DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar
8. Sınıftan bir öğrenci yüksek sesle şunları söyledi: “Bütün bunlar Sınıf Temsilcisi Zhao De'nin sayesinde. Bunlardan sekizi canavar tarafından öldürüldü.”
Bunu duyunca Zhao De'nin yüzü gururla doldu. Gülümsedi ve şöyle dedi: "Bunun nedeni aynı zamanda herkesin benimle işbirliği yapması!"
“Artık sınıfımız birinci oldu. Ödül, üstün dereceli bir ruh hapı olan Kalp Güçlendirici Haptır. Ve yüz bin kristal para. Ben sadece Çekirdek Güçlendirme Hapını ve elli bin kristal parayı istiyorum, geri kalanı aranızda dağıtılacak. ” Mevcut tüm öğrenciler Zhao De'nin daha büyük kısmı almaya çalıştığını söyleyebilirdi.
8. Sınıftaki ondan fazla öğrenci bunu duyunca aceleyle gülümsediler ve teşekkür ettiler ama içten içe çok mutsuz oldular.
Ancak kimse bir şey söylemeye cesaret edemiyordu. Zhao De on beş yaşındayken Savaşçı Bedeni aleminin beşinci seviyesindeydi. Statüsünün sembolü olan Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın mavi cüppesini giyiyordu.
Babası Zhao Guangwei, Mavi Ruh Yıldız Sarayının dış öğrencisiydi. Her ne kadar Dövüş Bedeni aleminin sadece yedinci seviyesinde olsa da, sekizinci seviyedeki bir Dövüş Bedeni öğretmeni bile Mavi Ruh Yıldız Sarayını gücendirme korkusuyla saygılı olmak zorundaydı.
İki aylık refahın ardından aniden Bulut Ejderha Sıradağları'ndaki Mavi Ruh Yıldız Sarayı'na inenler zaten savaş dao'sunun kutsal toprakları olarak görülüyordu. Kimse oradan gelenleri kışkırtmaya cesaret edemiyordu.
Ancak söylentilere göre Mavi Ruh Yıldız Sarayı indiğinde Qin Yun bir öğrenciyi oracıkta sakatlamıştı.
Bu nedenle, Qin Yun'a gizlice hayran olan Mavi Ruh Yıldız Sarayının öğrencileri tarafından zorbalığa uğrayan birçok kişi vardı.
“Artık ödülleri verebilirsiniz!” Zhao De gururlu bir ifadeyle Müdür Zhang'a baktı ve bağırdı.
Müdür Zhang hafifçe kaşlarını çattı. Bir öğrenci olarak Zhao De aslında onun önünde çok kibirli davranıyordu.
Geçmişte canavarca bir dahi bile bu kadar kibirli ve aşağılık bir yüz sergilemeye cesaret edemezdi.
“Hala saymadığımız bir ders var.” Müdür Zhang soğuk bir tavırla söyledi.
Başka bir sınıf daha vardı, o da açıkça 9. Sınıftı. 9. Sınıfta sadece Qin Yun vardı. İki gün önce girmişti.
Herkes Qin Yun'un güçlü olduğunu biliyordu ama iki günde kaç kötü canavarı öldürebilirdi?
“Qin Yun'dan bahsediyorsun, değil mi?” Muhtemelen vahşi bir canavar tarafından yemiş. ” Zhao Guangwei alay etti, “Bu sefer sekizinci sınıfımız kazandı. Çabuk ödülü verin!”
O da Qin Yun'un kazanmasının imkansız olduğunu hissetti ama yine de bir umut ışığı tuttu!
Tam ödülleri vermek üzereyken birdenbire sıcak hava dalgası geldi. Qin Yun Ateş Bulutu Adımlarını attı ve uçtu!
Üstelik omzunda kocaman siyah bir kurt leşi taşıyordu. Çok geçmeden bahçenin kapısından çıktı.
Qin Yun dışarı çıktığında, Tianqin'den gelen yaşlı yetkilinin ve Mavi Ruh Yıldız Sarayından gelen yaşlı adamın gözlerinde acımasız bir bakış parladı.
Zhao De, Qin Yun'u gördüğünde alay etti ve şöyle dedi: "Bu sadece vahşi bir canavar mı? Sadece söyle bana, iki günlüğüne içeri girse kaç kişiyi öldürebilirdi? Vahşi bir canavarı tek başına iki gün içinde öldürebilecek kadar gücü var. ”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...