DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C90Qin Yun yarım ay boyunca Cennet Cezalandırıcı Kulesi'nde kaldı. Bir sonraki yarıyılın başlamasına daha yarım ay vardı.
Ruh Kutsal Yazısını geliştirdiğinde, gelişme oranının hızla arttığı söylenebilirdi.
Şu anda en büyük önceliği Cennet Cezalandırıcı Kulesi'nden ayrılmaktı.
"Taş tabletlerde bir tuhaflık var!" Bu katmanı kaplamak için ruhsal enerjisini serbest bıraktığında taş tabletlerin farklı olduğunu fark etmişti.
Daha sonra parlayan taşı çıkardı ve yere parlattı. Zeminin ortasındaki taş levhanın farklı olduğunu keşfetti. Özel olarak yapılmış bir taş levhaydı.
Bir süre dikkatlice inceledi ve burada beş metre genişliğinde kare bir şema olduğunu keşfetti. Tamamı taş bloklardan oluşuyordu.
"Bu tür bir taş tahtaya ruh yazıları kazınabilir ve bir ruh dizisi oluşturulabilir mi?" "Daha önce serbest bıraktığım alev muhtemelen bu taş tabletler tarafından emildi!" Qin Yun aniden Cennet Cezalandırıcı Kulesi'nden ayrılmasına yardımcı olabilecek bir plan yaptı.
Hemen aşağıya koşup her kattaki iskeletleri toplayıp fırına attı.
"Üzgünüm, bu kuleyi yıkmak için cesetlerinizi kullanacağım." Qin Yun fırındaki kemiklere baktı ve mırıldandı.
Daha sonra küçük bir Ağır Ruh Yeşimi parçasını ve tüm şeytani canavar kemiklerini attı.
Qin Yun köken ruhunu dışarı gönderdi ve büyük miktarda Dokuz Yang Enerjisini emdi. Güçlü, altın mor bir alev çıkardı ve onu çeşitli nesneleri yakmak için fırına döktü.
Bunu İşaretleme Salonu'nda sık sık yapmıştı ama o kadar çok kaynaşmış eşyası yoktu.
"Uzun süre yakmam gerekiyor. Bu zamanı bir formasyon kurmak ve alevi sürdürmek için mor altın alevin iç enerjisini düzenli aralıklarla aşılamak için kullanacağım.
Oyma bıçağını ve büyük bir kağıt yığınını çıkardı.
Dokuz Yang Ruhu Birleşme Dizisine ilk girdiğinde bu kağıt yığınını kopyaladı. İçerideki ruh işaretleri "Otuz altı ruh işaretinin" parçalarıyla aynıydı, bu yüzden karanlık işaretlerde de ustalaşmıştı.
Dokuz Yang Ruhu Yakınsama Dizisini kurmak için yerdeki taş tabletleri kullanmak istiyordu!
"Ateşi buraya bırakırsam yerdeki taş tabletler tarafından hemen emilir. Bu, formasyonu kurmak için taş tabletlerin kullanılabileceği ve bir kez kurulduktan sonra formasyonun içine Dokuz Yang Enerjisi eklenerek aktif hale getirilebileceği anlamına geliyor."
Birkaç günlük oymanın ardından Qin Yun, Dokuz Yang Ruhu Birleşme Dizisini başarıyla yazmıştı. İlkel ruh denizi aracılığıyla kulenin dışına kanalize edilebilir ve Dokuz Yang enerjisini diziye çekebilir.
Dokuz Yang Ruhu Birleşme Dizisi'nin en güzel yanı, dokuz güneşin ruh enerjisini emebilmesi ve onu hızla saf enerjiye dönüştürebilmesiydi.
Formasyon kurulduktan sonra fırının içindeki çoğu şey de eritilmişti.
Dev Ruh Kral Çekiç'in planını çıkardı ve çekicin şekline göre dövmeye ve dövmeye başladı.
Çekicini indirme hızı son derece hızlıydı. Bir anda birkaç kez çekiçle vurmuştu. Malzemeleri daha iyi dövmek için Altı Dövme Ejderha Formunu bile kullanmıştı...
Klonk! Klonk! Klonk!
Qin Yun, Ejderha Dövme Yumruğunun altı formunun (Gök Gürültüsü, Sarsıntı, Akan Işık ve Heyelan) ilk dört hareketini gerçekleştirirken göğsü çıplaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...