DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C179
Pubfuture'a göre reklamlarSudan yeni çıkmış olan Qin Yun bir panik duygusu hissetti. Ancak Xiao Xuanqin'in yüzündeki korku ve suçluluğu görünce aklına bir fikir geldi ve aptalı oynamaya karar verdi.
Yüzündeki kamuflaj boyası su tarafından eritilmişti ve bu onu daha da korkunç gösteriyordu!
Eğer Xiao Xuanqin vücudunun neredeyse görüleceğini bilseydi kesinlikle öfkelenirdi ve hatta bir katliam başlatabilirdi.
“Ben... ben ne insanım, ne de hayaletim! ” Qin Yun kederli bir ifadeyle iç çekti.
Xiao Xuan Qin daha önce hayalet canavarlar görmüştü, bu yüzden bir hayalet hikayesi olması gerektiğini hissetti. Şu anda, birisinin aniden onun farkına varmadan ortaya çıkacağına yarı inanıyor ve yarı şüphe duyuyordu. Bu gerçekten çok tuhaftı.
"Peki neden beni arıyorsun?" Xiao Xuanqin başka bir şey düşünmedi ama Qin Yun'un aniden ortaya çıkmasının şüpheli olduğunu hissetti.
Qin Yun, “Bırakamadığım çok fazla şey var. Eğer bunu sonlandırmazsam gelecekte bu durumda olacağım. Hiçbir zaman reenkarne olamayacağım. Yue Mei'ye bir şey olduğunu düşündüğüm için buraya geldim. Onun burada olduğunu düşündüm ve onu kurtarmak istedim.”
Yüzü samimiyet ve endişeyle dolu güzel Xiao Xuan Qin'e baktı ve sordu: "Xiao Teyze, söyle bana, Yue Mei nerede! O burada mı? Şimdi gidip onu kurtaracağım!”
Xiao Xuan Qin'in yüzü endişeyi açığa çıkarırken hafifçe iç çekti ve yumuşak bir şekilde şunları söyledi: "Birkaç saat önce hâlâ buradaydı! Şimdi Tian Qin Sarayı'na gönderildi. Onu kimse kurtaramadı! Burada olsaydı bile Dövüş Dao Bölgesi'nde onu izleyen insanlar olurdu ve ona yaklaşmak imkansız olurdu."
Qin Yun aniden binanın yakınında birkaç güçlü aura hissetti ve doğrudan onlara saldırdı. Aslında yerden uçmuşlardı!
"Birisi geliyor!" Qin Yun durumun ne olduğunu bilmiyordu ve aceleyle suya daldı. Xiao Xuanqin'i bulmak için burada olduklarını hissetti.
Gerçekten de üç kişi pencereden içeri girip banyoda belirdi.
"Sensin! N'apıyorsunuz beyler? ” Xiao Xuanqin gelen üç kişiye bakarken soğuk bir şekilde sordu.
Orta yaşlı bir adam, yaşlı bir adam ve yaşlı bir kadın vardı. Hepsi mavi cübbe giyiyordu; bunlar Mavi Ruh Yıldız Sarayının üniformasıydı!
Qin Yun varlığını havuzun altına sakladı ve keşfedilmedi. Peki dışarıdan hissedebildiği kişi kimdi? Son derece şaşkındı.
Auralarından birinin Usta Wei'ye ait olduğunu söyleyebilirdi! Diğer yaşlı adam ise, onu yasak bölgeye gönderen Tian Xuan Savaş Okulu'ndan yaşlı adamdı.
Diğer yaşlı kadını tanımıyordu ama aurası çok güçlüydü. O, Dövüş Dao Bölgesi'nin bir uygulayıcısıydı!
"Xiao Xuan Qin, Soulshake Tozu hala senin elinde, şimdi onu verebilirsin." Usta Wei uğursuz bir şekilde kıkırdadı.
Xiao Xuan Qin homurdandı ve soğuk bir gülümsemeyle şunları söyledi: "Ruh Sarsıntı Tozu'nu alan bendim, onu neden sana vereyim? İsteseniz bile doğru fiyata satın almalısınız!”
Meng Fei Ling, Xiao Xuan Qin'in elindeki son derece yüksek ruh sallama tozu olasılığının gerçekten gerçek olduğunu söylemişti!
"Başlangıçta Soulshake Tozu'nu ruh arıtma sanatını bulmak için kullanacağımızı söylemiştik ama artık Yasak Topraklar gittiğine göre Soulshake Tozu'nun yok edilmesi gerekiyor." Konuşan kişi Dövüş Dao Aleminden yaşlı bir kadındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...