DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
“Hocam bu maç önemli mi? Önemli değilse, ciddiye almak zorunda değiliz! Qin Yun, Yang Shiyue'yi teselli etti.
“Sınıf savaşları sadece kazanmak ya da kaybetmekle ilgili değil, bu dönem bir sınıfın kaynaklarını belirlemekle ilgili. “Kaybederseniz, herhangi bir kaynak almayacaksınız; kazanırsan, kaynakların bir kısmını alacaksın.” Yang Shiyue, "Kaynaklarınız yoksa, bu dönem zor olacak" dedi.
"Bu..." Qin Yun'un gözlerinin kenarı seğirdi. Bir savaşta hayatlarını riske attıkları açıktı. “Hocam bu kaynaklar neler içeriyor?” diye sordu.
"Yirmi bin kristal madeni para ve iki orta sınıf ruh hapı, 'Nefes Dövme Hapları', sınıfın takdirine göre tahsis edilir. Ek olarak, yüksek dereceli dövüş sanatları becerisi de var. Sınıftaki tüm öğrenciler öğrenebilir. İki raundu üst üste kazanırsanız çift pay alırsınız.”
Qin Yun, Yang Shiyue'nin bahsettiği kaynakları duyduğunda kalbinde Kraliçe'ye lanet okudu.
İmparatoriçe bu kuralları biliyor olmalıydı, bu yüzden diğer öğrencilerden sınıf değiştirmelerini istemişti. Sonuç olarak 9. Sınıfta sadece bir öğrenci vardı ve savaşlarda kaybetmeleri kaçınılmazdı.
Çevredeki daha yaşlı öğrenciler, Qin Yun'un endişeli ifadesini gördüklerinde bunu son derece komik buldular.
"9. Sınıf dövüşmeden kaybedecekse, bu grup dövüşünde en az on kişiye ihtiyacımız olacak ve 9. Sınıfta sadece bir kişi var."
"Qin Yun, Kraliçe'yi gücendirmişti. Söylemeliyim ki, İmparatoriçe gerçekten harika. Bu numarayla, Qin Yun bu dönem herhangi bir kaynak elde edemeyecek."
“Eğitecek ya da geliştirecek kaynakları olmadan, bir sonraki yarıyıl ders çalışmak zorunda kalacak. Hua Ling Wu Yuan'ın öğrencisi değilse Kraliçe onunla ilgilenebilecek."
"Haha, dokuzuncu sınıf gerçekten acınası..." Sadece Yang Öğretmen'in şu anda ne düşündüğünü merak ediyorum.
Daha büyük öğrenciler kenarda durup gösterinin tadını çıkarıyor, sohbet ediyor ve gülüyorlardı.
“Bu yılın özel koşullarından dolayı tüm sınıfta sadece bir öğrenci var. Adaleti sağlamak için, bu nedenle takım rekabetinin kuralları tek dövüşçüler olarak değiştirildi. Bu yıl, grup müsabakası iki tekli dövüş olacak! ”
Dean Zhang bunu söylediği an, Qin Yun aniden bir umut ışığı gördü.
Bu seferki birinci sınıf kavgası aslında grup savaşını iptal etmişti!
Buna Yang Shiyue içindeki insanlar da dahildi, hepsi çok şaşırmıştı!
"Hua Ling Dövüş Sanatları Okulu, insanların gizlice sorun çıkarmasına izin vermiyor. Kurallar öldü ve kişi yaşıyor. Özel durumlar varsa bunlar değiştirilebilir.” Müdür Zhang soğuk bir şekilde söyledi. İmparatoriçe'nin davranışlarından son derece memnun değildi.
"Öyle olsa bile, dokuzuncu sınıfın hâlâ zafer şansı yok! Qin Yun, imparatorluk sarayında Qin Tianyi'yi yenmeyi başarsa da eski bir memur tarafından da yaralandı. İç yaraları oldukça ağır olmalı. ”
“Diğer sınıflar yeteneklerle dolu. Efsanevi Dövüş Ruhlarına sahip insanlar olduğu ve dört meridyene ve beş meridyene sahip birkaç kişinin olduğu söylenir. Hiçbiri zayıf değil. Yaralı Qin Yun kesinlikle onların dengi değil."
"Qin Yun bir maç kazansa bile ikinciyi kazanamayacak. Arka arkaya iki tur kazanması gerekiyor.”
Yang Shiyue, kalabalığın tartışmalarını duyduğunda, Qin Yun'a alçak sesle, "Üzülmene gerek yok. Bu savaşa katılmayacağız. Kaynak elde etmenin başka yolları da var.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...