Bölüm 139: Hayalet Canavar Kral

172 27 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C139
Pubfuture'a göre reklamlar

Sudaki aslan ateş püskürtebilir!

Qin Yun aceleyle ateş kümesinden kaçtı ve havada koşarken Xiao Yue Mei'yi de yanına aldı.

Bu dev siyah aslanın gücü son derece dehşet vericiydi; mistik bir canavar seviyesine ulaşmıştı.

Xiao Yue Mei, yerden çılgınca kovalayan dev siyah aslana bakarken Qin Yun'un sırtında yatıyordu. Şaşkınlıkla şöyle dedi: "Bu adam açıkça bir ateş elementi aslanı. Neden suya koşuyor?”

Qin Yun da bunu tuhaf buldu. Koşmaya odaklanmıştı ve devasa canavara pek dikkat etmiyordu. Yapabileceği tek şey Xiao Yue'den bazı detayları istemekti.

"Bu bir hayalet canavar mı?" diye sordu.

Xiao Yue Mei başını salladı: "Evet! O şiddetli zihinsel enerjiyi hissedebiliyorum, bu kesinlikle hayalet canavar ve hatta iki hayalet canavar grubunun lideri bile olabilir. ”

“Son derece mümkün! Devasa kaplumbağa nehirden çıkıyor olmalı! ” Qin Yun korkunç bir şey düşündü ve istemsizce bağırdı: “Bulut Ejderhası Nehri'nde bir şeyler ters gitti! İblis canavarlar ya da kötü canavarlar olsun, sık sık su içmek için nehre giderlerdi... nehir kenarındaki kötü ruhlar tarafından ele geçirilmiş olmalılar. ”

Bulut Ejderha Nehri'nin içinde çok sayıda aşağılık ruh ortaya çıktı!

Bu dönemde Bulut Ejderha Sıradağlarında çok sayıda kötü ve hayalet canavarın ortaya çıkmasının bu nedenle olması gerektiğine inanıyordu.

"Bu dev aslan, aslında bir ateş aslanı olabilir ama bedenlere sahip olan kötü ruhlar ateşten korkarlar, bu yüzden onu soğutmak için suya batırırlar." Xiao Yue Mei tahmin etti.

"Eğer durum gerçekten böyleyse, o zaman bu dev siyah aslanın gücü kesinlikle çok azalacaktır." Qin Yun'un aklına aniden bir fikir geldi. Devasa siyah aslanı devirmek istiyordu.

Siyah dev aslan onu kovalarken Qin Yun gökyüzünde koşuyordu. Pek çok ağacı parçalamış ve ara sıra gökyüzüne kükremişti.

Xiao Yue Mei aniden bağırdı: "Qin Yun, hemen dev aslana bak!"

Qin Yun bakmak için başını çevirdi. Dev siyah aslanın yerde yuvarlandığını ve kükrediğini gördü. Son derece rahatsız görünüyordu.

Hemen durdu ve dev siyah aslana baktı.

Dev siyah aslan kükreyip sürekli yerde kıvranırken aşırı acı çekiyormuş gibi görünüyordu. Zifiri siyah gövdesi soluk altın renkli alevlerin izlerini yaydı.

“Ah... iki ruh bedeni hissettim. Kara Dev Aslan'ın bedeninde iki ruh bedeni savaşıyor olabilir mi? ” Xiao Yue Mei bağırdı.

"Doğru olmalı!" Qin Yun aceleyle birkaç Hayalet Bastırma Tılsımı çıkardı ve onları devasa siyah aslana fırlattı.

Kötülüğü Bastırma Tılsımı indikten sonra hayaletleri bastırma yeteneğini serbest bırakarak bölgeyi sardı.

Manik dev siyah aslan yavaş yavaş sakinleşti, vücudundaki soluk altın renkli alevler giderek daha da büyüdü ve vücudundaki siyah renk de yavaş yavaş soldu.

Aniden dev aslanın vücudundan siyah bir gölge uçtu ve ardından uğursuz ve öfkeli bir küfür geldi: "Lanet olası insan velet, planlarımı mahvettin, seni öldüreceğim!"

Qin Yun siyah gölgenin üzerinden uçtuğunu görünce hemen paniğe kapıldı. Kendilerine Hayalet Krallar diyen siyah gölgeler grubuna çok sayıda Kötülük Bastırma Tılsımı fırlattı.

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin