Bölüm 12. Mistik İşaret

383 40 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

"Şimdi sana Dövüş Ruhunu uyandırdıktan sonra Ruh Gücünü yoğunlaştırmak için içsel güç geliştirme yöntemini nasıl kullanabileceğini açıklayacağım." Yang Shiyue hemen dersine başladı ve herkes dersi dikkatlice ezberledi.

Konuşmasını bitirdikten sonra herkes öğrencilerinin anlayamadığı sorular sormaya başladı.

Bu öğrencilerin hepsi prestijli klanlardan geliyordu ve temelleri iyiydi. Anlamayanlar olsa bile birkaç ipucu verseler hemen anlarlardı.

Öğrenciler sorularını bitirdikten sonra, Yang Shiyue konuşmasına devam etti, "Ruhsal enerjinin işlenmesiyle ilgili başka bir sorun olmadığı için, şimdi içsel enerjinin geliştirilmesinin ana noktalarından ve zihinsel gelişim yöntemlerinden bahsetmeye başlayacağım!"

Kişi ancak Dövüş Ruhunu uyandırdıktan sonra içsel güç zihinsel gelişimini uygulayabilirdi. İçsel güç zihinsel geliştirme yöntemleri, esas olarak, dövüş sanatlarının gelişimi için son derece önemli olan içsel gücü geliştirmeye odaklanmıştı. Savaşçı ruhu ve iç qi'yi tamamlayabilir ve niteliğin iç qi'sini geliştirebilir.

Öte yandan dövüş becerileri, Köken Enerjilerinin içerdiği gücü açığa çıkarabilir. İyi bir dövüş becerisi, iç yuan içindeki gücü mükemmel bir şekilde sergileyerek bir dövüş sanatçısının daha da güçlenmesini sağlayabilir.

Dövüş teknikleri ve içsel güç yetiştirme yöntemlerine dövüş sanatları deniyordu. İlk, orta ve ileri seviyelere ayrıldılar. Bunların hepsi oldukça yaygındı. Üstlerinde daha da güçlü olanlar vardı ve bunların çok azı Ruh, Kaynak ya da Topraktı ve her bir seviye alt ve üst seviyelere bölünmüştü.

Yang Shiyue konuşmayı bitirdikten sonra öğrencilere anlamadıkları sorular sordurdu.

Qin Yun'un elini kaldırdığını görünce, "Qin Yun, bir sorun mu var?" diye sordu.

Qin Yun biraz endişeli bir şekilde "Öğretmen ..." dedi. Benim herhangi bir içsel güç becerim yok, bu yüzden ne yapmalıyım? ”

İçsel güç zihinsel yetiştirme yöntemleri çok önemliydi. Ancak içsel güç yoğunlaştıktan sonra, aile bunu ona öğretebilecekti!

Bu, istikrarsız temellere sahip gençlerin becerilerini geliştirmelerini ve bunun da feci sonuçlara yol açmasını önlemek içindi.

Qin Yun'un atılımı çok aceleciydi. Cennetsel Qin Kraliyet Ailesinin içsel enerji geliştirme tekniklerini öğrenmesi için zamanı yoktu.

Öğrenciler bunu duyunca hepsi kahkahayı bastı.

"TianQin Kraliyet Ailesi'nin « Qin Ruh Sanatı » üstün bir içsel güç geliştirme yöntemidir. Yazık, senin kaderin yok.”

"Bir iç güç becerisi olmadan, bu sakat olarak kabul edilmelidir!"

“Ai, ne yazık. Başlangıçta ruh damarları zayıf, ama şimdi bir içsel güç geliştirme yöntemi bile yok!"

“İçsel güç zihinsel geliştirme yöntemleri yabancılara öğretilemez. İyi bir içsel güç zihinsel gelişim yöntemi elde etmek imkansız.”

"İçsel bir güç becerisi olmadan ne yapardı?"

Herkes, Qin Yun adına yaralanmaya hakaret eklemekten çok mutluydu.

Qin Yun, bir çözüm düşünmek için başını eğdiği için son derece depresif hissediyordu.

Aniden güzel kokulu bir rüzgar esti ve Yang Shiyue ona bir kitap vererek yanına geldi.

“Bu《Kara Yang Sanatı》, sadece yüksek seviyeli bir iç güç becerisidir. Ancak, erken aşamalardan geçmenize izin verebilir ve belirli bir miktar güce sahip olduktan sonra daha iyisini bulabilirsiniz. Alıştığınız zaman bana geri verin.”

Dokuz Güneş TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin