Bölüm 5: İç Öğeler

387 46 0
                                    


DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

“Cesaretin var mı? O, Kraliçe'nin oğlu! O aynı zamanda benim müstakbel kocam! Yuan Yanying yandan aceleyle bağırdı. Artık ona eskisi gibi "Kardeş Yun" demiyordu.

Qin Yun küçümseyerek, "On gün içinde orduya katılacağım. Zaten öleceğime göre, seni de benimle birlikte aşağı sürükleyebilirim!”

Onun sözlerinden kimsenin şüphesi olmasın!

Orduya katılmaya ve ön saflarda savaşmaya zorlanırsa, kesinlikle ölürdü. Kesinlikle her şeyi yapabilirdi.

“Çin…”

Yuan Yan, Qin Yun'un soğuk ve duygusuz bakışları çarptığında sadece bir kelime söylemişti. Birkaç adım geri giderken yüzünün sararmasına engel olamadı.

Qin Yun'un yoğun öldürme niyeti karşısında korkudan dili tutulmuştu!

Qin Yun, Qin Tianyi'yi boğazından tuttu ve bağırdı, "Bana Ruhsal Enerji Hapını ver. Bu senin son şansın!"

Qin Tianyi'nin boğazı kuvvetle sıkıca kavrandı. Acıyla mücadele ederken yaralı yüzü de büyük bir acı içindeydi.

Birkaç baş koruma koşturdu, ancak hiçbiri düşüncesizce hareket etmeye cesaret edemedi.

Qin Tianyi, ruh peletlerini dağıtmaktan sorumlu yuvarlak yüzlü orta yaşlı adama bakmadan önce acıyla başını salladı. Zorlukla bağırdı, "Çabuk... "Ver onu ona."

Yuvarlak yüzlü adam on beş Ruhsal Enerji Hapını alıp Qin Yun'a verirken titredi.

Qin Tianyi, Dövüş Bedeni aleminin dördüncü seviyesine henüz adım atmıştı ve on beş Ruhsal Enerji Hapı ile ödüllendirilmişti. Ancak hepsi Qin Yun tarafından kaçırılmıştı.

Hapı aldıktan sonra Qin Yun, Qin Tianyi'yi serbest bıraktı ve Yuan Yanying'e baktı. Alaycı bir tavırla, “Bu tür bir çöp mü istiyorsun? Senin gibi nankör, sadece zenginlik ve gücün tadını çıkarmak isteyen biri için kendini feda edip onun gibi biriyle evlenmen hiç de garip değil! ”

Konuşmasını bitirdikten sonra arkasına bakmadan gitti.

Herkes kalplerinde haykırırken Qin Yun'un gururlu ve uzak duruşuna baktı!

Dövüş Bedeni aleminin üçüncü seviyesinde olan Qin Yun'un, Dövüş Bedeni aleminin dördüncü seviyesindeki Qin Tianyi'yi bu kadar sefil bir şekilde yenmesini kimse beklemiyordu!

Yuan Yanying dudaklarını ısırdı ve birkaç baş korumanın Qin Tianyi'yi götürmesini boş boş izledi!

… ….

Qin Yun binaya döndü ve on beş Ruhsal Enerji Hapına bakarken kaşlarını çattı. Kendi kendine mırıldandı, "On gün içinde Hua Ling Wu Akademisi öğrenci almaya gelecek. Dövüş Bedeni aleminin sadece dördüncü seviyesindeler. Ben sadece üçüncü seviyedeyim. Çabuk kırılmalıyım. Hua Ling Wu Akademisine girdiğim sürece, dövüş sanatlarımı geliştirmek için istikrarlı bir ortamım olacak. ”

"Ruhsal enerji hapının içinde büyük miktarda ruhsal enerji var, bu da hızlı bir ilerleme kaydetmeme yardımcı olabilir."

Dantian'ından bir İç Yuan'ı yoğunlaştırabildiği sürece, Dövüş Bedeni Aşamasının dördüncü seviyesine adım atacaktı!

İç Yuan, büyük miktarda iç Qi depolayabildi. Aynı zamanda, iç Qi'yi arıtmak ve daha saf hale getirmek için de kullanılabilir.

İç qi'yi yoğunlaştırmak için, kişinin önce büyük miktarda ruhsal enerjiyi vücuduna çekmesi, ardından büyük miktarda ruhsal enerjiyi dantian'ında depolaması ve son olarak da onu içsel qi'sine yoğunlaştırması gerekiyordu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin