DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C183
Pubfuture'a göre reklamlarArtık gece olmuştu ve etraf karanlıktı. Qin Yun, kendisini karanlıkta saklamak için Kara Güneş Savaşçı Ruhunun eşsiz iç gücünü kullanmıştı. Bu güce Gölge'nin iç gücü adını verdi.
Işık loş olduğu sürece kendini gizleyebilecekti.
Şu anda Xiao Yue Mei'yi aramak için yasak sarayın yolunda yürüyordu.
Yasak Saray çok büyüktü ve içinde birkaç büyük avlu vardı.
Qin Yun neredeyse bir saat boyunca karanlık Yasak Saray'da dolaştı. Hala dövüş dao aleminin aurasını hissedemiyordu ve Xiao Yue Mei'nin nerede hapsedildiğini bilmesinin hiçbir yolu yoktu.
Karanlık bir koridorda duruyordu ve "Burası Yasak Saray olamaz mı?" diye düşünüyordu.
Aniden iki iri adam ellerinde fenerlerle geldi. Qin Yun hemen gökyüzüne uçtu ve geçidin tepesinde havada asılı kaldı.
"Xiao Yue Mei Cennetsel Mahkemede tutuluyor... O sadece aptal bir küçük kız değil mi?" İri yapılı bir adam küçümseyerek söyledi.
"Bu Xiao Yue Mei, sekizinci seviye Savaşçı Bedeni aleminde bir kişiyi öldürdü. Henüz altıncı seviyedeyiz. ondan üç hamle sonra öldürüleceğiz!” Başka bir adam söyledi.
"O gerçekten güçlü ama ona göz kulak olmaları için iki adet 9. katman Dövüş Vücudu gelişimcisini göndermek yeterli. Aslında Dövüş Dao Aleminden birini göndermek çok abartılı değil mi!”
Devriye gezen iki adam konuşurken koridordan ayrıldılar.
Qin Yun gizlice alarma geçti. Ayrıca Xiao Yue Mei'nin Cennetsel Mahkemede hapsedilmesine de çok şaşırmıştı.
Cennetsel Avlu, Yasak Saray'ın en gizemli yeridir. Aynı zamanda kendisini koruyan birçok oluşumun bulunduğu tek yerdir. Genellikle güçlü kişileri hapsetmek için kullanılır.
Xiao Yue Mei'nin Dövüş Dao Bölgesi muhafızı vardı, oraya kilitlenmesine gerek yoktu!
Qin Yun bunu düşündüğünde Xiao Yue mei'nin Xiao Yuelan'ın kız kardeşi ve onun tek zayıf noktası olduğunu anladı. Aksi takdirde nişan törenine itaatkar bir şekilde katılmazdı.
Kendi kendine düşündü, "Xiao Yue Lan ile evlenmek için Tian Xiao İmparatorluğu gerçekten çok çaba harcadı! Ne gibi avantajlar elde ettiniz?”
Her ne kadar Cennet Divanı'na hiç gitmemiş olsa da saraydaki kitaplarda Yasak Saray'ı okumuş ve ona dair ufak bir izlenim edinmişti.
Gece gökyüzünde büyük, kalın bir bulut geçip giderek dolunayı kapattı ve dünyanın daha da karanlık olmasına neden oldu.
Qin Yun Cennetsel Mahkemenin girişine geldi. Zifiri karanlıktı ve hiç ışık yoktu!
Cennetsel Avlu'nun girişi taştan yapılmıştır. İki kapı direğine bir formasyon oluşturan yazılar kazınmıştı. Birisi geçtiği sürece oluşumu tetikleyecek ve kargaşaya neden olacaktı.
Eğer gökten avluya inselerdi oluşumu da tetikleyeceklerdi.
Qin Yun kendini karanlığın içinde birleştirdi. Yazıtlara ilişkin kendi bilgisini kullanarak dizi oluşumunu tetiklemeden avluya girdi.
Girdikten sonra hemen Dövüş Dao Bölgesinin aurasını hissetti.
“Yani formasyon tarafından gizlenmişti. Daha önce bunu hissedemediğime şaşmamalı." Qin Yun güçlü aurayı hissettiğinde Soulshake Tozu'nu çıkardı.
Panzehiri zaten almıştı. Soulshake Tozu'nun zehir tozuna dokunsa bile zehirlenmezdi.
Buraya gelmek onu biraz tedirgin etti çünkü bu onun tek şansıydı! Eğer başarısız olursa gelecekte Xiao Yue Mei'yi kurtarıp kurtaramayacağını bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğu'nun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve bol bol güzelliklerle çevrili. Ama Qin Yun...