Bölüm 166: Qi Yu

172 27 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C166
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun sıralama panosunda tanıdık isimleri duydu ama hâlâ bazı şüpheleri vardı. "Xuan Seviyesi Savaş Akademilerinde oldukça fazla sayıda sekizinci veya dokuzuncu seviye öğrenci olmalı. Zenginlik sıralaması sekizinci veya dokuzuncu seviyedeki öğrencilere ait olmalıdır. Qi Yu ve Qin Zhengfeng'e gelince, onlar sadece yedinci seviye Savaşçı Bedeni alemindeler, değil mi?"

Xiao Yue Mei cevapladı: "Qin Zheng Feng ve Qi Yu, ikisi de değerlendirme ve görevler yoluyla büyük miktarda Xuan puanı kazanıyor. Bunun ana nedeni, değerlendirmede sıklıkla en iyi sıralamayı almayı başarmalarıydı! Ve sekizinci veya dokuzuncu aşama öğrencileri değerlendirme sırasında ablam veya Yang Shiyue gibi bir dahiyle karşılaşırlarsa çok az Kaynak Puanı alacaklar."

Qin Yun "Oh" ile cevap verdi ve başını salladı. “Görünüşe göre en üstte yer alanlar aynı seviyedekiler arasında en güçlü olanlar! Ve arkalarında birçok görevi tamamlamalarına yardımcı olacak birisi olmalı."

Xiao Yue Mei dudaklarını kıvırdı ve şöyle dedi: "Şu anda 7. seviye Dövüş Bedeni alemindeyim ve birçok rakibim var. Qi Yu ve Qin Zheng Feng benim en güçlü rakiplerim.”

Qin Yun, Xuan Seviyesi Dövüş Akademisindeki rekabetin çok acımasız olacağını bekliyordu. Kaynakların çoğu güçlülerin tekelinde olacak.

Havada uçtular, ilk dağı aştılar ve yere inmek için yavaşladılar.

Güçlü şeytani canavarların sık sık dolaştığı böyle bir yerde, eğer güçlü bir güce sahip değilseniz, havada uçarak hedef haline gelmek daha kolaydı.

Tam yere indiklerinde arkalarından hafif, soğuk bir auranın geldiğini hissettiler.

Xiao Yue Mei çok dikkatli bir insandı. Zayıf aurayı hissettikten sonra aniden Qin Yun'u çekti ve son derece yüksek bir hızla büyük bir ağacın arkasına kaçtı.

Vay! Vay! Vay!

Tam kaçacakları sırada, birkaç ok onlara doğru fırladı. Hepsi büyük bir güçle yere girdiler. Eğer vurulurlarsa kesinlikle ciddi şekilde yaralanacaklardı.

"Kim bize pusu kuruyor?" Qin Yun usulca söyledi.

“Bu bir suikastçı! Bizi buraya kadar takip etmiş olmalılar.” Xiao Yue Mei kaşlarını çattı: "Sadece bu mesleğin suikastçıları, Öğretmen Du tarafından keşfedilmeden bizi burada takip edebilir."

Qin Yun, birçok düşmanı olduğunu biliyordu ve suikastçıların ona suikast düzenlemeye gelmesi şaşırtıcı değildi. Ancak yine de onu kimin öldürmeye geldiğini bulması gerekiyordu!

“Qin Yun, Meng Fei Ling kaçmayı bırakın! Ben sekizinci seviye dövüş bedeninde bir dövüş sanatçısıyım. Gücünle kazanma şansın hiç yok.” Arkasından boğuk bir bağırış geldi. Sesi kimsenin onu tanıyamayacağı şekilde değiştirilmişti.

Bu iki suikastçının her ikisinin de sekizinci seviye Savaşçı Bedeni aleminde bir gelişim üssü vardı!

Qin Yun ve Xiao Yue Mei şaşkınlıkla baktılar ama hiç korkmuyorlardı. Özellikle Xiao Yue Mei. Yüzü sanki iyi bir avla karşılaşmış gibi heyecanla doluydu.

Xiao Yue Mei'nin sesi Qin Yun'un kulaklarına ulaştığında bir iplik kadar keskindi. “Kardeşim, bu tür suikastçılardan korkmana gerek yok. Yaşlı adamlar olmalılar. Onların savaşçı ruhları ve ruh damarları pek bir şey değil.”

“Bu iki adam bana şeytan muamelesi yaptı ve hatta bizi küçümsediler! Yani ben onları hazırlıksız yakaladığım sürece, onlar da kesinlikle hazırlıksız yakalanacaklar. Biraz bekleyin ve benimle işbirliği yapın.”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin