Bölüm 178 : Xiao Yue Mei' Kurtarma

160 26 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C178
Pubfuture'a göre reklamlar

Kesinlikle güvende olmak için, Xiao Yue Mei'yi koruyan yetişimcinin kesinlikle Dövüş Dao Aleminde olması gerekirdi. Bu nedenle Qin Yun ve Xie Wufeng, Xiao Yu Villasına gittiklerinde herhangi bir dövüş dao bölgesi gelişimcisiyle tanışmadılar.

“Kontrol etmenize yardım edeceğim. Kesinlikle dalga geçemezsiniz! Bundan sonra Xiao Yue Mei'yi kurtarmak daha da zor olacak. Siz onları zaten uyardınız, belki ben bile onun nereye taşındığını bulamayacağım.” Duan Qian, İlahi Yazıt Sarayından aceleyle ayrılmadan önce onları sert bir şekilde uyardı.

Qin Yun, Xie Wufeng'i ve arkadaşlarını geniş süitine getirdi. Salonda sessizce otururken yüzleri hayal kırıklığıyla doluydu.

Xie Wufeng sessizliği bozdu, Xiao Yu Villasından aldığı anahtarı çıkardı ve şöyle dedi, "Bu anahtar Xiao Yu Villasında ve onu koruyan biri var. Kesinlikle basit değil!”

Qin Yun anahtarı aldı ve zihin enerjisiyle araştırdı. Başını sallayarak şöyle dedi: "Bu anahtar ruh işaretleriyle dolu bir masanın üzerinde duruyor. Anahtar için enerji topluyor gibi görünüyor.”

"Büyükbabam daha önce Xiao Yu Villasının karanlık bir yer olduğunu ve tüm yıl boyunca aşırı soğuk olduğunu söylemişti. Şeytani canavar etini vb. depolamak için çok uygun.” Meng Fei Ling aniden şöyle dedi.

"Anahtar Tian Xiao İmparatorluğu için çok önemli olmalı. Yin Qi'yi böyle bir yerde topladıktan sonra onu ne için kullanacaklar?"

Xie Wufeng ayağa kalktı ve meditasyon halinde ileri geri yürüdü ama hiçbir şey söylemedi.

Uzun bir süre sonra ağzını açtı ve şöyle dedi: "Yin Qi'yi toplamanın anahtarı mozoleyi açmak için kullanılmalı! Bu, Tian Xiao İmparatorluk Mezarı'nın ana girişinin anahtarı olabilir mi?"

Xie Wufeng'in tahminini duyan Qin Yun ve arkadaşları harekete geçti. Şok içinde birbirlerine baktılar.

Tian Xiao İmparatorluk Mezarı! Burası Tian Xiao İmparatorluğunun kahramanlarının gömüldüğü yerdi. Buraya gömülen insanlar ya kraliyet ailesinin üyeleriydi ya da Tian Xiao İmparatorluğu'na büyük katkılarda bulunmuş kişilerdi.

Murong Daren'in gözleri parladı ve şöyle dedi, "Tian Xiao İmparatorluğundan Xiao Yang Long o kadar nefret dolu ki, gidip atalarının mezarını kazsak nasıl olur?"

Meng Fei Ling kıkırdadı ve şöyle dedi: "Madem bu ilginç şeyi bana bildirmek istiyorsun, kesinlikle katılacağım!"

Huo Zhong da başını salladı.

Xie Wufeng, "Bu konuyu dikkatle değerlendirmeliyiz. Öncelikle bu anahtarın Tian Xiao İmparatorluk Mezarını açıp açamayacağını belirlemeliyiz ve ardından en azından sekizinci seviye Savaşçı Bedeninin gücüne sahip olmalıyız. Eğer Tian Xiao İmparatorluğu anahtarını kaybederse, İmparatorluk Mezarını korumak için kesinlikle çok daha güçlü savaşçılar gönderirlerdi."

Qin Yun kabul etti ve şöyle dedi: "Bu konuyu gelecekte planlayalım!"

Murong Daren gülümseyerek şöyle dedi: "Bunu Şef Duan'a anlatamazsınız!"

Meng Fei Ling, "Tian Xiao İmparatorluğu bu değerli anahtarı kaybettiğinden beri onu kesinlikle açıklamazlardı. Bu son derece utanç verici bir konu ve Şef Duan'ın Xiao Yu Villa'nın anahtarı kaybettiğini bilmesi mümkün değil."

Eğer Duan Qian bu veletlerin Tian Xiao İmparatorluğu'nun atalarının mezarlarını kazacağını bilseydi sakalı kesinlikle öfkeyle bükülürdü.

Şafak vakti Duan Qian, Qin Yun'un süitine geldi.

Qin Yun ve arkadaşları salonda Duan Qian'ın haberini beklerken dinlenmediler.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin