Bölüm 20 Cennetsel Aslan Dövüş Buluşması

301 37 1
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

Cennetsel Aslanlar Salonunun kapısı açıldı ve Yang Shiyue, Qin Yun'u içeri aldı. İçerisi son derece genişti. Ortasında bir idman sahnesi olan büyük bir meydan gibiydi.

Bu sırada son sınıflardan birkaç öğretmen geldi. Yang Shishi'nin kayıt için Qin Yun'u getirdiğini gördüklerinde çok şaşırdılar.

Qin Yun sadece birkaç gündür Dövüş Sanatları Akademisindeydi ama Cennetsel Aslan Dövüş Sanatları Yarışmasına katılmak istiyordu!

Qin Yun maçta son derece iyi performans göstermiş olsa da, herkes şu anki gelişimiyle Heavenly Lion Martial Meet'e katılmasının onun için çok aceleci olduğunu hissetti.

Ne olursa olsun, dövüş bedeninin dördüncü ve beşinci katmanları arasında büyük bir boşluk vardı. Bir yandan, kişinin içsel Qi'sinin yoğunluğuydu. Öte yandan, kişinin içsel Qi'sinin gücüydü.

“Herhangi bir baskı hissetmeye gerek yok. Sadece eğlenceye katılmak için buradasın.” Yang Shiyue, Qin Yun'a nazikçe gülümsedi ve omzuna hafifçe vurdu. Sonra, onu kayıtlı olan yaşlı adama götürdü.

"Genç adam, daha fazla deneyime sahip olmak güzel ama dikkatli ol ve kendini zorlama." Yaşlı, Qin Yun'a bakarken gülümseyerek söyledi.

Aniden arkadan garip bir alay geldi.

“Öğretmen Yang, kibirli olunmamalıdır. İnsan kendini bilmeli ve alçakgönüllü olmalıdır. Bir öğretmen olarak öğrencilerinize öğrettiğiniz şey bu değil mi? Sırf Qin Yun savaşı kazandı diye kayıtsız kalamazsınız. Onu güçlü biri olarak düşünebilirsiniz. ”

“Sınıfınızda sadece öğrenci olarak var. Müsabaka sırasında ölecek olsaydı, bu çok komik olurdu!

Konuşan, aynı zamanda yeni bir öğretmen olan orta yaşlı bir kadındı. Adı Cui Hui'ydi.

Cui Hui, Yang Shiyue'nin yanına geldi ve Qin Yun'a baktı. Küçümseyici bir homurtu çıkardı.

Cui Hui'nin sesindeki kıskançlığı herkes duyabiliyordu.

Cui Hui, okuldaki birkaç kadın öğretmenden biriydi. Genç ve güzel Yang Shiyue geldiğinde, Hua Ling Dövüş Sanatları Okulunun bir numaralı güzellik öğretmeni olarak selamlandı. Bu nedenle Cui Hui, Yang Shiyue'yi çok kıskanıyordu.

Qin Yun oldukça şaşırmıştı. Cui Hui'nin arkasında ondan fazla öğrenci vardı. Bu öğrenciler arasında tanıdığı iki kız vardı. Onlardan biri Yuan Yanying'di!

Diğeri güzel bir kızdı. Qin Yun'un teyzesinin kızı ve kuzeni Yan Yun'du. Son derece güzeldi. Genç olmasına rağmen bir çiçek kadar güzeldi. Herkese tepeden baktı.

Yan Yun'un büyükbabası Yan Düküydü ve imparatorluk sarayında yüksek bir konuma sahipti. Gençken Qin Yun ile ilişkisi de oldukça iyiydi. Ancak Qin Yun gücünü kaybettikten sonra Yan ailesi hemen düşman oldu.

Ayrıca, Yan Dükü, Qin Yun'un ruh damarının kaldırılmasında bir katılımcıydı.

Yang Shiyue, Cui Hui'ye iyi bakmadı ve soğuk bir şekilde, "Qin Yun'un Cennetsel Aslan Dövüşçü Buluşmasına katılmasına izin vermemin nedeni, eğitim fırsatını değerlendirmektir. Seninle ne ilgisi var?”

Müdür Zhang bugün gri bir cüppe giyiyordu ve tam içeri girdiği sırada Yang Shiyue ve Cui Hui'nin tartıştığını gördü ve aceleyle yanına geldi. Gülümsedi ve "Cennetsel Aslan Savaşçı Buluşması, Dövüş Bedeni Aleminin dördüncü ve beşinci seviyelerine bakıyor. Dördüncü seviye öğrencilerimizi bekliyoruz.”

“Bu nedenle, bu yıl özel ödüller var. Dövüş Bedeni aleminin 4. seviyesinde bir öğrenci olduğunuz sürece, ön sınavı geçebilir ve Üstün Yuan hapı alabilirsiniz."

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin