Bölüm 118: King Kong/Vajra(efsanevi bir yaratık) Ustalık

173 30 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C118
Pubfuture'a göre reklamlar

Iron Man agresif görünmesine rağmen Qin Yun sakin kaldı.

Iron Man'in hızı çok yüksek değildi bu yüzden onu hafife almadı.

"Sadece iki saat dayanman mı gerekiyor?" Qin Yun kaçmayı seçti. Bulutateşi Basamakları'na adım atarak hızla taş odanın bir köşesine çekildi.

Beklenmedik bir şey oldu. Demir adamın kocaman demir kafası aniden bedeninden ayrıldı ve beraberinde ışık gibi yayılan güçlü bir iç güç getirdi.

Qin Yun hemen kaçtı. Kolayca kaçabileceğini düşündü ama çelik kafanın dönüp ona saldırmaya devam etmesi onu şaşırttı.

“Ne kötü bir şey!” İçinden sessizce küfretti. Kaçmanın faydasız olduğunu bilerek avucunu salladı ve Qi Patlama Tekniğini serbest bırakarak demir kafayı uçurdu.

Demir kafa duvara çarptı ve yere düştükten sonra tekrar havaya uçtu. Daha önce olduğu gibi ileri doğru uçmaya devam etti.

Qin Yun sonunda demir adamların gücünü deneyimledi ve onlarla başa çıkmanın neden bu kadar zor olduğunu anladı.

Demir adam yüksek dereceli ispirto demirinden yapılmıştı ve tüm vücudu sertti.

Dövüş Bedeninin 6. seviyesinin geliştirilmesiyle bir demir adama çıplak elle zarar vermek imkansızdı.

Gelen demir kafaya saldırmak üzereyken başsız demir adam aniden hareket etti. Kollarından biri aslında vücudunu terk etti ve güçlü bir iç kuvvetle geldi.

Korkunç olan şey, demir adamın bile uçmasıydı!

Qin Yun iki yumruğunu da salladı ve iki kez yumruk attı. Gelen demir kafaları ve kolları havaya uçurmak için patlayıcı gaz kullandı. Ardından hızla gelen demir adamlardan kaçtı!

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Demir adam koştuktan sonra çok korkunç bir yumruk attı!

Yükselen iç güç şiddetli bir fırtına gibiydi. Eğer vurulursa ancak sürünerek dışarı çıkabilirdi!

“İki saat boyunca ısrar etmek gerçekten zor!” Qin Yun dişlerini gıcırdattı. Zorlu bir mücadeleyle karşı karşıya kalacaktı.

Mücadele etmek zor olsa da yüreğinde tarifsiz bir heyecan hissetti.

Demir adam çok güçlüydü, savaş deneyimini artırmaya yetiyordu. Bu aynı zamanda bir çeşit ekimdi.

“Demir yığını, gel! Senden korkmuyorum! ” Qin Yun, kendisine tekrar uçan Demir Kafa ve Çelik Kollara yumruk atarken kendini cesaretlendirdi. Demir adamla mutlu bir şekilde savaştı.

… ….

Altı saat sonra Qin Yun şişmiş bir yüzle mağaradan çıktı. Çok miktarda ışık düzeni ekipmanıyla altı saat dayanabilirdi. Ayrıca net değerinde üç yüz bin Xuan Puanı da almıştı.

Xie Wufeng ve arkadaşları yaralarından kurtulmuşlardı ve mağaranın dışında bekliyorlardı. Qin Yun'un dışarı çıkabildiğini gördüklerinde gülümsemeden edemediler.

"Dekan'a sormaya gittim, başka mağaralara da girebiliriz, demir adamları yenemezler, bu yüzden Xuan Puanı kazanmak için yalnızca canavarları avlamaya çıkabilirler." Mu Rong Jun, Qin Yun'un omzunu okşadı.

"İçeri giriyorum!" Huo Zhong konuşmayı bitirdikten sonra sekiz numaralı mağaraya girdi.

Bundan sonra Xie Wufeng ve Mu Rong Da Ren de diğer mağaralara girdi.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin