Bölüm 199: Cennetsel Aslan Totem Ruhu ve İlahi Ruh Yazıtları

200 26 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C199
Pubfuture'a göre reklamlar

Du Gui başını salladı ve içini çekti, "Biz de bilmiyoruz. Bizim için bu hala bir sır! Bulut Ejderhası Sıradağlarında bizden daha güçlü birçok canavar var ve tüm bölgeyi keşfetmemizin hiçbir yolu yok."

Qin Yun gelecekte hayatın kolay olmayacağını fark etti. Neyse ki çoktan birkaç yüz milyon kristal para biriktirmişti!

Qin Yun, sana bunu söylemeliyim. Canavar sürüsü gelirse, Yıldız Xuan Wu Akademimizin de şeytani canavarlarla başa çıkmak için öğrenciler göndermesi gerekecek. Du Gui, "O zaman tüm öğrencilerin bir misyonu olacak" diye ısrar etti.

Qin Yun başını salladı. "Eğer bu bir hayalet canavarsa pek endişelenmiyorum."

“Sorun şu ki, çok sayıda kötü canavarın olması son derece muhtemel! Bulut Ejderha Sıradağları'nın derinliklerinde bu kadar çok canavarın aniden ortaya çıkmasına neden olan şeyin ne olduğunu merak ediyorum." Du Gui içini çekti ve şöyle dedi: "Gelecekteki günlerimiz o kadar da iyi olmayacak."

Du Gui ağaç mağarasını terk ettikten sonra Qin Yun hemen odasına girdi. Düşük dereceli Gümüş Ateş Dövüş Ruhu içeren Ruh Mühürleyen İnciyi çıkardı.

“Mümkün olan en kısa sürede Dövüş Ruhu'na yazıtların nasıl kazınacağını öğrenmem gerekiyor! Cennetsel Aslan Kolum için güçlü bir Dövüş Ruhu geliştirmem gerekiyor.”

Qin Yun, Ruh Mühürleyen İnci'den bu dövüş ruhunu serbest bıraktı ve bir oyma bıçağı çıkardı. Gümüş Ateş Dövüş Ruhu üzerine bir Hayalet Bastırma Ruhu Yazıtı yazdı.

Ruh Arındırma Sanatı aynı zamanda dövüş ruhu üzerindeki kayıt sürecini de ayrıntılı olarak anlattı. Tılsımlar ve eserler üzerine yapılan yazıtların benzeriydi. Tek fark, bir ruh üzerine yazı yazarken kişinin dövüş ruhu ile yazıyı birleştirmesi gerektiğiydi.

"Savaşçı Ruhu üzerine bir yazıt yazmak için tekniğin özü, yazıtın bir nevi dövüşçü ruhunu aşılamasına izin vermektir. Bu şekilde yazı Savaşçı Ruhu ile birleşebilecek.”

Qin Yun yarım gün boyunca çabalamıştı ama işe yaramamıştı. Bunun temel nedeni, yoktan var olan bir ruh işaretini oymak zorunda kalması ve onu bu dövüş ruhuna ekleyememesiydi.

Dövüş Ruhu, tılsımlar yapılırken doğrudan kağıda veya deriye kazınmasının aksine, havaya benziyordu. Bu nedenle Savaşçı Ruhu üzerine yazıtlar kazımak çok zordu.

Her ne kadar Qin Yun birçok kez denese de sonuç alamasa da cesareti kırılmadı. Sorunu keşfettiklerine dayanarak çözmesi gerekiyordu.

"Gizemli Dövüş Ruhumun güçlü bir yenilenme yeteneği var gibi görünüyor. Belki Dövüş Ruhu'nun bir kısmını ayırabilir ve onu ana beden olarak ve ruh yazıtlarını yoğunlaştırmak için Kan Ruhu'nun gücü olarak kullanabilirim."

Qin Yun bunu düşündü ama aklına yalnızca böyle bir fikir geldi.

“Hadi bir deneyelim!” Kara güneş Dövüş Ruhu'nun izini çıkarmak için ruh arıtma tekniğini kullanarak hemen harekete geçti.

Dövüşçü ruhunun bu kısmını çıkarmanın son derece acı verici olacağını düşündü ama bunu hiç hissetmedi.

Onu en çok şaşırtan şey siyah dövüş ruhunun yenilenme yeteneğinin gerçekten güçlü olmasıydı. Ayrılan kısmı anında yenileyebilir.

Qin Yun, memnun olduktan sonra dövüş ruhunun küçük bir parçasını Kan Ruhunun gücüyle birleştirmek için kullandı. Daha sonra oyma bıçağını kullanarak Gümüş Ateş Savaşçı Ruhu'nun üzerine ruh işaretini dikkatlice yazdı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin