DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C93Zhao Guangwei'nin yüzü öfkeyle seğiriyordu. Başlangıçta bu fırsat için savaşacağını düşünmüştü ama şu anda bunu yapması için başka şansı kalmamıştı.
Herkes şok olmuştu çünkü Kalp Güçlendirici Hap gibi yüksek seviyeli peletlerin genellikle onları yemek için sessiz bir yer bulması ve yavaş yavaş rafine etmesi gerekiyordu.
Qin Yun'a gelince, sanki şekermiş gibi yedi. Bunun, arıtılmasının tıbbi gücü üzerinde önemli bir etkisi olacaktı.
“Yarışmanın hâlâ ikinci turu var!” Müdür Zhang aceleyle şunları söyledi.
Qin Yun tıbbi etkilerin vücudunda çalkalandığını hissetti ve biraz rahatsız hissetti. Ne olursa olsun bu biraz zaman alacak. “Bakın burada çok sayıda öğrenci yaralı! ”
Zhao Guangwei, Qin Yun'un tıbbi gücü bastırmak için elinden geleni yaptığını söyleyebilirdi. Alay etti ve şöyle dedi: “İkinci tura hemen başlayacağız! Yarışmanın bu ikinci turunun ödülü, Sakin Kalp Hapından çok daha iyidir; bu yüksek seviyeli bir Kaynak Derecesi dövüş becerisi! ”
Bütün öğrenciler heyecanlıydı. Zhao De bile son derece heyecanlıydı.
Yüksek dereceli Siyah Derece dövüş sanatları çok değerliydi. Mavi Ruh Yıldız Sarayında bile öğrenmesi o kadar kolay değildi.
Qin Yun, Başkan Zhang'a baktı ve onun başını salladığını gördü.
“Artık ikinci tura başlayabiliriz!” Zhao Guangwei sordu.
Sakin Kalp Hapı, çok güçlü tıbbi özelliklere sahip, birinci sınıf bir ruhsal haptı. Eğer kişi onu rafine etmeye odaklanmazsa, tıbbi gücün israfına yol açabilir ve hatta vücuda zarar verebilir.
Bu durumda Qin Yun ikinci tura katılmaya devam etmek isterse yalnızca tıbbi gücü ortadan kaldırabilirdi. Bu, Kalp Güçlendirici Hapı boşa harcamakla eşdeğer olacaktır.
Sakin Kalp Hapı için herkesin kalbi ağrıyordu. Qin Yun tarafından boşa harcandığını düşünmek.
Qin Yun çok endişeli değildi. Siyah Yang Formülünü mükemmel durumuna getirdikten sonra tıbbi etkileri iyileştirme hızı son derece hızlıydı.
“İkinci tur nedir?” Qin Yun ikinci turun olacağını biliyordu ama bu kadar erken başlamasını hiç beklemiyordu.
“Hızda rekabet etmek için buradan koşun. Hua Ling Dövüş Sanatları Akademisinin kapısına en hızlı kim ulaşırsa, yüksek dereceli Kaynak Derecesi dövüş sanatını elde edebilecek. İki veya üç kişi yüksek dereceli Kaynak Derecesi dövüş sanatını elde edebilecek." Müdür Zhang, "Savaşçı Bedeninin beşinci seviyesine giren tüm öğrencilerin katılmasına izin veriliyor. Başlamaya hazırlanın."
Dövüşçü Bedeni aleminin beşinci seviyesinde iki yüzden fazla öğrenci vardı. Hepsi hazırlanmıştı ve yola çıkmaya hazırdılar. Müdür Zhang'ın "Başlayın" diye bağırmasını bekliyorlardı.
“Öğretmenlerimiz girişe gidip orada beklesinler!” Zhao Guangwei'nin yüzü sanki oğlu kesinlikle kazanacakmış gibi güvenle doluydu. Hatta ayrılmadan önce Zhao De'ye gülümsedi.
Zhao De, gözleri kapalı kaşlarını çatan Qin Yun'a baktı ve alaycı bir ifadeyle şöyle dedi: "İlaç etkilerini bastırmasan bile bu yarışmada bana rakip olamazsın."
Yarışmaya katılan öğrenciler Qin Yun'un orada hareketsiz durduğunu görmekten gizli bir mutluluk duydular. Birinci olacaklarını düşünmüyorlardı ama yine de ikinci ya da üçüncü olacaklarına inanıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...