DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C43Ziyafet başladı. Usta Wei göz kamaştırıcı altın rengi bir kıyafet giyiyordu ve çok lükstü. Kare yüzü gülümsemelerle doluydu. Önündeki savaş sahnesine yürüdü ve nazik bir şekilde konuşmaya başladı.
Usta Wei hoş sohbetlerini bitirdikten sonra Wei Xuankun'a gitti. Tıpkı babası gibi altın renkli lüks bir elbise giymişti. Üstelik belinde bir kılıç asılıydı; bir Ruh Hazinesi gibi görünüyordu.
Wei Xuankun ayrıca havai fişekleri yayınlamaya başlamadan önce pek çok hoş sözler söyledi.
Havai fişek gösterilerinin ardından sahneye çıkan davetliler şarkı söyleyip dans etti.
Çeşitli mezheplerin güçlü ve etkili isimlerinin çoğu, Wei Xuankun ve Usta Wei'yi tebrik etmek için öne çıktı.
Qin Yun, Yang Shiyue ile yemeye ve içmeye devam etti.
Ne olursa olsun paraya ihtiyacı yoktu. Üstelik Müdür Zhang, Hua Ling Wu Akademisindeydi, bu yüzden Usta Wei'nin herhangi bir şey yapmasına gerek yoktu.
Yang Shiyue bu gece sadece sade giyinmişti. Sade beyaz bir elbise giyiyordu ve birkaç bardak şarap içtikten sonra güzel yüzünde hafif bir kızarıklık belirdi ve büyüleyici kokusunu açığa çıkardı.
Usta Wei bir fincan şarap tuttu ve birkaç adımla Qin Yun'un yanına doğru süzüldü. O yürekten güldü ve şöyle dedi: "Qin Yun, Kun'er'i yendikten sonra Küçük Yun'u kaybettin ve Dokuz Yang Ruhu Birleşme Dizisine girme yeterliliğini elde ettin. Birinci sınıf öğrencileri arasında bir numaralı dahi olduğun söylenebilir. Bu yemeğe katıldığınız için size çok minnettarım. ”
Dövüş sanatları uygulama alanı gürültüyle dolu olmasına rağmen Usta Wei'nin ne yavaş ne de aceleci olan sesi herkes tarafından duyuldu.
Usta Wei çok kibar sözler söylemişti ve hatta Qin Yun'a kadeh kaldırmıştı. Bu yüce gönüllülük birçok insanın onu defalarca övmesine neden oldu.
Qin Yun aceleyle ona kadeh kaldırmak için ayağa kalktı ve bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Usta Wei, çok nazik davranıyorsun! Hepimiz Hua Ling Wu Yuan'ın öğrencileriyiz. Kıdemli Wei tılsım üretebildiği için bu doğal olarak Hua Ling Wu Yuan'ın onurudur. Tabii ki gelmek isterim! ”
Onun net kahkahası aynı zamanda tüm dövüş sanatları uygulama alanını da kapsıyordu. İçsel qi'sinin gücü birçok eski yetkiliyi gizlice korkuttu!
Qin Yun, Hua Ling Wu Avlusuna girdiğinden beri eski yetkililer onu görmemişti. Artık onu kendi gözleriyle gördükleri için endişelenmeden edemiyorlardı.
O sırada beyaz saçlı bir yaşlı yanımıza geldi. Belinden yeşim kolye sarkan, mor altın rengi brokar bir elbise giymişti. Qin Yun'a soğuk bir bakışla bakarken otoriter bir aura yaydı.
Bu beyaz saçlı yaşlı adam, Yan Yun'un büyükbabası Yan Dükü idi.
Oraya doğru yürüdükten sonra Usta Wei'ye şöyle dedi: “İhtiyar Wei, senin bunu bilmiyorsun. Bu çocuğa çocukluğundan beri şeytani bir kadın tarafından eğitim veriliyor ve her ne kadar ruh damarlarından dördü bizim tarafımızdan alınmış olsa da onu hala şeytani tekniklerle yetiştirmeyi başardık, bu yüzden şu anki başarılarını elde etti.
Eski memurlardan oluşan bir grup ve aristokrat ailelerin hepsi, Qin Yun'un bulutlarda şeytani sanatlar geliştirdiğini söyleyerek Yan Düküne yardım etmek için öne çıktılar.
Qin Yun bugünün o kadar basit olmadığını biliyordu. Deneyimsel öğrenmeye geri döndüğümüzde, o ve Ding Tianchun, Hızlı Maymun ve Cui Hui tarafından saldırıya uğramıştı. Bunun Usta Wei ile ilgisi vardı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...