DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Bölüm 200: Sonsuz Canavar İstilası
Pubfuture'a göre reklamlarCanlarım Medya süper Bir şarkı bıraktım
Açın ve öyle okuyun efenim şimdiden İyi okumalarDu Gui gökten düştü ve Qin Yun'un ağaç mağarasına girdi. O, "Qin Yun, ağacın kökleri çok derin. Ayrıca ağacın dibine giden bir ağaç deliği de yaptım. Orası daha güvenli olacak. Oraya taşınabilirsin!"
Qin Yun başını salladı ve sordu: "Öğretmenim, önceki o devasa çift başlı akbaba, çok güçlü mü?"
"Çok güçlü! Eğer bir Dövüş Dao Bölgesi gelişimcisi bizim tarafımızdan bu şekilde saldırıya uğrasaydı ciddi şekilde yaralanırdı. O devasa kuşa gelince, hiç yaralanmış gibi görünmüyor." Du Gui'nin ifadesi soğuktu, şunları söylerken: "Akbabalar her zaman gruplar halinde görünür. Daha fazla iki başlı akbabanın gelmesinden endişeleniyoruz, bu yüzden uçan canavarların bize gökten saldırmasını önlemek için bariyeri hızla etkinleştirmemiz gerekiyor."
Qin Yun da yukarıdan ağacın altındaki bir ağaç deliğine taşınmıştı. Yıldız Xuan Wu Akademisinin öğrencileri daha da gergindi. Hatta bazıları devasa bir uçan canavarın bariyeri kıracağından bile endişeleniyordu.
Bu süre zarfında öğretmenler öğrencilere çalışmaları hakkında talimat vermedi ve hepsi havada devriye geziyordu. Rüzgar estiği anda hamlelerini zamanında yapabileceklerdi.
Qin Yun, çeşitli dövüş sanatlarını uygularken ağaç köklerindeki bir ağaç kovuğundaydı. Zaten Altın Kemiği'ni eğitmişti ve bedeni daha da güçlü ve şiddetli bir güce dayanabilirdi. Eğer dövüş becerisini yükseltecek olsaydı, dövüş becerisinden ortaya çıkan güçlü güç nedeniyle vücudunun zarar görmesi konusunda endişelenmesine gerek kalmayacaktı.
"Tian Qin İmparatorluk Şehri'nin nasıl olduğunu merak ediyorum! İmparatorluğun tamamı Bulut Ejderha Sıradağları tarafından destekleniyor. Canavar sürüleri saldırırsa Bulut Ejderhası Sıradağları yakınındaki şehirler çok yakında kuşatılacak."
Qin Yun, güçlü iki başlı akbaba canavarını hatırladı ve gizlice endişelenmeye başladı. Birden fazla dövüş sanatları öğretmeni bile el ele verdi ve yine de akbabayı yaralamayı başaramadı. Eğer akbaba büyük şehirlere saldırmaya giderse, yeterli sayıda savaş dao bölgesi gelişimcisi olmadan ona karşı savunma yapmak imkansız olurdu!
Hazine Ormanı'nın ortasındaki dev ağacın altında tek kollu, sert bir adam duruyordu. Yanında uzun boylu, sağlam yapılı bir adam ve yakışıklı, iyi giyimli bir genç vardı.
Xie Wufeng, Murong Daren ve Huo Zhong, Hazine Ormanı'na girdiler.
Qin Yun, Huo Zhong'un kaba sesinin onu çağırdığını duyduğunda ağacın dibindeki ağaç kovuğunda yetişim pratiği yapıyordu. Hızla dışarı çıktı.
"Patron Xie, neden buradasınız?" Qin Yun gri bir elbise giydi ve ağaç deliğinden çıktı. Huo Zhong'u ve arkadaşlarını görünce gülümseyerek şöyle dedi:
"Kardeş Yun, veda etmeye geldik!" Xie Wufeng, Qin Yun'un nasıl terle kaplandığını gördüğünde, onun yetişimi için çok çalıştığını biliyordu.
Qin Yun anlamadı ve kaşlarını çatarak sordu: "Elveda mı dedin? Nereye gidiyorsun? Hiçbiriniz Yıldız Xuan Wu Akademisinin sınavını geçememiş olabilir misiniz?"
Murong Daren gülümsedi, "Elbette hayır! Bu kadar berbat bir sınav bizim için işleri nasıl zorlaştırabilir? Mavi Ruh Yıldız Sarayına gidiyoruz! Bunun temel nedeni öğretmenlerimizin Mavi Ruh Yıldız Sarayına girmek üzere seçilmiş olmalarıdır, bu yüzden biz de onlarla birlikte gidiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...