DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C62Geçtiğimiz birkaç gün içinde Qin Yun, Ejderha Dövmesinin Altı Formundan hiçbirini kullanmamıştı.
Bunun temel nedeni, daha önceki rakibinin çok zayıf olması, önündeki Lin Yang'ın ise çok güçlü olmasıydı. Bu sefer Six Xing Long Styles'ı kullanma zamanının geldiğini hissetti.
"Başlamak!" hakem bağırdı.
Lin Yang küçük ve zayıf olmasına rağmen hareketleri çevikti ve hafiflik becerileri etkileyiciydi.
Bir düzine metreden atlayıp saldırısına başladı!
Kullandığı dövüş becerisi parmak tekniğiydi. Parmağı işaret ettikten sonra çok güçlü bir delici kuvvetle iğne benzeri içsel güç dalgaları saldı!
Parmak enerjisi ona çarpsaydı ciddi şekilde yaralanırdı!
Lin Yang, Qin Yun'u delecek ondan fazla parmak gönderdi. Şeffaf ve renksiz olduklarından çıplak gözle görmek imkansızdı.
Qin Yun'un ruhu biraz daha güçlüydü bu yüzden parmak saldırısının şeffaf ama güçlü gücünü hissedebiliyordu.
"Bu tür parmak tekniği gerçekten çok güçlü, neredeyse gizli bir silah kullanmaya benziyor!" Qin Yun, üzerine yağan saldırılardan sürekli olarak yana kaçtı. Lin Yang'a yaklaşamadı.
Savaş platformunun altındaki insanlar parmağın şeffaf gücünü göremiyordu. Sadece Qin Yun'un sahnede çılgınca koştuğunu görebiliyorlardı.
Lin Yang'a aşina olanlar bunun Lin Yang'ın en güzel dövüş stili olduğunu biliyorlardı, bu yüzden onu hiç de garip bulmadılar. Bunun yerine, birisinin birden çok kez kaçabilmesine çok şaşırdılar!
Qin Yun hızla durumla başa çıkmanın bir yolunu düşündü. İçsel gücün derisinden ve kaslarından akmasını sağlamak için aceleyle Titreşimli İç Kuvvet'i kullandı!
Şok dalgasının iç gücünden korunmasıyla artık Lin Yang'ın parmak enerjisinden kaçmadı ve hızla ileri doğru koştu!
Lin Yang, Qin Yun'un artık kaçmadığını görünce biraz paniğe kapıldı ve anında iç gücü olan parmak enerjisini serbest bıraktı!
Dövüşçü Bedeninin 6. seviyesine yeni adım attı bu yüzden içsel güce pek aşina değildi. Yani onu kolayca kullanamayacaktı ve şu an iyi bir zamandı.
İçsel gücün oluşturduğu parmak enerjisi, önceki içsel güce göre çok daha güçlüydü.
Lin Yang'ın on parmağı sıçradı, ellerinin arkasındaki damarlar şişti, içsel gücü ellerine yönlendirdi ve onu hızla fırlayan bir iğne oluşturmak için parmaklarından kurtardı!
"O burada!" Qin Yun, kendisine yaklaşan enerjiyi hissettiğinde şokun içsel gücünü sınırlarına kadar serbest bıraktı.
"Hıhı"
Parmak enerjisi Qin Yun'un vücuduna çarptı ama titreşen iç kuvvet tarafından dağıldı. Rüzgara dönüştü ve dağıldı!
Lin Yang'ın alarma geçtiği sırada Qin Yun da gelmişti!
Sayısız At Avucu, Dağları Sallayan duruştu. Art arda iki hamleyle palmiye rüzgarı havada ıslık çaldı!
On Bin At Avucunun gücü dağları sarstı, bir Qi dalgasına dönüştü ve birkaç metre ötedeki Lin Yang'ın kan kusup geri uçmasına neden oldu.
Lin Yang yere düştükten sonra ayağa fırladı. Qin Yun'un koşarak geldiğini görünce panik içinde göğsünden siyah bir kumaş kemer çıkardı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...