DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C100Simya Yarışması'nın kayıtları sona ermişti, bu da Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın eski oymacılarını gönderemeyeceği anlamına geliyordu.
Gençlere gelince, onlar çoktan kaydolmuşlardı. Kayıt ücretini ödemezlerse Salondan ayrılmaları kolay olmayacaktı.
Duan Qian kötü niyetli bir şekilde gülümsedi ve tüm eski tuhaf adamların gizlice hayrete düşmesine neden oldu. İşaretleme Salonu aslında Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nı bu şekilde kurmuştu.
Usta Wei çok mutluydu çünkü bu seferki yarışmayı kazanma şansı en yüksek olan kişi oydu. Yüzündeki sevinç ifadesine bakılırsa Düşmüş Alevi çoktan elde etmiş gibi görünüyordu.
Platin Alev Dövüş Ruhu'na sahipti. Eğer bunu elde edebilirse mor altına yükselebilecekti.
Diğer eski gravürcüler bunu düşündüklerinde endişelendiler.
Yazıt Ustalarının tümü izabe fırınlarını ve dövme platformlarını çıkardı. Mavi Ruh Yıldız Sarayı gençlerinin hepsinin depolama ruhu eserleri vardı. Statülerinin bazı sözde dahi dövüş sanatçılarından çok daha yüksek olduğu açıktı.
Qin Yun'un fırını şüphesiz en kötüsüydü. Bu yalnızca yarı ruhlu bir silahtı. Diğer insanların fırınları en azından düşük dereceli bir ruh silahıydı, hatta orta dereceli bir ruh silahıydı.
Bu aynı zamanda diğer Yazıt Ustalarının da alay konusu olmasına neden oldu.
Duan Gan, "Yarışmanın süresi dört saattir!" dedi.
Sadece dört saat!
Mavi Ruh Yıldız Sarayındaki herkes sanki korkmuş gibi genişlemiş gözlerle baktı!
Liang Shuijin son derece kibirli bir ses tonuyla şunları söyledi: "Bu yarışma süresi çok kısa değil mi?"
Duan Qian, Usta Wei'ye baktı ve sordu, "Usta Wei, sizce kısa mı?"
Usta Wei kaşlarını çatarak şöyle dedi: "Gerçekten biraz kısa ama bu Gizemli İşaretler Sarayınız tarafından belirlenen bir kural olduğundan, biz de ona uyacağız."
Duan Qian, hoşnutsuz Liang Shuijin'e baktı ve bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Geçmişte yarışmanın süresi sadece iki saatti, bu yüzden bu seferki dört saat çok kısa sayılamaz!"
Muazzam bir baskı hissettiği için Qin Yun'un kalbi ağırlaştı. Neredeyse zamanın az olduğunu söylemek istiyordu ama eski eczacılar için hazırlanan yarışmayı düşününce bunu ancak kabul edebildi.
Öğle vakti Mavi Ruh Yıldız Sarayından birkaç yaşlı adam geldi. Bunlar hem doğu, batı, güney hem de kuzey saraylarından gelen eski Yazıtçılardı.
Mavi Ruh Yıldız Sarayının gençleri onların geldiğini görünce hızla yanlarına geldiler ve onları selamladılar.
"Gizemli İşaretleme Salonunuz hâlâ eskisi gibi. Bu her zamanki gibi hain ve senin doğan değiştirilemez." Yıldız Nangong Sarayı'ndan yaşlı bir adam soğuk bir homurtuyla söyledi. Bir fırın ve bir dövme çekici çıkardı ve şöyle dedi: "Fırınlar da, dövme çekiçleri de yüksek dereceli manevi aletlerdir. A Rong, al onları!"
Mavi Ruh Yıldız Sarayının büyükleri yüksek dereceli ruhani aletlerini çıkardılar ve gençlere verdi. Bu Usta Wei ve diğerlerini kıskandırdı.
Elbette Usta Wei'nin fırını ve dövme çekici de çok iyiydi.
Mevcut tüm insanlar arasında yalnızca Qin Yun'un fırını en kötüsüydü. Yarım Ruh Hazinesi. Mavi Ruh Yıldız Sarayının öğrencileri bir kez daha onunla alay etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...