Bölüm 94: Büyükbaba Dekan Qin Yonghe

200 33 1
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C94
Pubfuture'a göre reklamlar

Zhao De kapıdan yaklaşık yüz metre uzaktayken aniden arkasından sıcak havanın geldiğini hissetti. Hemen başını çevirdi ve savurgan adımlarla havada koşanın Qin Yun olduğunu fark etti!

"Acele etmek!" Zhao Guangwei panik içinde bağırdı ve Zhao De'yi uyandırdı.

Zhao De'nin şokundan sonraki birkaç saniye içinde Qin Yun zaten iki yüz metreden fazla yol kat etmişti ve kapıya çok yaklaşmıştı!

Zhao De havada sallanıyor ve uçuyordu. Birkaç düzine metre uçtuktan sonra Qin Yun aniden onun yanından uçtu. Hua Ling Wu Akademisinin kapılarından geçti ve ilk gelen o oldu.

Zhao Guangwei'nin ağzının kenarı seğirdi. Cehennemde olsa bile başı bu kadar ağrımıyordu!

“Ateş Bulutu Adımlarının Muhteşem Mükemmelliği, Alevli Bulutu Yok Ediyor!” Müdür Zhang, yaşlı gözleri tamamen açık bir şekilde bağırdı.

Hua Ling Wu Akademisindeki öğretmenler Ateş Bulutu Basamaklarının Qin Yonghe'nin Qing Gong'u olduğu konusunda çok açıktı. Ayrıca onu büyük mükemmellik aşamasına kadar geliştirebilirdi.

Ancak sadece on beş yaşında olan Qin Yun aslında Mükemmelliğe Giden Alevli Bulut Adımlarını geliştirmişti! Havada durmak uçmak gibiydi.

Zhao De de kapıdan geçti. Kendisinden önce gelen Qin Yun'u gördüğünde kalbindeki öfke daha yoğun olamazdı.

Qin Yun, şeytani canavarları öldürmek için yapılan önceki yarışmada birinci olmuştu. Bunun kusursuz bir zafer olacağını düşünmüştü ama Qin Yun'un tekrar birinci sırayı alacağını kim bilebilirdi.

Diğer öğrenciler de girişi kapattı.

Daha önce Qin Yun'un havada koştuğunu görmüşlerdi. Geldikten sonra, Qin Yun'un Mükemmelliğe Giden Ateşli Bulut Adımlarını geliştirdiğini öğrenmişlerdi. Ancak o zaman onun Zhao De gibi uçan botlar kullanmadığını anladılar.

Bu sefer Zhao De tek kelime etmeden kaybetti. Uçan botlar kullanıp kullanmadığını söylemek zaten zordu ama şimdi başka birinin Qing Gong'u bile onu geride bırakmıştı. Daha fazlasını söyleyecek yüzü yoktu.

Qin Yun'un en üst düzey Kaynak Derecesi dövüş sanatını almaya gidişini yalnızca çaresizce izleyebildi!

“Bu « Tsunami Sanatı ». Onu titreşimli güce dönüştürmek için içsel gücün kullanılması gerekir. Eğer içsel gücünüz yeterince güçlüyse ve büyük mükemmellik aşamasına kadar xiulian uygularsanız, denizde tsunamiler yaratabilirsiniz." Başkan Zhang bir kitap çıkardı ve onu Qin Yun'a verdi.

Qin Yun onu devraldı ve içten içe iç çekti.

Yang Shiyue'nin rehberliği olmasaydı, onun için yetişim yapması çok daha zor olurdu. Ancak bu dövüş sanatı ona çok uygundu, özellikle de Şok İç Kuvveti ile birlikte kullanıldığında.

“Üçüncü tur için başka düello var mı? Ne zaman başlıyorlar?” Bir çeşit dövüş sanatları yarışması olmalı, değil mi? ” Qin Yun, Tsunami Tekniğini uyguladıktan sonra sordu.

Müdür Zhang güldü, "Hayır, bunun nedeni geçen dönem dövüş sanatları yarışmasında çok fazla öğrencinin ölmesiydi, dolayısıyla bu dönem başka dövüş sanatları yarışması olmayacak." Bu, yeni dönem için rekabeti sona erdirir. ”

Öğrenciler üçüncü tur olmadığı için içten içe şükrediyordu. Aksi takdirde Qin Yun'u sadece en iyiyi elde ettiği için kıskanırlardı.

“Qin Yun, sınıfınızda sadece bir kişi var. Öğretmen Yang artık ders vermediği için artık benim sınıfıma gelebilirsin." Zhao Guangwei'nin yüzü kurnaz ve ikiyüzlü bir gülümsemeyle doldu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin