Bölüm 186

154 29 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C186
Pubfuture'a göre reklamlar

Salonun büyük kapıları gümüş bir aslan kuklasının ortaya çıkmasıyla açıldı. Qin Yun, İmparatoriçe Ye ve Qin Zhengfeng'e bakarken aslanın sırtına oturdu.

Kraliçe ve Qin Zhengfeng, salonun başında otururken muhteşem kıyafetler giymişlerdi. Qin Yun'un kapıda belirdiğini ilk gören onlardı. Şaşkınlıkla ayağa kalkmadan edemediler.

Qin Yun salondaki insanlara baktı. Tanıdığı birçok kişi vardı.

Yang Shiyue mavi bir elbise giyiyordu ve kesinlikle çok güzel görünüyordu. Qin Yun'u görünce aniden ayağa kalktı. Bir çift güzel gözü başlangıçta soğuklukla doluydu ama şimdi eşsiz bir sürprize dönüşmüştü.

Masasında oturanlar da mavi cübbe giyiyorlardı. Hem erkekler hem kadınlar, gençler ve yaşlılar vardı ve hepsi Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın Doğu Sarayı'ndan insanlardı.

Meng Fei Ling, Xie Wufeng, Huo Zhong ve Murong Daren, Qin Yun'un hala hayatta olduğunu biliyorlardı, bu yüzden pek şaşırmadılar.

Du Gui ve diğerleri Qin Yun'un hala hayatta olduğunu bilmiyorlardı. O anda büyük bir sevinç yaşadılar.

Qin Yun aslanın sırtından indikten sonra İmparatoriçe Ye ve Qin Zhengfeng uçarak geldi.

“Qin Yun, burada ne yapıyorsun?” Bağırırken Kraliçe'nin gözleri soğuktu.

Qin Yun gülümseyerek şöyle dedi: "Bir yıl önce benden gelmemi istemiştin. Unuttun mu? Bu nişan partisi bensiz çok sıkıcı! Xiao Yuelan ve benim bir nişanımız olduğu gerçeğini bir kenara bırakırsak, Tianqin'in Beşinci Prensi olmam bile varlığımı nitelendirmek için yeterli!"

Qin Zhengfeng altın renkli bir ejderha cübbesi giymişti ve soğuk bir ifadeye sahipti. Qin Yun'un hâlâ hayatta olduğunu görünce öfkeden kendini tutamadı. Mevcut durum son derece karmaşıktı.

"Qin Yun, gel nişan törenine katıl ve sorun yaratma!" Qin Zhengfeng'in ses tonu sanki Qin Yun'u her an öldüresiye ezebilirmiş gibi tehditlerle doluydu.

"Kıyafetlerine bakıyorum, sen imparator musun?" Qin Yun gülümsedi.

"Yakında!" Qin Zheng Feng soğuk bir şekilde söyledi.

Kraliçe Qin Yun'a soğuk bir şekilde baktı ve soğuk bir şekilde şöyle dedi: "Çabuk yerinize oturun!"

Sonuçta, bu kadar çok insanın önünde, Qin Yun'un içeri girmesine izin vermezlerse önemsizmiş gibi görüneceklerdi.

Qin Yun göz kamaştırıcı gümüş aslanı yanında tuttu. Sakin bir gülümsemeyle yavaşça Du Gui'nin masasına doğru yürüdü ve Xie Wufeng ve arkadaşlarının yanına oturdu.

Bu masada Zhuo Chuan da vardı.

Önde oturan Dük Yan yüksek sesle şöyle dedi: "Qin Yun yasak bölgeye gönderildi. Yasak bölge ise ertesi gün göktaşı tarafından yok edildi. Acaba nasıl hayatta kalmayı başardı? Dahası, o ve Ruh Arındıran Şeytan bir süredir oradalar, bu yüzden ruh arıtma tekniğini öğrenebilir."

Zhuo Chuan gülümsedi ve şöyle dedi: "Dük Yan, nişan bittikten sonra bu konuyu daha sonra konuşabiliriz. Bugünkü asıl işimiz bu!”

Herkes paniğe kapılmış bir şekilde Qin Yun'a baktı. Büyük çoğunluğu Qin Yun'un ruhu arındırma sanatını anlamış olabileceğini düşünüyordu. Onlara göre bu son derece korkunç bir şeytani sanattı!

Qi Yu, Qin Yun'a bakarken dişlerini gıcırdattı. Ruh iblisi hakkındaki gerçeği yalnızca Tianqi İmparatorluğu'nun çekirdek üyeleri biliyordu.

Ayrıca Qiao Ruiwen'in insanlara çok iyi davranan yaşlı bir kadın olduğunu da biliyorlardı. Bu nedenle Qin Yun'un Ruh Arıtma Sanatını Qiao Ruiwen'den aldığından emindiler!

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin