Bölüm 104: Beyaz Ateş

184 35 2
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
S104

Duan Gan başlangıçta gülümsüyordu ama Qin Yun'un ifadesini görünce korktu. Aceleyle sordu: "Qin Yun, sorun ne? Mor altın ateş dövüş ruhu geliştirildi mi? ”

"Ben... "Bilmiyorum, element enerjim başlangıçta morumsu altın rengindeydi, ama şimdi saf beyaza dönüştüğüne göre, iç enerjimle ateşi kullanamıyorum!"

Qin Yun bolca terliyordu. Ne olduğunu bilmiyordu.

Beyaz İç Qi'yi etkinleştirdi ama herhangi bir alev üretmedi.

Herkes gizlice şok oldu. Heyecanla birbirlerine baktılar, özellikle de Usta Wei'ye. Yüzünde hafif bir neşe belirdi.

Duan Qian aceleyle küçük bir Ruh Pagodası çıkardı ve şöyle dedi: "Savaşçı ruhunuzu test edin!"

Qin Yun, iç enerjisini Kule'ye aktardı ama bu hiç değişmedi!

"Onun dövüş ruhu... Öldü, haha!" Usta Wei gülümseyerek şöyle dedi: "Bu sizin açgözlülüğün sonucudur. Mor Altın Ateş Dövüşçü Ruhunuzdan hâlâ memnun değilsiniz ve hâlâ ilerlemek istiyorsunuz. Mor-altın seviyesindeki bir dövüş ruhunu zorla yükseltmek, bu yüzden dövüş ruhu öldü! ”

Bu sadece Usta Wei'nin çıkarımıydı ama Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın büyükleri de öyle düşünüyordu.

“Doğuştan Qi'niz hâlâ orada ama güçlü bir iç güce sahip. Ancak hiçbir özelliği yoktur. Temel olarak Dövüş Ruhunuzun öldüğü doğrulanabilir! İçsel güç niteliğinin Savaşçı Ruhu tarafından bahşedildiğini bilmelisiniz. İçsel gücünüzün herhangi bir niteliği yok, dolayısıyla Ruh Pagodası hiç değişmedi. ” Yüzünün her yerinde kırışıklıklar olan yaşlı bir adam mutlu bir şekilde gülümsedi.

Liang Shuijin, Qin Yun'un kül rengi yüzünü gördüğünde ruh hali daha iyiye gitti. Alaycı bir tavırla şöyle dedi: "Mor Altın Ateşli Savaşçı Ruhundan hâlâ memnun değilsin. İntikam aldın! Yalnızca tek bir ruh damarın var ve artık mor altın ateş savaş ruhuna sahip olmadığın için tamamen sakatsın!”

Qin Yun dişlerini gıcırdattı. Böyle saçmalıklara asla inanmazdı. Salınımlı Savaşçı Ruhu hâlâ orada olduğundan, hâlâ iç enerjisini kullanabiliyordu.

Mor altın ateş savaşçı ruhuna ne olduğunu bilmiyordu. Meteor ateşiyle birleşince neden bu hale geldi?

“Qin Yun, geri döndüğümüzde konuşalım!” Duan Gan, Qin Yun'un kalkmasına yardım etti ve onu götürdü.

Onlar gittiklerinde salondaki herkes, özellikle de Usta Wei ve Liang Shuijin yürekten gülmeye başladı.

“Bunu hızla Cennetsel Qin Sarayına bildirmemiz gerekiyor. Bunu duyduklarında kesinlikle çok mutlu olacaklar.” Yazıt Ustalarından biri güldü.

“Gel, birlikte gidelim!”

"Qin Yun'un son beş yıldır gösterdiği tüm sıkı çalışmalar boşa çıktı. Mor Altın Ateş Dövüş Ruhu onun en büyük varlığıdır. Artık gittiğine göre bu, o gizemli kalıpları şekillendirirken işinin bittiği anlamına geliyor. ”

“Hahaha… Hepsi çok yetenekli olduğu için Simya Yarışmasını kazandı, Düşmüş Alev'i aldı ve kendi mor altın ateş dövüş ruhunun ölmesine neden oldu. Usta Wei gülümseyerek söyledi.

Qin Yun'un mor altın ateş savaşçı ruhu öldüğünde grup sanki yeni yılmış gibi salonu gülerek terk etti.

… ….

Duan Qian, Qin Yun'u gizli bir odaya getirdi ve onun elemental enerjisini dikkatlice araştırdı. Saf beyazdı ve hiçbir özelliği yoktu.

Gizli odada bir ileri bir geri yürüyordu, belli ki paniğe kapılmıştı. "Neler oluyor?" diye sordu.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin