DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C124
Pubfuture'a göre reklamlarLiu Ning aniden öfkelendi. Tam konuşmak üzereyken Zhuo Chuan, Dekan Bai'ye döndü ve sordu, "İhtiyar Bai, bana ne olduğunu anlat!"
Dean Bai de Dövüş Dao Bölgesindeydi ama Zhuo Chuan ve Hou Xingfeng'in önünde saygılıydı! Bundan iki büyüğün ne kadar güçlü olduğu görülebiliyordu!
Burada birkaç yaşlı adam daha vardı. Muhtemelen Siyah Seviye Dövüş Sanatları Akademisi'nin müdür yardımcısıydılar. Onların gücü anlaşılmazdı.
Dean Bai tüm konuyu detaylı bir şekilde anlattı… Yıldız Sarayı öğrencilerinin yardım mesajından başlayarak!
Ge Yuanfei torununun kötü davranışlarını duyduğunda yüzü çirkinleşti. Sadece dişlerini gıcırdatıp dayanabildi!
Zhuo Chuan konuşmasını bitirdikten sonra alaycı bir şekilde şöyle dedi: “Bu küçük piç gerçekten de bu şekilde anılmayı hak ediyor! Qin Yun'un onları öldürmemiş olması gerçekten de merhametli bir davranış. ”
Ge Dong öfkeyle bağırdı: “Büyükbaba, benim intikamımı almalısın! Bunların hepsi onun suçu. Ben bir açıklama talep etmek için yanına gitmeden önce demir adamımızı yok etti… “Şimdi hem dövüş ruhum hem de içsel qi'm yok edildi. Ben sakatım. Tamamen sakat…”
Zhuo Chuan öfkeyle bağırdı, "Kapa çeneni!"
Ge Dong ağız dolusu kan tükürdü.
Ge Yuanfei de Dövüş Dao Aleminde olmasına rağmen bu bağırışı duyduğunda yüzü soldu.
Bunu gören vatandaşlar şok oldu!
Gizemli Desen Sarayının Büyük Yaşlısı sıska bir yaşlı adama benziyordu ama gücü o kadar korkutucuydu ki Batı Sarayı büyükleri bile ondan korkmuyordu!
"Kimin hatalı, kimin haklı olduğu çok açık. Bugünlük bu kadar yeter!" Zhuo Chuan net bir sesle söyledi.
Ge Yuanfei birkaç derin nefes aldı ve kalbindeki öfkeyi bastırdı. Ge Dong'u aldı. Bu gerçekten de torununun hatasıydı... Elbette Zhuo Chuan burada olmasaydı kesinlikle Qin Yun'a saldırırdı.
"Bu konunun böyle gitmesine izin veremeyiz!" Aniden tombul, sarı saçlı yaşlı bir adam yürüdü ve hafifçe şöyle dedi: O, Tianxuan Dövüş Sanatları Akademisi'nin müdür yardımcısı Guo Cheng'di!
"Guo Cheng, aklın karışık mı?" Zhuo Chuan alay etti: "Bunun yapılacak doğru şey olup olmadığını anlamadın mı?"
Guo Cheng hafifçe gülümsedi ve şöyle dedi: "Dövüş sanatları yarışması veya buna benzer bir şey olmadığı sürece, Üç Gizemli Akademide öğrencilerin başkalarıyla kavga etmesine izin verilmez! Açıkçası Qin Yun bu kuralı ihlal etti ve Üç Derin Saray'dan kovulmak üzere. ”
"Bunu yapmaya zorlandı. Bu anlaşılabilir!" Zhuo Chuan soğuk bir şekilde güldü, "Ne? Öldürülse bile hâlâ hareket edememiş olabilir mi? Sonuçta kurallar ilk belirlendiğinde Mavi Ruh Yıldız Sarayı'ndaki o piçler henüz müdahale etmemişti. Geçmişte olsaydı Üç Gizemli Akademi öğrencileri dışında kimsenin girmesine izin verilmezdi. ”
"Gizemli İşaretleme Salonu, kibirli olmayın!" Ge Yuanfei sonunda öfkesini bastıramadı ve kükredi.
“Ne kadar kibirli olursam olayım yine de bir insanım. Torununuz kibirli olduğunda sadece çılgın bir hayvana dönüşür!” Zhuo Chuan güldü: "Ne, Oymalı Salonumu yerle bir edecek cesaretin mi var? Dene! ”
Kalabalık bu manzarayı görünce dayanamadı ve birkaç adım geri çekildi. Bu iki eski dövüş sanatçısının aniden kavga etmeye başlamasından son derece endişeleniyorlardı. Böyle bir şey olursa mutlaka etkilenirler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...