DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C113
Pubfuture'a göre reklamlarYu Sen bir takım lideriydi. Güçlüydü ve saygı görüyordu. Huo Zhong onun kibirli ve öldürücü bakışını görünce uzun sopasını sıkıca tuttu ve her an savaşmaya hazırdı!
Xie Wufeng'in sesi hafif ve soğuktu: "Kurtların hepsi bizim tarafımızdan öldürüldü! Etrafımız bir kurt sürüsü tarafından kuşatılmış durumda. Biz onları öldürmezsek onların bizi öldürmesini mi istiyorsunuz? Bu konuda herhangi bir şikayetiniz var mı? ”
Yu Sen bir kılıç çıkardı ve salladı, tehditkar bir parıltı yarattı. Alay etti, “Onlarca kurt bulduk. Onları teslim edin, biz de sizin için işleri zorlaştırmayacağız.”
"Peki ya yapmazsak?"
Xie Wufeng gülümseme olmayan bir gülümseme sundu. Elinde bir silah olmamasına rağmen vücudundan korkunç bir kılıç aurası yayılıyordu ve sesi soğuk, keskin bir kılıç gibiydi.
Yu Sen kaşlarını çattı. Yanlarında kırk kişi vardı, bu yüzden dört rakiple savaşmak sorun olmayacaktı. Ancak aynı zamanda kayıplarla da yüzleşmek zorunda kaldılar.
Xie Wufeng gibi son sınıf öğrencisinin ne kadar korkutucu olduğunu herkes biliyordu!
“Eğer pes etmezseniz, hepiniz Üç Gizemli Akademiye dönmeyi unutmalısınız. Sonsuza kadar burada gömüleceksin!” Elinde uzun bir kırbaç tutan siyah giysili genç bir adam keskin ve kasvetli bir sesle konuştu.
Başka bir takımın kaptanıydı, Teğmen Di. Kaptan olabilmek için doğal olarak zayıf değildi.
“Ölsek bile iki kaptanınızı da yanımızda sürükleyeceğiz!” Huo Zhong öfkelendi, uzun çubuğu yere sapladı ve büyük bir göçük yarattı.
Qin Yun bir an düşündü ve gülümseyerek şöyle dedi: "Hepimiz insanız. Daha uygar olalım!”
“Peki ya, adamlarımızı yarışmaya göndereceğiz. Eğer kaybedersek, size sadece düzinelerce kurdun cesetlerini değil, aynı zamanda diğer elli canavarın cesetlerini de vereceğiz.
"Elli tane daha canavarın mı var?" Yu Sen biraz şaşırdı, sonra inanmayarak söyledi.
Diğer öğrenciler de buna inanmadılar çünkü iki ekip ve birkaç düzine insanla bile toplamda yalnızca elli civarında canavarı öldürmeyi başarmışlardı.
"Bana inanmıyor musun?" Sonra etrafınıza bakın, gerçekten sadece kurdun kanı mı var? ” Mu Rong Jun soğuk bir gülümsemeyle şunları söyledi: "Burası daha önce kötü bir canavarın yuvasıydı, şimdi onu ele geçirdik."
Bire bir maç olsaydı Xie Wufeng, Qin Yun ve arkadaşları kazanacaklarından tamamen emindiler.
"Qin Yun, madem bunu sen önerdin, neden kendin yapmıyorsun?" Yu Sen ayrıca buna değdiğini hissetti ve şöyle dedi: "Eğer kaybedersem o düzinelerce kurdun cesetlerinin peşine düşmeyeceğim. Kazanırsam dediğini yapacağım."
Qin Yun sakin bir ifadeyle başını salladı ve bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Pekala!"
Herkes Qin Yun'un dövüş ruhunun ölmesiyle gücünün kesinlikle büyük ölçüde azalacağını biliyordu. Yu Sen'in Qin Yun ile rekabet etmeyi seçmesinin nedeni de buydu.
"Kaptan Yu Sen, Üç Gizemli Akademi'deki ilk on kişiden biridir. Yeni giren bir acemiyle dövüşmek için fazlasıyla yeterli!”
“Qin Yun en çok mor altın ateş savaşçı ruhuyla gurur duyuyor ama işi bitti. Hala kendine çok güveniyor."
“Kaptan Yu Sen, Beş Ruhsal Nabız ve Altın Savaşçı Ruhuna sahip. Sadece Ruhsal Nabızdaki yeteneğine dayanarak Üç Kaynak Akademisinde ilk üçten biri olarak sıralanabilir!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...