarayında bir demirci..." İçki içen Qin Feng hemen ayağa kalktı ve oraya doğru yürüdü.

Bu genç kız Xiao Yue Mei'ydi.

Qin Feng'in sarhoş gözleri aniden parladı. Genç kıza baktığında parlak bir gülümseme ortaya çıkardı ve şöyle dedi: "Yue Mei, maskeli adam sadece bir demirci. Eğer ilk 10'a girmeye cesaret ederse ona mutlaka bir ders vereceğim."

Ye Chenlei biraz memnun değildi, derin bir sesle şunları söyledi: "Bunun onun yukarı çıkmasını beklemesi gerekecek. Gelse bile ona ders vermek sana düşmez!"

Qin Feng güldü: “Doğru, ben üçüncü sıradayım ve sen dördüncüsün. Eğer dövüşecek olsaydı, gerçekten ilk seninle tanışırdım…” Ama yine de dikkatli olmalısın, bu adam Hanshan Stilini biliyor. ”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin