DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C159
Pubfuture'a göre reklamlarHuo Zhong'un beline basıldı ve bel kemikleri kırıldı. Acıyla gürleyen bir kükreme çıkardı.
“Qin Yun, yukarı çıkma. Bu kuralları çiğneyecektir!” Xiao Yanglong çok ama çok mutluydu.
"Dean Bai, mağlup olduk!" Xie Wufeng soğuk bir şekilde, "Yenilgimizi duyurun!" dedi.
"İzniniz yok! Yalnızca savaş platformundakiler mağlup olabilir!” Xiao Yanglong güldü, "Ailemden A'Kai o kadar iyi vakit geçiriyor ki, onu nasıl rahatsız edebilirsiniz?"
Qin Yun yumruğunu sıktı ve öfkeyle şöyle dedi: "Guo Cheng, Xiao Yanglong, kesinlikle benim ellerimde öleceksiniz. Sadece bekle!”
Sesi buz gibi, kemik delici ve eşsiz bir nefretle dolu olduğundan her kelimesi bıçak gibiydi.
“Haha, bekliyor olacağım!” Xiao Yang sanki en komik şakayı duymuş gibi yüksek sesle güldü.
Guo Cheng de yüksek sesle güldü, "Bizi öldürmek mi istiyorsun? Ne büyük sözler! Saçma!"
Qin Yun gözlerini kapattı ve konsantre oldu. Zihninde bir yıldıza dönüşen tüm zihinsel gücü serbest bıraktı ve Huo Zhong'un bedenini sarmak için İlahi İmparatorluk Sanatını kullandı.
"Aptal inek, seni ezerek öldüreceğim!" Yue Kai bir kez daha bacağını kaldırırken mutlu bir şekilde güldü.
Ancak ayağı ıskaladı. Çünkü o anda ağır yaralanan Huo Zhong aniden yerde süzüldü. Sadece birkaç göz açıp kapayıncaya kadar çoktan savaş platformuna inmişti.
Bu manzarayı gören herkes şok oldu!
Yang Shiyue, Qin Yun'a baktı ve onun solgun bir yüzle çok terlediğini gördü.
Neredeyse herkes Qin Yun'a baktı. Onun görünüşünü gördüklerinde, Huo Zhong'un vücudunu kaldırmak için korkunç bir Zihinsel Enerji kullandığını ve ardından onu hızla sahneden aşağı doğru hareket ettirdiğini biliyorlardı!
Böylesine güçlü bir psişik güç gerçekten dehşet vericiydi!
"Qin Yun!!! Sen!!!..."
Tam Guo Cheng çıldırmak üzereyken, Hou Xingfeng geldi ve şöyle dedi: "Qin Yun, değerlendirmede başarısız olsan bile, yine de senin ve Xie Wufeng'in Yıldız Xuan Wu Akademisine girmesine izin verebilirim. Ancak Mu Rong Da Ren ve Huo Zhong bunu yapamaz!”
Zhuo Chuan geldi ve şöyle dedi: "Qin Yun, Yıldız Xuan Wu Akademisine girmek için yukarı çıkmana gerek yok. Eğer dövüş sanatlarında Yue Kai ile yarışacak olsaydın ve sınavı geçemezsen Yıldız Xuan Wu Akademisi seni kabul etmezdi."
Hou Xingfeng başını salladı, "Acele edin ve kararınızı verin!"
Yang Shiyue yürüdü ve yumuşak bir şekilde şunu tavsiye etti: "Qin Yun, Yue Kai'nin yöntemleri çok acımasız. İç enerjisini patlatabilir! Dikkatli bir karar vermelisiniz! ”
Huo Zhong, Qin Yun'a baktı ve alçak bir sesle şöyle dedi: "Kardeş Yun, senin ve En Büyük Kardeş Xie'nin Yıldız Xuan Wu Akademisine girebilmeniz yeterli. Beni ve İkinci Kardeş Murong'u umursamana gerek yok.
Mu Rong Jun gülümsedi ve şöyle dedi: "Biz iki çöp yüzünden geleceğini boşa harcama. Pes etmek!"
“Qin Yun, pes et! Sen Yue Kai'nin dengi değilsin! ” Duan Qian ayrıca şu tavsiyede bulundu: “Eğer içinizdeki yuan onun tarafından patlatılırsa, o zaman gerçekten işiniz biter!”
“Evlat, sadece tavsiyemi dinle!” Dean Zhang da şunları söyledi.
Qin Yun, Xie Wufeng'e baktı.
Xie Wufeng hafifçe gülümsedi, "Eğer yükselmek istiyorsan kazanmalısın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...