Bölüm 23 Ek Ödüller

277 40 2
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

Bölüm atmadığını farkketim yoğunluğuktan dolayı bölüm atıyım dedim sizlere +9 bölüm daha yayında olucak simdiden iyi okumalar

Yan Yun ve Yuan Yanying pes etmişti. Qin Yun'u yenemediler.

Yang Shi Yue'nin güzel yüzü tatlı bir gülümsemeyle doldu. Cui Hui'ye gülümsedi ve şöyle dedi: "Öğrenciniz sadece bu seviyede, aslında Gökyüzü Aslanı Dövüş Buluşması'na katılmaya geldi! Şimdi, kırk bin kristal parayı boşa harcadın, değil mi? Kendini abartmanın bedeli bu! ”

Cui Hui, tüm vücudu titreyecek kadar kızmıştı. Dişlerini gıcırdattı ve kalbi nefretten kanıyordu. Sahnede Qin Yun'a dik dik bakarken gözleri zehirle doldu.

Kısa süre sonra Qin Yun on tahta tablet çıkardı ve mükemmel bir şekilde kazandı!

Etraftaki yaşlı öğrenciler duygularla doluydu. Qin Yun, Hua Ling Wu Akademisine yeni girmişti ama şimdiden çok hızlı bir ilerleme kaydetmişti. Böyle devam ederse, gelecekte ne kadar güçlü olacağını ancak hayal edebilirlerdi!

Wei Xuankun, birinin Qin Yun'u övdüğünü duyduğunda bunu onaylamadı ve alaycı bir tavırla, "Qin Yun'un sadece bir soyu var. Diğer yetenekleri ne kadar iyi olursa olsun, sadece burada durabilir! "Beni onunla dövüşmeye zorlarsa, ona gerçek bir dövüş sanatları dehasının ne olduğunu anlatacağım!"

Kendini Wei Xuankun'un kucağına attı ve usulca ağladı, "Kardeş Kun, o piç Qin Yun'a bir ders vermeme yardım etmelisin. Bana ait olan Köken Hapını kaptı."

Herkes kalbinden kıkırdadı. Becerileri Wei Xuankun'dan aşağı olsa da başkalarını suçlamak zorundaydılar. Ancak bunu yüksek sesle söylemeye cesaret edemediler. Kimse Wei Xuankun'u gücendirmeye cesaret edemedi.

Wei Xuankun, Yan Yun'un ne kadar sefil bir şekilde ağladığını görünce uzaktaki Qin Yun'u işaret etti ve bağırdı, "Qin Yun, sen, bir erkek, aslında bir kızı böyle ezdin. Gerçekten utanmazsın. Sen erkek olmaya layık değilsin.”

"Pekala, madem erkeksin, neden buradaki kadınlara bir Yuan Dan vermiyorsun?" Qin Yun alaycı bir kahkahayla, "Üstün bir elemental hapın bile yok, değil mi? "Acele edip bir tane alıp nişanlına versen iyi olur ki burada ağlayıp kendini rezil etmesin."

Cui Hui, üst elemental iksir için yarışmak üzere 40.000 kristal para ile kaydolmaya istekliydi. Bu, üst elemental iksirin 40.000'den fazla kristal para değerinde olduğu anlamına geliyordu!

"Büyük Kardeş Kun, ona bak..." "Woo woo woo woo..." Yan Yun gözyaşlarına boğuldu. Herkes bilerek yaptığını söyleyebilirdi. Wei Xuankun'u bir Yüce Yuan hapı almanın bir yolunu bulması için kışkırtmaya çalışıyordu.

"Qin Yun, sadece bir ruh damarın var. Bir elemental iksirden yalnızca bir tür aura emebilirsin, bu yüzden senin için pek bir faydası yok!” Onu bana satmaya ne dersin? "40.000 kristal para, satıyor musun satmıyor musun!" Wei Xuankun konuştuğunda, sesi tehdit doluydu.

"Satmıyorum!" Qin Yun çok kararlı bir şekilde söyledi.

Wei Xuankong paniğe kapıldı. Şiddetli gözleri kısıldı ve tekrar sordu, "Elli bin kristal para, satıyor musun? Küçük Yun'un dört ruhsal damarı var, Yuan Dan'i yemeye senden daha uygun! ”

Qin Yun, Yang Shiyue'nin yanına yürüdü. Kararlı bir tavırla ve sert bir ses tonuyla, "Onun Yedi Nabzı olsa bile, onu satmayacağım!" dedi.

"Tamam o zaman, cezayı kabul etmiyorsun! Genç Efendi Wei, Usta Wei'nin oğlu, kimi gücendirdiğinizi biliyor musunuz? Cui Yue durumu görünce hemen Qin Yun'u yüksek sesle azarladı. "Genç Efendi Wei, sizi düşündüğü için haplarınızı alıyor!" dedi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin