Bölüm 144 : Gizemli Dokuz Yang Dövüş Ruhu

185 30 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C144
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun hemen gulyabani sürüsünün ona neden saldıracağını merak etti.

Bulut Ejderhası Nehri yakınında karşılaştıkları tüm Hayalet Canavarlara Hayalet Kral tarafından komuta ediliyordu ama artık Hayalet Kral ölmüştü.

“Burada çok fazla Ruh Kralı var mı? Ama neden ben? ” Qin Yun mağara girişinin önünde durdu ve ileriye baktı.

Bulunduğu mağara, beş bin metre yüksekliğindeki tehlikeli bir dağın ortasındaydı ve oraya yalnızca uçan hayalet canavarlar ulaşabilirdi. Görünüşe göre onunla ilgilenmek için özel olarak uçan hayalet canavarlar göndermişlerdi.

Xiao Yue Mei mağaraya indiğinde çok endişeliydi: "Dışarıda uçarken, çok sayıda ruhun hızla sana doğru hareket ettiğini hissetmek için aynayı kullandım. Ondan sonra bir grup siyah kuşun uçtuğunu gördüm, hayalet canavarlar olmalı.”

Qin Yun, uzaklara bakarken mağaranın girişinde durdu. Gerçekten de uzakta bir grup siyah kuş gördü.

Yakından bakarsanız bir karga sürüsü görürsünüz!

“Bu kuzgun grubu Bulut Ejderhası Nehri'nden uçuyor olmalı! Ruh Kralı'nın intikamını almak için burada olabilirler mi? ” Xiao Yue Mei, Qin Yun'un arkasında durdu. "Bu sefer kavga edelim mi?"

“Önce bir bakalım!” Kötülüğü Bastıran Hayalet Tılsımımız ve bir hazine ruhu silahımız var, dolayısıyla bu hayalet canavarlardan korkmamıza gerek yok. ” Qin Yun uçan kargaları dikkatle gözlemliyordu.

Bu kargaların hepsi çok büyüktü ve kanatları yaklaşık üç ila dört metre uzunluğundaydı. Gözleri kan kırmızısıydı ve hepsinin vücutlarında şiddetli ruhsal enerji dalgalanmaları vardı. Onların hayalet canavarlar olduğunu anlamak için tek bir bakış yeterliydi.

“Abi, bu kadar uzaktan senin varlığını nasıl hissetmişler?” Xiao Yue Mei'nin kafası karışmıştı: "Bunu hiçbir yerde hissedemiyor gibisin! Bu hayalet canavarları çekebilecek bir şeyin var mı? ”

Qin Yun aniden Dokuz Yang İlahi Ruhunu düşündü. Bu sahip olduğu en tuhaf şeydi. Büyük Öğretmen bunu ona vermişti ve Büyük Öğretmenin elinde Ölümsüz Gömme Şeması vardı!

Dokuz Güneş Ruhu'nun Ölümsüz Mezarlık ile bir ilgisi olabileceğini hissetti! Üstelik Hayalet Canavarların hepsi Ölümsüz Mezarlıktan gelen kötü ruhlardı.

"Bu kargaların hepsi yetiştirmenin altıncı aşamasında, önce ben gideceğim, onları dizginlemek için Kötülük Bastırma Tılsımlarını kullanacağım, sonra sen gidip onları öldürebilirsin." Qin Yun Alevli Bulut Basamaklarına bastı ve birçok Kötülük Bastırma Tılsımı'nı çıkarmadan önce hızla havada koştu.

İlk olarak bir Hayalet Bastırma Tılsımı'nı etkinleştirdi ve vücudunu sarmak için Hayalet Bastırma Tılsımı'nı serbest bıraktı. Bu sayede kargalar ona yaklaşmaya cesaret edemezler.

Karga çok tuhaftı ve bağırmıyordu. Qin Yun'un yaklaştığını görünce kanatlarını salladı ve siyah bir sis yaydı.

Yüzlerce dev karganın saldığı siyah hava, yalnızca birkaç saniye içinde gökyüzünü kaplayan büyük miktarda siyah sise dönüştü.

"Zehir!" Qin Yun aceleyle Stormwind Tılsımı'nı fırlatırken alarmla bağırdı. Siyah zehirli gazı uçuran şiddetli rüzgar dalgaları saldı. Kuzgun bile geriye doğru savruldu.

Aynı zamanda, dağınık karga sürüsünün ortasında patlayan 20'den fazla tılsımı fırlattı.

Şiddetli bir rüzgarın eşlik ettiği tılsımın gücü kargaları sardı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin