Bölüm 162: Yıldız Güneş Hazine Ağacı

159 24 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C162
Pubfuture'a göre reklamlar

Mu Rong Daren gözleri parlarken ellerini ovuşturdu, "Yıldız Xuan Wu Akademisinin güzel hanımları, yakışıklı ve zarif büyük kardeşiniz Murong burada!"

Qin Yun gülümseyerek şöyle dedi: "Cadı burada. Dikkatli olmalısın!"

Tabii ki Meng Fei Ling'den bahsettiği anda Mu Rong Da Ren'in ifadesi değişti.

Hou Xing Feng onları batı yakasındaki üç katlı küçük bir binaya getirdi. Bu, Yıldız Xuan Wu Akademisinin girişine en yakın binaydı.

Birinci katta küçük bir kabul salonu vardı.

“Beni bu salonda bekleyin, ben gidip sizin için öğretmenleri ayarlayacağım.” Hou Xingfeng talimat verdi ve ardından küçük salonu terk etti.

Qin Yun ve arkadaşları koridorda oturup etrafa baktılar.

Xie Wufeng, "Görünüşe göre aynı sınıfta değiliz. Yıldız Xuan Wu Akademisi kesinlikle bizim için uygun öğretmenler ayarlayacaktır."

Huo Zhong biraz endişeliydi ve şöyle dedi: "Kardeş Yun, mevcut durumunuz göz önüne alındığında, acaba buradaki öğretmenler sizden hoşlanmayacak mı? Seni istemezlerse onlarla uğraşırım!”

Qin Yun bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Benim için endişelenme. Durumum sandığınız kadar kötü değil! Bu arada manevi gücüm hala çok güçlü.."

Yuvarlak yeşil yeşim kolyeyi çıkardı. Bu, Yue Kai'nin ortaya çıkardığı "Ölümsüz Ruh Yeşimi" idi.

Yue Kai'nin kolunu kestiğinde onu kayıtsızca yakaladı.

"İhtiyar Huo, burası senin aile yadigarın!" Qin Yun, Ölümsüz Ruh yeşim parçasını Huo Zhong'a fırlattı.

Huo Zhong onu aldı ve heyecanla elinde tuttu. Sonra içini çekti, "Bu bizim aile yadigârımız olmasına rağmen, biz Huo Ailesi bu yeşim parçasının gücünü kullanamayız. Onu nasıl kullanacağımızı bile bilmiyoruz! Kardeş Yun, İlkel Ruhu geliştirebilirsin ama şu anda durumun iyi değil, o yüzden bu yeşim parçası senin."

Ölümsüz Ruh yeşimini Qin Yun'a geri attı ve şöyle dedi: "Bir hainin eline düşmediğin sürece, bu yeşimi iyi bir şekilde kullanabileceğine inanıyorum. Kabul etmelisin. Bana karşı nazik olmamalısın!”

Xie Wufeng ve Murong Daren, Qin Yun'a da bunu kabul etmesini tavsiye etti.

Qin Yun bunu ancak kabul edebilirdi. Huo Zhong'a teşekkür ettikten sonra sordu: "Ölümsüz Ruh Yeşiminin özel bir kullanımı var mı? Xiao Yanglong bunu çok önemsiyor gibi görünüyor ama yeşim taşının Büyük Kardeş Xie tarafından yok edildiğini düşünüyordu. ”

Huo Zhong kel kafasına dokundu. Bir an düşündü ve şöyle dedi: "Büyükbabam ruh yeşimini ancak köken ruhunuzu geliştirdikten sonra kullanabileceğinizi söyledi. Özel kullanımını bilmiyorum. Kısacası hem gelişime hem de ilkel ruha faydalı olacaktır."

Qin Yun ayrıca bunu incelemek için zaman bulmayı planladı.

Hou Xingfeng iki yaşlıyı içeri aldı. Bunlardan biri Qin Yun'un tanıdığı biriydi. Du Gui'ydi bu.

"Xie Wufeng, bundan sonra benim öğrencim olacaksın, sana rehberlik eden ben olacağım!" Hou Xingfeng dedi. O müdür yardımcısıydı ve aynı zamanda dövüş dao alemindeydi. Ayrıca kılıcın yolunu da öğrenmişti ve Xie Wufeng'e rehberlik etmeye çok uygundu.

Xie Wufeng başını salladı ve şöyle dedi: "Merhaba Hou Öğretmen!"

Hou Xingfeng memnuniyetle gülümsedi. Xie Wufeng bir kılıç yetiştiricisiydi. Ne kibirli ne de kibirli bir insandı ve pek çok dahiler kadar da kibirli değildi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin